Page 1 of 1
Mõistus on otsas, Turnigy 9x ja P51 Mustang
Posted: Sat Feb 16, 2013 16:37
by Wagabond
Sidusin saatja ja vastuvõtja, Kuid ükski osa lennukil ei liigu...
PS, mis hetkel need rattad välja tulevad ?
Posted: Sat Feb 16, 2013 16:46
by aretaja
Oled sa kindel, et on õieti binditud ja vastuvõtjasse minevad pistikud õiget pidi? Telikud tulevad üldiselt siis välja, kui saatjast vastav signaal antakse. Otstarbekas oleks alla lasta enne maandumist.
Re: Mõistus on otsas, Turnigy 9x ja P51 Mustang
Posted: Sat Feb 16, 2013 16:49
by Climatix
Wagabond wrote:Sidusin saatja ja vastuvõtja, Kuid ükski osa lennukil ei liigu...
PS, mis hetkel need rattad välja tulevad ?
On sul kõik õieti ühendatud? servode juhtmed tuleb ühendata valge juhtmega ülesse poole ehk kleepsu poole. Esc on kollasega ülesse poole. Muidu 9x-l oli minul selline jama, et see rx mis kaasa tuli oli vigane ja ei töödanud. Fpvmarko käest vb saaksid kiiresti hobbykingi vastuvõtja mis minul töötas väga hästi.
Rattad tulevad siis välja kui aku on lennukiga ühendatud ja lükkad seda lülitit mis kanali all retractid on ühendatud.
Kas sul see esimene lennuk ? Kui on siis ma usun et lendad sodiks selle.
Posted: Sat Feb 16, 2013 19:35
by tikka
P51 koopia ei tohiks vast olla "Algajatele lennukitest" teemas
.
Posted: Sat Feb 16, 2013 20:07
by titan
On, mis ta on, aga teemaalgataja tahab oma küsimusele vastust.
Kui teaks siis aitaks, aga peale Futaba muid kogemusi mul pole. Samas on Turnigi tehnika kogemused nii ja na, seda foorumist loetu põhjal.
Tõsisematele koopiatele tasub ikka Futaba, JR, Spektrum ja sellised firmad valida. Üldjuhul mina pole eelnimetatud 2,4Mhz saataja ja vastuvõtja vahel probleemidest midagi paha kuulnud.
Kuid kindlasti lihtsam on ülatiivalistega hakkam saada, nagu nad väidava...
Posted: Sat Feb 16, 2013 20:36
by trebla
titan wrote:Kuid kindlasti lihtsam on ülatiivalistega hakkam saada, nagu nad väidava...
No ülatiivalist kopterit on ka lihtsam juhtida kui alatiivalist
Posted: Sat Feb 16, 2013 20:39
by titan
trebla wrote:titan wrote:Kuid kindlasti lihtsam on ülatiivalistega hakkam saada, nagu nad väidava...
No ülatiivalist kopterit on ka lihtsam juhtida kui alatiivalist
Kopteril on labad...
Tiib püsib kere/korpuse suhtes paigal, labad teevad 360 kraadilisi ringe ümber oma telje
Posted: Sat Feb 16, 2013 22:36
by usamees
trebla wrote:titan wrote:Kuid kindlasti lihtsam on ülatiivalistega hakkam saada, nagu nad väidava...
No ülatiivalist kopterit on ka lihtsam juhtida kui alatiivalist
Kusjuures trebla, kui hakkad ka kopteriga pea alaspidi lendama, avastad kummalise eripära. Kopter on nn alatiivalisena palju stsbiilsem. Ei pea piipalju ponnistama tema püsti hoidmiseks. Peaaegu olematuks muutub ka nn maaefekt. Kopter pole lihtsalt normaalne "loom".
Wagabond:
Mustang on aga väga hea ja ilusa lennujoonega,kiire lennuk. Soovitan raskuskeskme tootja soovitatust vähemalt 5mm ettepoole tuua muidu sa teda elusana maha ei too. Stardis kisub ta enne rataste lahti asaamist kõvasti vasakule(vastu hoidmiseks ruderit peaaegu 1/3 käigust paremale hoida. Muidu lähed kindlasti 90kraadi all põõsasse !) See Turnigi saatj/vastuvõtja toimib ideaalselt. Sama on meie hr Luubikaidol/kidul 500 T-REX-il. Bindimis õpetus lae google kaudu,see Sul ilmselt tegemata tundub mulle. Infot küsida hr Siilikeselt .
Posted: Sun Feb 17, 2013 22:51
by Wagabond
Valgete asemel on tal oranžid ja see need on täitsa kleepsu poole.
See on esimene lennuk küll, kuid usun, et enne päris lendu üritan simulaatori ( Kas selleks, et sim. läbi heli otsa tööle läheks peab midagi muud erilist tegema nagu mooduli eemaldamine saatjast...) ja mõne lihtsama lennukiga natuke harjutada enne päris lendu.
Kas RX ja TX saab omavahel ka valesti siduda ? Praegu näitab RX põlevat tuld, see tähendab ühendust ?
Et kaalujaotus parem oleks, siis peaks selle aku panema tiibade kohale, või ettepoole ? Mis oleks kõige parem viis neid akusid kohapeal hoida ?
Tekkinud on ka veel väike probleem laadija toitega, nimelt kuni 3s-ni sai hakkama, lennuki 4s aga viskab ette input vol error, ehk see 12v saadav on väike...
Posted: Sun Feb 17, 2013 23:25
by trebla
Aku asendiga saad muuta raskuskeset ja siis paigutagi see niisugusesse kohta, et raskuskese oleks ettenähtud paigas (nagu kasutaja
usamees soovitas). Aku võib takja (velcro) teibiga kohale kinnitada ja jälgida, et ta suvalises lennuki asendis paigal püsiks ja iga suunaliste lennukiirenduste puhul kohalt ei lahkuks, muidu äkki avastad, et raskuskese on peale äkilist manöövrit muutunud
Vastupidi, lennuki krässi korral on oma kogemuste järgi vähem sodi maapeal laiali kui aku selle laksu puhul oma kohalt lahkub.
Kas regulaatori ja servode pistikud on ikka sama pidi vastuvõtjas sees (jälgi musta ja punast juhet ka). Kui vastuvõtjas tuli põleb, siis on järelikult toide peal ja kui vastuvõtja ning saatja on seotud peaks mõni servo ikka liikuma. Ühenda testimise ajaks mootori juhtmed regu küljest lahti, muidu võib suur segadus laua peal ja kiirabi vastuvõtus tekkida
Proovi mingi pilt oma setupist teha, väga raske on õget põhjust tuvastada, variante palju.
Posted: Mon Feb 18, 2013 1:16
by ziilike
Oehhhh! Ole nii kena ja tule kuskile lennutamis platsile, siis võib Sinu küsimustele ka rahulikult vastata. Sul saatja ja vastuvõtja omavahel sidumatta.
Posted: Mon Feb 18, 2013 10:51
by Nowotny
terekest.
mul sama lennuk sama saatjaga. Enne lendu soovitan vahetada kohe prop välja. Tellisin FPVMarko kaudu 15X10 kahe labaga propid. Njahh.. siis pole see enam päris skaala lennuk, aga kes ikka õhus labasi loeb. väga kehvasti kogub kiirust. Siis hoia Flapside servosi. hirm õrnad. Ja telik võta alt ära. See minimaalse liimiga kinni. Liimi korralikult ise. oman kogemust. Lennuk jättis maandumisel teliku muru sisse.
t. ivari
Posted: Tue Feb 19, 2013 0:24
by Wagabond
Telik kukkus eile kätte väikse näppimise peale...
Sain ka laadija toimetama, pidin lihtsalt 6A vahetama 3A vastu.
Korraks õnnestus isegi prop käima saada, ei olnud õnneks kiirabi vaja.
Aga kus järgmine lend väljub, astuks ligi ja küsiks hüva nõu
Posted: Tue Feb 19, 2013 10:41
by kyylik
24veebruar koguneb rahvas viljandis v.kui seal mitte siis piibel vms.
Posted: Wed Feb 20, 2013 8:59
by felch
Niisama tehnika diagnoosimiseks võib ka minu juurest Tipi-koolist läbi astuda. Lendamiseks pole seal paraku ruumi ja ma ise ei saaks kindlasti tolle looma lennutamisega hakkama ka.
Turnigy pult mul on - töötab kenasti. Kui vastuvõtjal tuli põleb, on side olemas ja jääb vaid kahtlustada muid ühendusi.
Posted: Fri Feb 22, 2013 22:24
by Wagabond
Täname abipakkumise ja info eest.
Tellisin täna sellise asja HK-st.
Posted: Mon Feb 25, 2013 22:13
by Wagabond
Felch-le tuhat tänu diagnoosi eest.
Tuli välja, et ESC on kutu, peale selle veel tegelikult kaks servot on ka justkui "kinni kiilunud".
Kuna oleks vaja uut ESC, siis pilk jäi pidama sellise asja peale:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
Ja servosid on ka vaja:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
Posted: Mon Feb 25, 2013 23:19
by Oehh
HXT900 on levinud ja omas hinnaklassis häid kommentaare omav.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Servo.html
Tiba kallim kuid ka tiba parem kui TG9e.
I have been used this one and the HXT900, for 2 year... the result is that all my TGe9g has gone (they stuck) and the HXT900 remain... so I think that the HXT900 is better in quality and durability. But I think if you dont need so much strenght you could use this one with no problem.
HXT900 -le on ka hammakakomplekt saadaval kui mõne hammaka puruks kukutat.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... r_Set.html
ESC ja servod ja varu hammakakomplekt kaaluvad kokku suht vähe, et mõistlik oleks HK-laost tellida.
Posted: Tue Feb 26, 2013 1:07
by Wagabond
Siis peab kannatust varuma, kuni lattu jõuab