Page 1 of 1

Wookong H autopiloot

Posted: Sat Sep 22, 2012 22:56
by stnabaum
Kas kellelgi on kogemusi Wookong H autopiloodiga?Probleem seisneb selles,et ma olen jännis tema häälestamisega.Algselt kui ma ta soetasin ja 600 nitrohelika peale panin,siis toimis kõik ideaalselt.Sain oma üle kümne lennu teha,kuni tuli crashh!Nimelt purunes siduri laager starteri muhvi alt ja kopter tuli hea matsuga alla.Ok olles positiivne inimene parandasin kõik ära.aga normaalselt lendu kopterit ei saa.Juba olen katsete käigus lõhkunud kahed jalased ja labad.Niipalju siis ajaloost,nüüd selgitan autopiloodi probleemi lähemalt.Algselt,enne kukkumist kui lülitasin süsteemi autopiloodi reziimi ja liigutasin gaasi kangi ülespoole.siis muutus pitch sujuvalt +5 kraadini,mootori pöördeid lisades üle viie kraadi labanurgad ei tõusnud,seega eeldan,et paigalt tõus ja hõljutamine toimus põhiliselt mootori pöörete kaudu
(manuaal reziimis toimib kõik nagu tavaliselt--muutes pöörete arvu muutub proportsionaalselt ka labade nurk)Aga nüüd peale kukkumist muutub autopiloodi reziimis labade nurk imelikult,ehk liigutades gaasi nollist veerandi peale muutub nurk väga vähe,jõudes poole peale liigub nurk sujuvalt masimaalseks ehk siis 15 kraadi peale.kopteri käitumine näeb välja selliselt:tõstes vaikselt pöördeid,kargab kopter järsku üles,ehk siis sujuvat tõusmist pole,pole ka sujuvat laskumist.Ehk suudab keegi aidata?

Posted: Sat Sep 22, 2012 23:12
by MihkelP
Wookongi kogemust mul küll pole aga elektrooniku kogemus ütleb, et tuleb asi lahti võtta ja otsida matsu tagajärgi.
Aga kas pärast matsu manuaalreziim toimib samamoodi nagu enne või on seal ka midagi muutunud?

Posted: Sat Sep 22, 2012 23:26
by stnabaum
Manuaal töötab korralikult,samuti läbib kõik testid softi kaudu korralikult

Posted: Sat Sep 22, 2012 23:35
by MihkelP
Tuleks siis ikkagi "karule kõhtu" vaadata.

Posted: Sat Sep 22, 2012 23:45
by stnabaum
autopiloot koosneb kolmest osast 1.autopiloot 2.IMU 3. GPS
IMU ma võtsin lahti ,seal oli kõik korras pealiskaudsel vaatlusel.IMU sisaldab gürosid.GPS lagti võtta ei saa(vist)ja arvatavasti tama ei puutu asjasse.Jääb üle autopiloot.Ma homme proovin softis veel midagi muuta ja kui see ei aita peab autopiloodi lahti tegema.Kahju,et Kristjanit kodumaal pole--tuleb alles oktoobris.Tema selle süsteemiga rohkem tuttav

Posted: Sun Sep 23, 2012 14:09
by trebla
Kas sul selle stabilisaatori kofiguratsioonifaili alles pole arvutis? Saab äkki reseti teha ja uuesti peale kirjutada.

Posted: Mon Sep 24, 2012 13:22
by felch
Kui soovitatud ümberkonfimine ei aita, tasuks uurida plaati ja kivide jooteid lähemalt - luubiga. Mõni võib lahti olla. Näiteks IMU-s miskit.
Kas testmise softi ei ole? See ütleks kohe, kas mõni andur valetab või ei vasta.

Posted: Mon Sep 24, 2012 17:14
by stnabaum
Tänan nõuannete eest.Viga oligi softis,proovisin muuta testprogrammis üles-alla liikumise suunda ja korda läks.Hakkas tõusma sujuvalt ATTI reziimis,kuigi vahepeal tuli vibra sisse(pöörded tõusid kuid maast lahti ei tõusnud),seejärel andsin tal rahuneda ehk siis otsisin stabiilsed pöörded ja veerand gaasi juures hakkaski tõusma.Nüüd peab võllid väljavahetama--on ju kaks korda labadega maad kündnud katsetuste ajal.Loodan ta korda saada.