Page 1 of 1

tricopteri ujumine kk v5.5 blackboardiga

Posted: Sun Nov 25, 2012 22:02
by nuudel
Tere,

kas on normaalne, et asi ujub. kui kange ei näpi tahab oma teed minna :) Hakkab mingi suva suunas ära minema vaikselt kuigi trimmitud tundejärgi balanssi. Ei hoverda kohapeal nö.

Posted: Sun Nov 25, 2012 22:12
by qwerty009
Sõltub kui tugevalt ning kui kiiresti ta ära ujub, kuid 3kopter ongi kõige ebastabiilsem ning sel ajul on ainult gyro andurid. Self levelingu jaoks oleks vaja accelerometer't (see ei hoia kopterit statsionaarselt kohapeal vaid hoiab teda loodis. Tuul liigutab kopterit endiselt).
Kui tahad, et kopter ise positsiooni hoiaks on vaja aju millele saab ühendada GPS'i või optical flow sensori.

Posted: Sun Nov 25, 2012 22:21
by nuudel
tahab loodist teine välja minna. Ei uju tugevalt, vaikselt hakkab loodist ära minema kui maast lahti tirin. KK2.0 aju mis sul pakkuda oli peaks natuke asisem olema, ise ei viitsi acceleot 5.5-le peale keevitada, pole vist softi trikoperdise jaoks.(pole otsinud ka) triwii saaks nunchukiga isegi tehtud kk plaadi põhjal aga tüesti ei viitsi mässata :)

Posted: Sun Nov 25, 2012 22:31
by qwerty009
Kui potekatest paremaks trimmida ei anna, siis ehk aitab vibra vähendamine (propid, mootorid balanseerida, aju nn kummipuksidele istutada). Puldil pitch/roll tundlikust kõvasti vähemaks võtta.

Posted: Sun Nov 25, 2012 22:35
by nuudel
Aju on 2-e poolse teibi kuhja peal mis ise paras amort. Peab proovida pulti veel näppida aga sihin paremat aju nagu kk2.0 või hädaga klopsiks multiwii kokku kui aega on.

Posted: Sun Nov 25, 2012 22:47
by felch
Kui ujumine on aeglane, siis on see loomulik. Kaldumist väldib kiirenduse andur aga ainult kaldumist. Positsiooni hoidmiseks aitab tõesti vaid GPS.

Posted: Thu Nov 29, 2012 1:46
by FPVmarko
Aga põhiküsimus: Kas kõenalune must KK board mida hiinas müüakse v5.5 nime all on kehvem kui HK kõige lihtsam roheline plaat? Must üldjuhul odavam aga foorumites kirjutavad, et vahet pole. Võrdsetel tingimustel ja sama softiga. Keegi teab kiruda?

KK2 pole imeasi. Positsiooni hoidmine KK-st parem kuid kaugel ideaalsest. Selleks on kallimad ajud. Tavalise hobilenduri jaoks piisab odavast KK-st või pea poole kallimast KK2-st maa ja ilm. Rahuliku ilmaga püsivad mõlemad enamvähem paigal.

Stabiilsus sõltub palju ka pisiasjadest. Kapteri jupid, soft, peenhäälestus ja mis kõik veel. Mõni vend kes tundide kaupa sättinud näinud võib odavaima KK ajuga habet ajada (propiga). Teine ei saa 10x kallima ajuga kuidagi püsima.

Posted: Thu Nov 29, 2012 11:28
by nuudel
Ei tohiks mingit vahet neil plaatidel olla. Jupid ja soft sama. KK2 on vaesemehe hea asi. Samas ei ole eriti aega olniud uurida aga mida peetakse heaks ja taskukohaseks ajuks?

Posted: Thu Nov 29, 2012 13:32
by qwerty009
Defineeri kõigepealt taskukohane :)

Posted: Thu Nov 29, 2012 14:26
by nuudel
Hinnas kuni 40 euri näiteks.

Posted: Thu Nov 29, 2012 16:05
by qwerty009
Hetkel on KK2.0 HK's sooduses. 20usd+saatmine. Olen kasutanud ning omas hinnaklassis imo parim aju. Positiivne on just see, et sätteid saad operatiivselt muuta lcd abliga ning on väga lihtne debugida kui kopter ei käitu päris õieti ning neid peensätteid on päris palju mida saab näppida. Nn 3 potekaga plaadid on selle kõrval nagu wtf.

Mingi aeg tagasi oleks ka Crius AIO pro selle hinnaga saanud, kui see sooduses oli. Selle on praeguse aja parimad andurid ning kiire prose, samuti on võimalik valida mitme softi vahel, ise olen kasutanud ainult MEgapirate NG'd. Kuid peenhäälestus on küll tunduvalt keerulisem, seda muidugi tänu sellele, et igasuguseid nn advanced flight mode on palju. Acro ja Self level (aka stable) paika saada polegi kõige hullem, aga edasi võtab vähemalt minul juba kukalt kratsima, kuna kuskil pole üheselt selget õpetuset ning seletust ülejäänud sätete kohta. Ehk siis trial and error mis võtab rohkelt aega. GPS moodul tuleks sellele siis hiljem lisaks osta.

Posted: Wed Dec 05, 2012 23:35
by nuudel
Et mind v6ttis sygama selline asi, et kumb valida kk2.0 v6i multiwii se. Arduino fänn ja superprogeja pole... tavalisi sketche v6ïb viile selga kyll lasta aga..... huvitavad just sellised erinevused mis lennus välja löövad reaalselt. On kellegil kogemusi nende 2-e asja v6dluses lennus?