Page 1 of 1

Rehvid jää peal paremini haakuma??

Posted: Mon Feb 04, 2013 20:43
by priitom
Kas keegi oskab soovitada mõnd vedelikku, vaha või muud ainet, mida auto rehvidele määrida, et need jää peal talvel paremini haakuks. Selleks, et saaks kiiremini driftida? :D

Posted: Mon Feb 04, 2013 20:51
by prosper
Hmm? Kui haakuvad siis on ikka kehvem driftida. Või mis? Kas neile väikestele miskit naelrehve ei toodeta?

Posted: Mon Feb 04, 2013 21:05
by priitom
Puhta jää peal käivad rattad kohapeal ringi. Naelasid ega kette ei taha- seepärast uuringi, et äkki on mingi aine olemas, mis rehvi haardumist soodustaks. :?

Posted: Mon Feb 04, 2013 23:06
by Nowotny
coca cola

Posted: Mon Feb 04, 2013 23:45
by Oehh
priitom wrote:Naelasid ega kette ei taha-...
Aga määri rehvid mingi sobiva liimiga kokku veereta siis peenikese liiva sees ja lase korralikult ära kuivada.
Kevadeks kulub kindlasti maha.

Posted: Tue Feb 05, 2013 4:29
by priitom
mnjaa.. ma arvan, et kui liim kummi peal ära tahkub, siis läheb olukord hullemaks. Liimi kiht peab olema eriti õhuke, et liiv rehvi peal toimiks, aga sellise täpsusega liimida ma ei viitsi.

Pean iga rehvi kohale väikse fööni kinnitama, et kets kuum hoida :lol:

Posted: Tue Feb 05, 2013 21:07
by Oehh
On ju olemas elastsed liimid. Näiteks WürtH müüb "Liimisprayd",
Art.-Nr. 0890 100 055-Z, 500ml purk - hinda ei tea, kui Tallinnas siis võin proovimiseks anda.

Aga igasugu Moment liime on ju ka elastseid.
Määrid või pihustad papi peale ja siis veeretad rehvi mustri pealt liimiga ja edasi siis abrassiivse puru sisse.

Posted: Tue Feb 05, 2013 21:36
by primaat
Hmm,liimida ei viitsi,vaha justkui viitsiksid kummi peale määrida,naelu ja kette ei taha..........egas ta ikka õige ole et soojad kummid haakuvad jää peal keik-see paremini või prooviksid kummide asemele sokutada soojad hammasrattad?

Posted: Tue Feb 05, 2013 21:54
by qdwin
Seadused on selleks et neist kõrvale hiilida. Ka loodusseadused, mis sest, et ei õnnestu. Hammakas on ainus, mis võimaldab loodusseadusi ära kasutada.

Kuradima hea lugemine õllekõrvale on siin teemas! Mõnuga võetav!

Posted: Wed Feb 06, 2013 1:28
by lauri
Vabandan väga, aga liigutsin selle teema "naljaviluks" alateemasse.

Posted: Wed Feb 06, 2013 21:28
by felch
Ärge te märkige: esimesed auruvedurid tehtigi hammastega ratastega!!! Siis saadi aru, et asjatu vaev. Vedurite driftimise omaduste kohta mul andmed puuduvad... :)

Posted: Wed Feb 06, 2013 23:07
by Riff
Hea tähelepanek felch! Järgmine võimalus on teha nagu rongidel on asi lahendatud... vaikselt lastakse liival joosta ratta ja rööpa vahele.

Seod liivakoti ning voolikud auto peale, ning las raskusjõud teeb oma töö ära ;) Voolikutega suunad rataste juurde liivajoa :roll:

Posted: Thu Feb 07, 2013 22:06
by primaat
Neid hammasratastega ronge tehakse ka praegu kuigi nad pigem trammid......ei mäletse nüüd hästi aga lõuna saksas või oli see austrias kasutatakse mägitramme millel ikka kaks rööbast aga edasi veab hammasratas st.rööbaste vahel on hammaslatt ja seda mööda siis teda tõusudest üles upitatakse.

Posted: Thu Feb 07, 2013 23:24
by felch
Rööbaste liivatamist vist ikka kasutati kui uskuda lapsepõlves loetud raamatut "Tisza kaldal" (purupunast propagandat täis aga seiklust oli ka ja muud ei viitsinudki märgata).
Huvitav kas nüüd ka liivatatakse?
Samast raamatust meenub, et veduri "driftimise" analoogi nimetati tollal puksimiseks (olukord kus rattad libisesid rööpal).

Posted: Fri Feb 08, 2013 0:07
by Oehh
Rööbaste liivatamine on siiamaani kasutusel. Veduritel on rataste ees ja taga liivatoud. Kohalt liikuma saamiseks lastakse peenike liivajuga otse relsile ratta ette.

Posted: Fri Feb 08, 2013 14:33
by Kuno
Naelasid ega kette ei taha- seepärast uuringi
mis neil naeltel siis häda on,et ei kõlba :shock: Minuteada pole keegi siiani midagi efektiivsemat välja mõelnud.Kui tahad eriti teravaid elamusi,siis hangi piigid - võimaldavad jääl olusliselt kiiremnini sõita,kui suvel asfaldil - tunne on vapustav 8)

Posted: Fri Feb 08, 2013 15:45
by lauri
Kui me mudelitest räägime, siis igasugu naelad kipuvad rehvist silma lendama, kuna http://www.youtube.com/watch?v=084ng55mD-I