Page 1 of 1

Küsimus harjadeta mootori ja regu ühendamise kohta.

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:10
by mart63
Sai ostetud siis harjadeta mootor (Ultrafly B/06/10)
Ja gws-i 25 amprine regu.
Ja küsimus seisneb selles et regu ja mootori ühendamis juhtmed kõik musta värvi. Ma ei saa aru kuidas neid ühendada :oops:
vb väga loll küsimus. Aga oleks abi vaja :oops:

http://img245.imageshack.us/img245/8251/p1290012wq9.jpg
Pilt jama. Käsi värises ja vale režiim oli ka.

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:33
by Ropka
paned järjest, jääb ilusam

regu laua peale, mootor püsti laua peale ja lased aga otsad kokku

kui peaks tagurpidi käima hakkama, vahetad 2 faasi omavahel ära, 2 äärmist juhet omavahel, siis jääb lõpptulemus ikka järjest...

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:34
by Ropskar
Sa õpetust vms. mingit lehte uurisid, mis nendega kaasas oli?

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:35
by mart63
Loomulikult uurisin.
Okei proovin nii. :roll:

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:36
by Võsalendur
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... icture_021
Minul nii pandud. Nagu eelnevalt öeldud, et kui valet pidi käib vaheta äärmised ära. Läks pildi tegemisega nii kaua, et jõuti ette :(

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:42
by Submarin
mul ka see ühendus pull ootab...kui suvaliselt kokku lappida ega siis midagi p**** ei keera?

Posted: Mon Jan 29, 2007 20:59
by lauri
EI - mootori ja ESC (regulaator) vahelisi 3-faai juhtmeid võib suvalises järjekorras ühendada, nagu juba öeldud.

Posted: Mon Jan 29, 2007 21:01
by mart63
Mina sain tööle :)

Posted: Mon Jan 29, 2007 21:10
by vana
ESCśt saab hoobilt lahti, kui ühendate aku vale polaarsusega. Aega kulub selleks millisekundeid...
Muud vead pole nii kriitilised.

Posted: Mon Jan 29, 2007 21:11
by mart63
Üks küssa veel.
Et siis regu programeerimis kaardil on selised kaks võimalust:
4. Switching Frequency: 8 KHz/16 KHz/32 KHz/none.
5. Timing Advance: auto/5 degree/12 degree/18 degree/25 degree.

Millisele variandile tuleks panna või millest see sõltub?

Posted: Mon Jan 29, 2007 21:24
by vana
Oleneb enim mootori pooluste - mähiste arvust, timing ka mootori koormusest - vajalikust pöördemomendist. Need võid valida esialgu keskmised väärtused, midagi hullu ei juhtu.
Eksida ei tasu LiPo elementide arvuga, muidu ei lülitu aku tühjanedes õigel ajaL välja.