Page 1 of 1

Kopteri crash .

Posted: Thu Mar 21, 2013 20:43
by ufo
Tere
Hõljutada sain kopteri juba maapinnal .
Hiljem proovisin ka õhku tõsta tõusis lendas ja siis kukkus umbes meetri kõrguselt sabaga vastu maad . Miks ? ; Vastus : Kuna servo lõppetas töötamise ja puruks on see jupp mis pildil näha.Tegelikult väga õnnelik õnnetus kuna kõik teised asjad on terved .
Lisaks lend oli pikkem kui 5 sekundit :)
Pilt : http://www.upload.ee/image/3167591/SAM_1214.JPG
Pilt : http://www.upload.ee/image/3167592/SAM_1213.JPG

Ufo .

Posted: Thu Mar 21, 2013 21:29
by Kpe
No kui Sul tõesti ainult pildil olevad jupid kannatada said, siis läks ikka väga õnneks. Ja mis jama nende servodega siis jälle!

Ja muideks: sõna "pikkem" on tegelikult veidi lühem :D

Posted: Thu Mar 21, 2013 21:53
by ufo
Ehk see servo mis talvepäevadel loll oli selle sain korda tuli juhe lihtsalt õigesti sisse panna ja töötas . Kuid väljas peale natuke treenimist andis otsad ehk siis purunes järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe) .

Ufo

Posted: Thu Mar 21, 2013 22:09
by Oehh
ufo wrote:...järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe).
Sellised vead viitavad düsgraafiale.
https://et.wikipedia.org/wiki/Düsgraafia
Ravi on väga valus ja piinarikas. :wink:

Posted: Thu Mar 21, 2013 22:48
by Sven
:D

Posted: Thu Mar 21, 2013 23:57
by titan
Oehh wrote:
ufo wrote:...järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe).
Sellised vead viitavad düsgraafiale.
https://et.wikipedia.org/wiki/Düsgraafia
Ravi on väga valus ja piinarikas. :wink:
Ole õnnelik, et sul seda valu läbi elada pole vaja!!!
Vihkan neid ärapanijaid ja depressiivset väikerahvust!
Tule seltskonda, ole seal ja vaata ringi, enne kui kommid!

Aga kopteri algstadiumis lennutamisel ma tehnilist poolt süüdistada ei julgeks, seda enam, et Ville ta paika pani ja Aluojal temaga lendas.
On asju, mis algajale märkamatuks jäävad - pealmised on reaktsioonikiirus ja tegevus kriisiolukorras. Aga see tuleb valusalt ja aastatega...
Aitab ka korralik simu.

Posted: Fri Mar 22, 2013 0:07
by Bluesmell
No nii see värk algab. Hea, et purunes suht vähe. Järgmine nädal proovid uuesti... Peamine, et ära heida meelt nurka ning kopterit kapi otsa tolmu koguma...

Posted: Fri Mar 22, 2013 0:50
by priitom
titan wrote:
Oehh wrote:
ufo wrote:...järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe).
Sellised vead viitavad düsgraafiale.
https://et.wikipedia.org/wiki/Düsgraafia
Ravi on väga valus ja piinarikas. :wink:
Ole õnnelik, et sul seda valu läbi elada pole vaja!!!
Vihkan neid ärapanijaid ja depressiivset väikerahvust!
Tule seltskonda, ole seal ja vaata ringi, enne kui kommid!
Ma arvan, et foorumlane Oehh ei mõelnud asja ärapanemisena - siin tuleb välja teine osa väikerahvuslastest. Need, kes kõike laimu ja halvana võtavad. Naera enda ja teiste üle ja elu on ilus. :roll:

Posted: Fri Mar 22, 2013 1:02
by ufo
Bluesmell wrote:No nii see värk algab. Hea, et purunes suht vähe. Järgmine nädal proovid uuesti... Peamine, et ära heida meelt nurka ning kopterit kapi otsa tolmu koguma...
Ega ma teda tolmu koguma ei ostnud.Ostetud sai ikka selle pärast, et temaga lennata ja see on mul plaanis ka ükskõik kui palju ta vastu maad käib ikka uuesti . :D
Harjutamine pidi meistriks tegema ju :lol:

Ufo

Posted: Fri Mar 22, 2013 9:39
by Kpe
ufo wrote: Ega ma teda tolmu koguma ei ostnud.Ostetud sai ikka selle pärast, et temaga lennata ja see on mul plaanis ka ükskõik kui palju ta vastu maad käib ikka uuesti . :D
Harjutamine pidi meistriks tegema ju :lol:

Ufo
Eks ta veidi harukordne olekski, kui ühegi kukkumiseta lendamist alustada saad. Olgu siis kukkumise põhjuseks mis-iganes.
Pealehakkamist ja õpivõimet Sul tundub igatahes olema. Seda näitas öine treening Aluojal :) . Nii et pane aga edasi - alguses lendavad küll pilpad aga küll pärast ka kopter lendama hakkab.

Posted: Wed Mar 27, 2013 22:25
by ufo
Eks ta ikka selle pärast sai ostetud ka, et lendamiseks mitte kuskil nurgas seisma ja tolmukogumas...
Täna sai tehtud 3lendu ja juba parem tunne hakkab tekkima kuid mis imelik on, et kopter jäi täna terveks ehk hakkan juba arusaama mida ja kuidas teha .

Järgmisel aastal kohtume ja siis võite juba näha kuidas UFO blade lendab :roll:

Posted: Fri Mar 29, 2013 23:58
by ufo
Ja siit tuleb siis natuke raskemat sorti crash .
Pilt on veidike udune vabandan.
Link : http://www.upload.ee/image/3189908/kopteri_onnetus.jpg

Posted: Sat Mar 30, 2013 1:58
by prosper
:) natuke raskemat sorti :) Udust ei paista eriti hullu miskit. Nagu oleks kapi pealt alla kukkunud vaid. Aga harjutamine teeb meistriks. Sul seda tahtmist paistab olevat. Paljud paneksid selle kohe müüki ja unustaksid ,et kunagi on lennutanud. Muidu nagu "laevameister" aga kus selline mõte siis kopterid õhku tõsta tuli?

Posted: Sat Mar 30, 2013 9:21
by qwerty009
Lendama soovitaks õppida ikka odavama asjaga nagu näiteks: http://www.banggood.com/Wholesale-H107- ... 59211.html

Erinevalt näiteks simust on sellega väga lõbus lennata ning asja on väga aske ära lõhkuda. Tagavara propid on muidugi obvius aasi mida osta vaja.

Posted: Sat Mar 30, 2013 12:29
by kyylik
M pole kyll väga nende mini multikopterite jne kokku puutund.aga nendega lendamist eriti suurtega vòrrelda vist väga ei kannata.m usun et enamus mini masinatega suudax 6aastanegi peale 1tundi treenimist no crash skilli saada.enamus kallimatest minidest ei vajagi lennu oskust.

Aga ufo.kuidas crash tuli? Kas hòljutamise harjutamisega v.ega sa juba mingeid trikke ei yrita teha?

Posted: Sat Mar 30, 2013 13:30
by ufo
Harjutasin umbes 3meetri kõrgusel hõljutamist . Nüüd tuleb korda teha ja uuesti minna lendama . :D

Posted: Sat Mar 30, 2013 13:31
by ufo
prosper wrote::) natuke raskemat sorti :) Udust ei paista eriti hullu miskit. Nagu oleks kapi pealt alla kukkunud vaid. Aga harjutamine teeb meistriks. Sul seda tahtmist paistab olevat. Paljud paneksid selle kohe müüki ja unustaksid ,et kunagi on lennutanud. Muidu nagu "laevameister" aga kus selline mõte siis kopterid õhku tõsta tuli?
Kapi peal on pilt tehtud kuna, kaamera jäi tuppa ja õues ei olnud võimalik õnnetuskohast pilti teha . ;)

Posted: Sat Mar 30, 2013 13:48
by qwerty009
kyylik wrote:M pole kyll väga nende mini multikopterite jne kokku puutund.aga nendega lendamist eriti suurtega vòrrelda vist väga ei kannata.m usun et enamus mini masinatega suudax 6aastanegi peale 1tundi treenimist no crash skilli saada.enamus kallimatest minidest ei vajagi lennu oskust.
Ainus vahe lendamisel selle 50gr quadi ning näiteks 3kg hexa vahel on see, et quadiga on sul natuke rohkem reageerimisaega kuna see on pisike ning liikumiskiirus on aeglasem. Kui keegi kes varem lennanud pole saab sellega 6h jooksul no crash skilli kätte, siis on tal see skill ka kõigi teiste kopteritega.

Kopteri suurus ei mängi siin rolli - pead lihtsalt juba nö instinktiivselt teadma kuidas puldil kange liigutada mingis olukorras. Niikaua kui 8't kopteriga sõita ei suuda nii, et kopteri nina oleks kogu aeg liikumis suunas ei soovitaks kallimate masinatega harjutada.

Posted: Sat Mar 30, 2013 14:54
by ufo
qwerty009 wrote:
kyylik wrote:M pole kyll väga nende mini multikopterite jne kokku puutund.aga nendega lendamist eriti suurtega vòrrelda vist väga ei kannata.m usun et enamus mini masinatega suudax 6aastanegi peale 1tundi treenimist no crash skilli saada.enamus kallimatest minidest ei vajagi lennu oskust.
Ainus vahe lendamisel selle 50gr quadi ning näiteks 3kg hexa vahel on see, et quadiga on sul natuke rohkem reageerimisaega kuna see on pisike ning liikumiskiirus on aeglasem. Kui keegi kes varem lennanud pole saab sellega 6h jooksul no crash skilli kätte, siis on tal see skill ka kõigi teiste kopteritega.

Kopteri suurus ei mängi siin rolli - pead lihtsalt juba nö instinktiivselt teadma kuidas puldil kange liigutada mingis olukorras. Niikaua kui 8't kopteriga sõita ei suuda nii, et kopteri nina oleks kogu aeg liikumis suunas ei soovitaks kallimate masinatega harjutada.

Siin kohal ütleksin, et iga üks teab oma rahakotti suurust ja valib ise millega alustab lendamist .

Posted: Sat Mar 30, 2013 16:59
by trebla
qwerty009 wrote:Ainus vahe lendamisel selle 50gr quadi ning näiteks 3kg hexa vahel on see, et quadiga on sul natuke rohkem reageerimisaega kuna see on pisike ning liikumiskiirus on aeglasem. Kui keegi kes varem lennanud pole saab sellega 6h jooksul no crash skilli kätte, siis on tal see skill ka kõigi teiste kopteritega.

Kopteri suurus ei mängi siin rolli - pead lihtsalt juba nö instinktiivselt teadma kuidas puldil kange liigutada mingis olukorras. Niikaua kui 8't kopteriga sõita ei suuda nii, et kopteri nina oleks kogu aeg liikumis suunas ei soovitaks kallimate masinatega harjutada.
CP kopteritega on asi vastupidi, mida suurem masin, seda stabiilsem. 250 klassi CP kopterit on tunduvalt raskem hõljutada kui 500 klassi kopterit. Ma räägin siin ainult saba-enda-poole hõljutamise õppimisest. See tuleb CP kopteriga kõigepealt korralikult kätte saada kui üldse mingis teises orientatsioonis otselendu proovida. Multikopterid on võrreltes tavaliste CP kopteritega suhteliselt stabiilsed lennuvahendid.