Page 1 of 1
Juuni 2013
Posted: Sun Jun 02, 2013 22:09
by Marek
1 juunile lendasime Ik turbiiniga Ridalis. Nii et turbiinihooaeg avatud! Järgnev nädal peaks Eestis see suvi olema siis. Kõik siis lendama! Andke ikka teada mis toimub!
Posted: Mon Jun 03, 2013 14:27
by Marek
Ilm on hea. Lähen peale 17:00 Hüüru F3A harjutama. Päikest saab ka vist võtta
Posted: Tue Jun 04, 2013 14:57
by Kpe
Täna sai siis tehtud ümberehitatud Kyosho Caliber 4 (Agusta109 skaala) esmalend Jüris. Raptori pea töötab ideaalselt
.
Raptor 50SE 3D lendudel kahjuks auk sees. OS-i mootori laagrid läbi
. Loodetavasti saab järgmine nädal jälle õhku.
Posted: Tue Jun 04, 2013 21:37
by usamees
Posted: Tue Jun 04, 2013 21:59
by Kpe
Kuigi vaim oli õige, andis Raptori mootor enda murest siiski märku ja ei hoolinud minu soovidest
Posted: Wed Jun 05, 2013 23:36
by prosper
Sinu küsimusele vastan Aivar ,et pildil oli 8 - 3D kopterit. Esimesel ja teisel on pisike järglane seal vahel
Mida teised on teinud pole hästi näha.
Kas sealt "paradiisist" sama arv lahkus, pole teada.
Posted: Fri Jun 07, 2013 17:30
by usamees
prosper wrote:Sinu küsimusele vastan Aivar ,et pildil oli 8 - 3D kopterit. Esimesel ja teisel on pisike järglane seal vahel
Mida teised on teinud pole hästi näha.
Kas sealt "paradiisist" sama arv lahkus, pole teada.
Õge vastus !
Lahkus kah lausa sama palju koptereid kui saabus. Üks suur tuli küll seisva rootoriga u 15m kõrguselt paradiisipinda kuid pind toetas teda hellalt ja kopter oli koheselt isegi jälle lennuvõimeline !!! Üsna haruldane sellises suuruses masina puhul ( sabatorul oli tekkinud õige väike paine kogupikkuses ). Minu enda kunagine kärbikraptor aga tegi õige kurja nalja. Pärast kukerpalli/loopi jäi shvash tagumisse kaldesse kinni ja see oli kole kogemus. Kes on näinud milline rahmeldis ta mul on see aimab mis näha võis olla. Kuna aga selle kõige pisemaga on sarnaseid asju ette tulnud siis sain ta lõpuks tervelt maha. Probleemi põhjustajaks oli kinnitamata/ühendamata valgustuskaabel mis taevas end servo vahele keeras ! Mõtlesin, et mis tast valgel ajal põlema panna kui niikuinii ei ole näha !
Posted: Mon Jun 17, 2013 22:06
by Scoop
Posted: Tue Jun 18, 2013 9:00
by Stayazz
Megailusad pildid, Scoop!
Posted: Fri Jun 21, 2013 23:35
by usamees
KPE Tegi täna oma tutikale uuele ning just kasutusele võetud mootorile sissesõitu. Hästi tasa ja targu
.
http://youtu.be/-nHEm1vQo0k
Sorry , vehkisin kellegi lingi sisse, pole enda video.
Posted: Sat Jun 22, 2013 8:55
by Kpe
Vahele jäin!
Posted: Sat Jun 22, 2013 18:22
by prosper
Scoop, kas käisid Gullfoss'i koske pildistamas? Väga riskantne seal vee keskel
Aga tasus ära sest ilusad pildid .
Posted: Sat Jun 22, 2013 20:48
by Scoop
prosper wrote:Scoop, kas käisid Gullfoss'i koske pildistamas? Väga riskantne seal vee keskel
Aga tasus ära sest ilusad pildid .
Gullfossi juures ei käinud. Islandil käisin kopteriga Goðafossi piilumas ning Euroopa suurimat koske Dettifosssi. Mõlemad olid väga võimsad, Dettifoss muidugi omaette vaatepilt koos oma ümbrusega. Niiskus oli meeletu, aga kaadrid seda väärt. Üksinda muidugi raske suunata, aga natuke kraami ikka sain
Ilma kopterite sai samuti hulk ilusaid pilte tehtud, kuna Islandil vaatamist küllaga (whale watching, hotsprings, geothermal pools ja üleüldine loodus).
Posted: Wed Jun 26, 2013 16:17
by Marek
Kuulsin, et eile oli palju rahvast Hüürus. Tehke vahel mõni pilt/video ka ja pange üles.
Posted: Thu Jun 27, 2013 8:54
by Riff
Eile õhtul 20:00-21:00 vahel sai koduhoovis mõned akud tühjaks lennatud. Ilm oli hea...
Vahest on hea koduhoovis lennata, ei pea kaugele minema. Omaette lennates aga jääb kaasvõitlejatega suhtlus ära, vajab parandamist.
Posted: Fri Jun 28, 2013 17:44
by kronja
kas keegi on täna hommikupoole/päeva esimesel poolel käinud lennutamas hüürus? mul on kohver pultidega kadunud
kas siis jäi eile õhtul sinna või pani keegi autost pihta.. sealt lahkusime viimastena..
spektrum dx8 ja dx18
edit: leitud
jätsingi platsile.. uskumatu, kui idioot võib üks inimene olla..
Posted: Fri Jun 28, 2013 18:05
by Submarin
kronja wrote:kas keegi on täna hommikupoole/päeva esimesel poolel käinud lennutamas hüürus? mul on kohver pultidega kadunud
kas siis jäi eile õhtul sinna või pani keegi autost pihta.. sealt lahkusime viimastena..
spektrum dx8 ja dx18
edit: leitud
jätsingi platsile.. uskumatu, kui idioot võib üks inimene olla..
EPIC FAIL
Posted: Fri Jun 28, 2013 21:20
by imm
sorry teema läbustamise pärast aga teemal "kui idioot võib üks inimene olla"
võin öelda ,et vahest ikka võib. Eile panin multikopteri gürole alla uue kahepoolse teibi ja täna õhku tõustes tundus ,et midagi on ikka päris pekkis... arvake ära mis?
Avastasin ,et üks idioot oli güro valepidi kopteri külge kleepinud.
(pealekauba on gürol isegi nool peal)
Posted: Fri Jun 28, 2013 22:06
by ik
täna ongi mingi udupäev. Päeval helistas teinepool nõudliku häälega ja küsis,millal ma talle tööle järgi tulen- selgus,et ta oli täitsa ära unustanud,et hommikul autoga läks.
Õhtul vedasin järjekordse lennuki ridalisse- hoole ja armastusega laetud akud jätsin muidugi koju. Aga sprindiga oli ka tore lennata
Posted: Mon Jul 01, 2013 9:46
by Riff
Eile õhtune lend:
Tegin eile avastuse, mida ma arvan olevat seotud gov funktsiooniga. Lendasin oma trex 500-sega kaotades ajataju, liiga lõbus oli lennata. Olin kopteriga umbes 15m kõrgusel kui kuulsin, et mootor lülitus välja ning seejärel käivitus taas, korduvalt. Kuna olen natuke harjutanud autorotatsioone siis ma väga närvi ei läinud ning proovisin tuua kopteri rahulikult alla. Külma närvi hoides ning labanurga ja kallutusmehhanismi servodega mängides õnnestus kopter ohutult alla tuua. Vahetasin aku ning uus lend sai alata
Tavaolukorras oleks regu lasknud pinge maha ning oleksin pidanud täis autorotatsiooni tegema, gov funktsiooniga aga käivitus mootor intervallidega ning muutis maandumise lihtsamaks. Muidugi viimased 2-3m pidin mootorita hakkama saama.
SK720 v3.40 gov. faasi andur