igavuse vili : liikur x v.1

Ise tehtud - hästi tehtud. Näitame siin oma projekte teistele!
Post Reply
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

igavuse vili : liikur x v.1

Post by kyylik »

et siis kuna veitc oli täna igav,siis panin kiiruga kokku mingi masina,lootuses et ehk see lumel liigub.nimeks siis ilus kena:
Liikur x v.1

Image


Image

peal on siis päris jubeda häälega mootor:Turnigy 2632 Brushless Motor 3400kv

tulemuseks siis päris karmi häälega,jube kiire masin,testi sõidud tegin pimedas,homme kui viitsin siis mõni video kh.

Image

aga et siis SUUREKS miinuseks on piduri puudumine! panin mitukorda peale gaasi põhja surumist üle hange mõned meetrid,lausa tundub et asi tahab lendu tõusta:D aga see piduri puudumine on lausa kohutav,õnnex keerates aku poolse ääre suunas siis hakkab laua nurk pidurdama,mingi 30%gaasiga keerab kohe kohapeal 360´ hmm..veits harjumatu on muidugi keeramine,st.ilma gaasita pole ka rooli:D

lisaksin ka suureks miinuseks liiga suure saba tüüri.noh et kohalt saamine on külg ees:D aga samas pehmes lumes saab kenasti otsa ringi.seega ei julge seda väiksemaks teha.ehk kaob roolimine kohevas lumes ära.
User avatar
Maikkel
Posts: 271
Joined: Fri Nov 05, 2010 18:20
Location: Tallinn

Post by Maikkel »

Esimene uitmõte mida ise katsetaks....Paneks kõrgustüüri külge! :D
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

Maikkel wrote:Esimene uitmõte mida ise katsetaks....Paneks kõrgustüüri külge! :D
kas pidurdamiseks v.üle hangede lendamiseks?
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

Tuleb lisada Knight Rider-ist tuntud pidurdusklapid. Mul endal on selline idee paberil- ootab teostust ühele hõljuvale.

Servo Y-kaabliga saab seda süsteemi mootori+servo ühistööna jagada. Tegelikult saab nende klappidega ka lendutõusmisomadust natuke maha rahustada.
Psychology is my med´s
User avatar
Maikkel
Posts: 271
Joined: Fri Nov 05, 2010 18:20
Location: Tallinn

Post by Maikkel »

kyylik wrote:
Maikkel wrote:Esimene uitmõte mida ise katsetaks....Paneks kõrgustüüri külge! :D
kas pidurdamiseks v.üle hangede lendamiseks?
Vajadusel mõlema jaoks, agregaat hakkaks ilmselt üle hangede lendamisel küllili end keerama, kuid kindlasti saab ka selle jaoks mingitsorti eleroonid välja leiutada ilma otseselt tiibade paigaldamiseta.

Ma ei väidagi, et mu idee eriti mõtekas oleks, kuid kuna tegu on sisuliselt paar€ maksva raamiga, siis on hea ju katsetada, äkki lõpuks valmib midagi väga huvitavat. :) Mind on alati huvitanud sellised pool amfiibi laadsed asjad. Või mis iganes see termin maa ja taeva vahel ka ei oleks.
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Arendusvõimalusi igasuguseid:
Image
Riist pildil lendas päris hästi.
User avatar
Maikkel
Posts: 271
Joined: Fri Nov 05, 2010 18:20
Location: Tallinn

Post by Maikkel »

Haha, oleks see Facebook, paneks kohe hea mitu laiki :lol:
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

täna lisasin siis peale gopro kaamera ja tegin alumise plaadi nurgad kumeraks..et libiseks paremini..

Image


Image

Nüüd ei häirinud piduri puudumine,pigem suurem probleem on sellega,et kui gaasiga natukene liialdada siis läheb lendu.isegi kui aku oli suht ees koos kaameraga.juba mõtlesin et masinal peaks olema mingi gyro.kui tunnetab nina tõusmist siis peal olev plaat kohe muudaks asendit(suruks nina vasta maad)

siit ka siis video:

http://www.youtube.com/watch?v=gHKnS35n3Uc
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

See on sul küll fun masin :D
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

Nüüd ma tõesti kurb! kuna müüsin ju eelmise aasta lõpus oma fpv värgi maha:S oleks võind ju põllul metsloomi nüüd sellega jälitada..kuigi fpv küll vist nii madalal ei levi eriti.ahh savi!:D nüüd tuleb leida idee millega lendu minekut vältida,sealjuures säliks ka manööverdamine jne jne.
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Aga pane ette mingi "antitiib".
Kui kiirus väike pole lisatakistus märgatav.
Kui kiirus suuremaks tõuseb hakkab maha suruma.
User avatar
Scoop
Posts: 589
Joined: Fri Mar 16, 2012 23:13
Location: Tartu

Post by Scoop »

Päris väle masin. Lõpus oleks võinud käes maanduda, siis oleks 10/10p :D
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

ok,10minta! jooksin alla ja kribadi krabadi külge..kas midagi taolist?

Image
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

kyylik wrote:ok,10minta! jooksin alla ja kribadi krabadi külge..kas midagi taolist?
Vist tiba suur :lol:
Ma mõtlesin midagi väiksemat, horisontaalsemat,...
no midagi nagu vormelitel tagaspoiler...

Aga eks proovi nii ja naa.
Väle vibalik on ta sul küll :lol:

P.S. Vaatasin neid GoPro-ga pilte ja mõtlesin, et kui panna prooviks GoPro jala külge mingi 7x20...25cm tiib. Siis jala liigendiga saaks seadenurka mugavalt katsetada.
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

Gyro idee pole üldse paha. Ma nägin hiljuti üht twincopteri videot, kus tasakaalu hoidmiseks servo akut edasi-tagasi liigutas (sõidusuunas). 3400kv annab päris korralikult pöördeid välja.. kas sa kasutad sel 4S akut? Sellel on kas tohutult jõudu või on kere kerge.

8)
Psychology is my med´s
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

no varsti siis testima:D aga isegi kui see plaat ei takista lendu minekut siis vähemalt ei lase lendaval lumel kohe akule,regule,ja esc-le külla minna.ahjaa..hetke regu lolli seadistusega pääsen aind cr80% mootori võimsusele ligi:D

aku peal muidu 3s ja mootori andmed leitcn üles:
Turnigy 2632 Brushless Motor 3400kv
Max performance
Voltage: 2-3S
Prop: APC4.1x4.5
Thrust: 465g
Power: 350W
For 500~800g model airplane & 400 size helicopter.

Image

minul küll hetkel peal prop 4.75x4,75.kuna kass näris eelmise ära.enne seda kasutasin 4,5x4,5.siis lennutas lennukit päris karmilt.

hobbyking ise kasutas seda ühes videos.ma juba hääle pärast pidin selle endale saama!
http://www.youtube.com/watch?v=LYz2QA8CEFU
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

niisiis..esimene plaat.mille nina otsa panin tekitab liiga palju pidurit.(vähemalt tundus) nüüd vähendasin seda ehk mingi 25% peale.. tglt ma pole kohe ammu 4 2200mahist akut tyhjaks järjest kõmmutanud:D

..aga kuna lisandunud juba ka järgmine mingi kelgu meisterdaja siia,siis tagantjärgi tarkus.oleks võinud ju talvepäevadel teha rc mootor kelkude võistluse:D
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

like :lol:
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

niisiis vahepeal oli isegi pisike tiib ees..sain asja niikaugele et gaasi sai põhja vajutada,,aga asi muutus igavaks:S nyyd kiskusin jälle selle küljest,,et oleks ikk mingi väike närvikõdi gaasile vajutamise julgemisega.pealegi ees olev plaat raskendas goproga pehmes lumes startimist.
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

aga suure ringi küsimus mootori asendi kohapealt.. mle tundus et kui olin kord mootor viltu crashind..nii nagu rohelise joonega,,siis liikus masin paremini...aga nüüd kui asend nagu punasega siis kuidagi nina pidurdab vms.kas võib olla et vastavalt värile mootori juures langeb ka edasi lükkamine plaadile nii nagu värvitud on?

ma loodan et saate aru:D

Image

st.kui asend punane siis saab suurema lükke jõus nina osa..rohelise puhul surutakse liikurit võrtsemalt vastu lund.
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

Kui mootor telg on maapinnaga paralleelne, siis peaks justkui kõige vähem energiat kaduma ülese/alla liikumiseks.

Mis ma su liikuri juures tähele panen on koht, kust õhku võetakse ehk kui mootor on natuke kaldus (roheline joon), siis on ees olev kaldpind enamvähem sama sihiline liikuva õhujoaga ehk propp saab ühtlaselt õhku, millega liikurit edasi lükata. Su masina geomeetria (dünaamika) on niivõrd keeruline selle esiosa tõttu.

Pigem proovi esimesele antitiivale avaus sisse tekitada, et propp saaks õhu paremini kätte ning siis vaata edasi kuidas käitub. Hetkel kulub muidu osa energiast külgmistele keeristele.

Eest vaade:
Image
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

eieiie...ma juba kõrvaldasin selle..ilma selleta nüüd nagu..see tiivake eest tegi sõitmise igavaks,
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

Sellisel juhul pigem on su masin nii kerge, et kui mootor on paralleelne siis võtab õhu alla ning ei püsi lumel enam nii hästi.

Kui mootor suunab õhku taha ja üles, siis surub hõljukit natuke paremini lumele.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
varustaja
Posts: 480
Joined: Sat Feb 25, 2012 23:30
Location: Tiskre

Post by varustaja »

Riff wrote:Sellisel juhul pigem on su masin nii kerge, et kui mootor on paralleelne siis võtab õhu alla ning ei püsi lumel enam nii hästi.

Kui mootor suunab õhku taha ja üles, siis surub hõljukit natuke paremini lumele.
Pean kohe närima, et hõljuk ei ole see mitte
8)
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

Hõljuk on sel hetkel, kui ei ole enam lumega kontaktis 8) ning muutub ebastabiilseks.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Põhja-Eestis elavad inimesed võivad mind pidada peast veidi lihtsaks aga meil lõunas on veel paks lumi maas. :D Igatahes ehitasin ka eile õhtul ühe lumel liikuva masina. Selgus, et selle pehme sulalume peal sõidab üsna vaevaliselt...kui öösel veel külma tuleks siis hommikul saaks sõita. Toas vaibapeal sõidab küll :)
Image
Post Reply