Page 1 of 1

Bixler 2

Posted: Thu Oct 18, 2012 17:47
by rydos
Tere,

Sai siis tellitud Bixler 2 kit ning loodetavasti kõik vajalikud jupid juurde, panen siia nimekirja, et siis targemad saaks üle vaadata.

1. Hobbyking Bixler 2 EPO 1500mm KIT
2. D2826-6 2200kv Outrunner Motor
3. Master Airscrew propeller 7x4 (Pusher)
4. Turnigy nano-tech 3000mah 3S 25~50C Lipo Pac
5. Hobbyking SS Series 40-50A ESC
6. HobbyKing HKU5 5V/5A UBEC
7. Corona 928BB Servo 2.0kg/ 9g/ 0.13sec 6tk
8. Turnigy Servo Signal Reverser (kas seda üldse vaja läheb turnigy 9x puldiga?)
9. 30CM Servo Lead Extention (JR) with hook 26A
10. HXT Lipo Monitor 3S. A must have for all lip
11. 4mm Male/Female Bullet Brushless Motor Exten
12. Male/Female XT60 connectors (5pcs/bag) GENUINE
13. Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Reciver
14. Turnigy nano-tech 2500mAh 3S1P 5~10C Transmitter pack
15. Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/
16. Hobbyking 60w Power Supply
17. Soldering Iron 230V 80W w/ Spare Tip
18. Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-night vision

Posted: Thu Oct 18, 2012 18:12
by aretaja
Kas see mootor, regu ja aku veits overkill pole sellele lennukile ? (Eeldan, et tegu on algajaga, kui kogu kompotti ostetakse) Mõistlik oleks ehk selline regu valida, kus bec juba sisse ehitatud. Mingit Signal reverse jurakat ka vaja ei tohiks minna.

Posted: Thu Oct 18, 2012 18:44
by Climatix
See jootekolb on veidi liiga võimas minuarust, võid nt oomipoest vaadata 25-45W jootekolbi, vaja läheks ka jooteainet, hobbykingis võib pask kvaliteet ka sellistel riistadel olla. Regu võiks jah selline olla kus Bec on sees ja samuti poleks vaja led stripi aga see on valikuline, muidugi võiks veel olla ledidel eraldi aku. Aga kui esimene lennuk siis pole mõtet lede peale toppida enne kui kogemusi oled saanud, ega pimedas sa nagunii ei tohiks algul lennutada.

Bixlerile võiks olla veel üks carbon toru et vähendada tiibade väändumist.

Posted: Thu Oct 18, 2012 22:13
by trebla
Climatix wrote:See jootekolb on veidi liiga võimas minuarust, võid nt oomipoest vaadata 25-45W jootekolbi, .
Jämedamate akujuhtmete jootmisel on 80W miinimum, mida võiks soovitada. Endal on 80W jootejaam ja mõnikord on ikka kõvasti kuumutamist 450 kraadi juures, enne kui Hiina tina pistiku ümbert sulama suvatseb hakata. Joodisena soovitan kasutada kas veneaegset POS-60 sulamit või analoogse koostisega (tina 60-63%, pliid 37-40%) kampolitäidisega tinatraati, selle sulamistemperatuur on 190 kraadi ümber.

...

Posted: Fri Oct 19, 2012 0:10
by rydos
Niipalju, kui ma aru saan, siis midagi olulist puudu pole:)
eks kui kätte saan tekib veel küsimusi, aga seniks ootan kiiret posti.
ei saanud sealt HK lehelt küll aru millised need esc ja bec ühised mudelid olid...

Re: ...

Posted: Fri Oct 19, 2012 7:19
by Climatix
rydos wrote:Niipalju, kui ma aru saan, siis midagi olulist puudu pole:)
eks kui kätte saan tekib veel küsimusi, aga seniks ootan kiiret posti.
ei saanud sealt HK lehelt küll aru millised need esc ja bec ühised mudelid olid...
Tiiba läheks kindlasti vaja teist toru veel juurde kuna lihtsalt murduvad ära need tiivad. Kasutaja FPVmarko müüb sobivaid carbon torusid, vaata müügi alafoorumisse.

...

Posted: Mon Nov 12, 2012 4:44
by rydos
tere,

lennuk nüüd koos ja servod ka vist õigesti tööle saanud:)

väike mure on lennuki tasakaaluga, kekspunkt jääb tiibade keskkohast naukene ettepoole, umbes sinna kus on esimene tiiva äär ning millegi pärast ka vasakule kaldu tsipa.

Kas selle kõige pärast peaks muret tundma ja tasakaalustama veel?

flappe pole veel tööle pannud ja hea oleks kui keegi seletaks kuidas neid turnigy 9x puldi ja vastuvõtjaga seadsitama peaks...

Re: ...

Posted: Mon Nov 12, 2012 8:43
by Climatix
rydos wrote:tere,

lennuk nüüd koos ja servod ka vist õigesti tööle saanud:)

väike mure on lennuki tasakaaluga, kekspunkt jääb tiibade keskkohast naukene ettepoole, umbes sinna kus on esimene tiiva äär ning millegi pärast ka vasakule kaldu tsipa.

Kas selle kõige pärast peaks muret tundma ja tasakaalustama veel?

flappe pole veel tööle pannud ja hea oleks kui keegi seletaks kuidas neid turnigy 9x puldi ja vastuvõtjaga seadsitama peaks...
Midagi on sul mööda selle tasakaaluga, tasakaalu koht peaks olema seal kus lennuki tiib kõige paksem on, liiguta aku asukohta vastavalt vajadusele.

..

Posted: Mon Nov 12, 2012 11:02
by rydos
ega see 3000mah lipo väga sinna tiibade vahele mahu:(

nüüd ongi pigem mureks kas pean lennuki taguotsale tasakaaluks lisaraskust panema?

raskuskese

Posted: Mon Nov 12, 2012 12:11
by aviaator
Jah pead vist lisama sabale raskust, normaalselt peaks olema raskuskese 25 - 33 % tiiva esiservast, parandage mind kui ma eksin.

Aivar

...

Posted: Mon Nov 12, 2012 15:38
by rydos
esimesel testlennul saime siis nina natke kõveraks, äre ei murdunud õnneks, tagumise tiiva sain ka liimist lahti, nyyd siis kuivab...hiljem proovin uuesti:)

...

Posted: Mon Nov 12, 2012 18:03
by rydos
seekord läks vähe kehvemini:( keset meeldivat lendlemist lendas juhiistemga kaaneke taha propellerisse, mõlemad labad juppideks ja alla ta sadaski, nina eest läinud tiibadest alates...

ise olin juba täitsa õnnelik lendamise yle enne seda jama

Re: ...

Posted: Mon Nov 12, 2012 18:55
by aviaator
rydos wrote:seekord läks vähe kehvemini:( keset meeldivat lendlemist lendas juhiistemga kaaneke taha propellerisse, mõlemad labad juppideks ja alla ta sadaski, nina eest läinud tiibadest alates...

ise olin juba täitsa õnnelik lendamise yle enne seda jama
Ära nüüd enam pooleli jäta, puhka natuke ja liimi kõik tagasi, kabiin kinnita kõvemini, kas kummiga või teibiga, küll edaspidi läheb paremini :)

Aivar

...

Posted: Mon Nov 12, 2012 19:02
by rydos
sain teada miks kabiin ära lendas, magnetid tulid vahu küljest lahti ja 1 asub ikka veel lennuki nina küljes.

millega seda vahtu kõige parem liimida on?

ps. kabiinist ei jäänud midagi alles eriti peale tolmu:)

Posted: Tue Nov 13, 2012 10:30
by tikka
rydos wrote:seekord läks vähe kehvemini:( keset meeldivat lendlemist lendas juhiistemga kaaneke taha propellerisse, mõlemad labad juppideks ja alla ta sadaski, nina eest läinud tiibadest alates...
Bixler peaks olema ka ilma kabiini ja propellerita suht hästi juhitav. Äkki saab keegi kogenud silmaga su mudeli üle vaadata.

Vahu liimimiseks kasutan ise UHU Por liimi ja Deko D4 polüuretaanliimi. UHU liim jääb kuivamisel elastseks, mis on vahust lennuki puhul päris hea omadus, aga seda on praktiliselt võimatu lihvida. Polüuretaanliim paisub kuivamisel vahule ja täidab praod, seda on hea lihvida. Deko D4 peaks olema põhimõtteliselt sama, mis Casco ja Soudali toodang ning neid kõiki saab näiteks Espakist.

Posted: Tue Nov 13, 2012 19:46
by Ervin2
Polüuretaanliim on väga hea vahu liimija - üks parimaid,aga sa pead arvestama,et ta paisub pisut. Kuna poes müüdav miinimumkogus pudelis on ca 800g siis võib liim seistes "halvaks" minna,st. kuivab ära kuramus,eriti kui õhku saab,ise hoian süstaldes.

...

Posted: Wed Nov 14, 2012 10:53
by rydos
Tere, avastasin ühe probleemi, kui gaasi põhja lükkan siis jääb mootor seisma..? kas midagi valesti gonfitud?

Posted: Wed Nov 14, 2012 22:50
by Ufonaut22
Pigem aku tühi, lae aku korralikult täis ja proovi uuesti.

Re: ...

Posted: Tue Oct 08, 2013 10:57
by bondikene
Climatix wrote:
rydos wrote:Niipalju, kui ma aru saan, siis midagi olulist puudu pole:)
eks kui kätte saan tekib veel küsimusi, aga seniks ootan kiiret posti.
ei saanud sealt HK lehelt küll aru millised need esc ja bec ühised mudelid olid...
Tiiba läheks kindlasti vaja teist toru veel juurde kuna lihtsalt murduvad ära need tiivad. Kasutaja FPVmarko müüb sobivaid carbon torusid, vaata müügi alafoorumisse.
Terv,
Mida sa selle "sobiva" all mõtled? Suurema läbimõõduga toru?