Page 1 of 1

dx6i

Posted: Wed Dec 12, 2012 19:12
by Tommikuld
kas dx6i saatjaga on võimalik brussless mootorit panna nii ühte kui ka teistpidi pöörlema
et keskpunkt oleks 0 ja siis ühelepoole ja teiselepoole vastavalt pöörleks siis ühtepidi ja teistpidi

Posted: Wed Dec 12, 2012 19:40
by Sven
Ei saa, vähemasti mina pole leidnud ,et saaks.

Posted: Wed Dec 12, 2012 19:55
by qwerty009
See on ikka ESCi taga kinni mitte saatjas.

Posted: Wed Dec 12, 2012 21:55
by Tommikuld
esk on: E-flite 30-Amp Pro Switch-Mode BEC Brushless ESC

Posted: Wed Dec 12, 2012 22:37
by ufo
Tommikuld wrote:esk on: E-flite 30-Amp Pro Switch-Mode BEC Brushless ESC
kas escil on tagurpidi käika olemas ültse ? kui ei ole siis see peaks olema võimatu .

Posted: Wed Dec 12, 2012 22:47
by qwerty009
Auto ESC'd on reverse võimalusega. Näit http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ramm_.html

Re: dx6i

Posted: Wed Dec 12, 2012 23:20
by trebla
Tommikuld wrote:kas dx6i saatjaga on võimalik brussless mootorit panna nii ühte kui ka teistpidi pöörlema
et keskpunkt oleks 0 ja siis ühelepoole ja teiselepoole vastavalt pöörleks siis ühtepidi ja teistpidi
Sul läheb vaja reversiga regu nagu laevadel ja autodel kasutatakse, lennukiregudel reversit pole. Reversiga regu puhul on mugavam throttle kang ka vedruga käima panna, sest stopp on kangi keskasendis ja pimesi oleks seda raske leida.

Re: dx6i

Posted: Wed Dec 12, 2012 23:30
by ufo
trebla wrote:
Tommikuld wrote:kas dx6i saatjaga on võimalik brussless mootorit panna nii ühte kui ka teistpidi pöörlema
et keskpunkt oleks 0 ja siis ühelepoole ja teiselepoole vastavalt pöörleks siis ühtepidi ja teistpidi
Sul läheb vaja reversiga regu nagu laevadel ja autodel kasutatakse, lennukiregudel reversit pole. Reversiga regu puhul on mugavam throttle kang ka vedruga käima panna, sest stopp on kangi keskasendis ja pimesi oleks seda raske leida.
Mina ise sõidan paadiga ja üldiselt see tagurpidi käik on ainult väga aeglastel mudelitel kuid üldiselt mul on üks käik regul . ;)

Posted: Thu Dec 13, 2012 14:33
by AndresO
Teoreetiliselt peaks see lennuki ESC-iga ka võimalik olema, kui on väiksema voolutarbega mootor.
Panna üks kanal lülitama releed, mis vahetab kaks mootori toitejuhet omavahel ära.

Aga kordan üle: teoreetiliselt.

Posted: Thu Dec 13, 2012 16:04
by ufo
AndresO wrote:Teoreetiliselt peaks see lennuki ESC-iga ka võimalik olema, kui on väiksema voolutarbega mootor.
Panna üks kanal lülitama releed, mis vahetab kaks mootori toitejuhet omavahel ära.

Aga kordan üle: teoreetiliselt.
Kuid praktiliselt ei ole :lol:

Posted: Thu Dec 13, 2012 22:06
by felch
Enamikel (kopteri-) ESC-idel on reevers olemas, võib olla hetkel välja lülitatud, vaata setup'i! Releega on asi kahtlane - ESC teeb koormuse kadumisel restardi ja jääb seisma. Vähemasti minu käes olnud tegid. Jutt muidugi harjadeta mootorite ESCidest.

Posted: Fri Dec 14, 2012 1:17
by trebla
See kopteriregude revers on mõeldud selleks, et sa ei peaks kopteri häälestamisel mootori juhtmeid ümber tõstma hakkama juhul kui mootor tagurpidi pöörleb. Autode ja paatide(laevade) regude revers töötab nii, et 1-1,5 mS puhul peaks tagasikäik olema, 1,52mS stopp ja sealt edasi kuni 2mS edasikäik (või ka täpselt vastupidi, sõltub settingutest).

Re: dx6i

Posted: Mon Jan 28, 2013 1:18
by musträhn
Kas auto reguga saaks lennuki panna mootoriga pidurdama ja vaikselt ka tagurbidi liikuma siis? Kas stopp asendit oleks võimalik ka alla poole liigutada? Näiteks esimesele neljandikule?

Posted: Mon Jan 28, 2013 2:13
by Oehh
musträhn wrote:Kas auto reguga saaks lennuki panna mootoriga pidurdama ja vaikselt ka tagurbidi liikuma siis? Kas stopp asendit oleks võimalik ka alla poole liigutada? Näiteks esimesele neljandikule?
Lennuki mootorit koos propsiga ikka nii äkki pidama ja teistpidi käima ei saa.

Selleks on sellised 4D mootorid ja propsid mida tuleb siis eraldi servoga tüürida.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Shaft.html

On HK-s ka komplektsed mootorid koos "spinneriga"
näiteks:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ype_A.html