Page 1 of 1

T-Rex

Posted: Tue Jun 18, 2013 20:40
by KristoR
Selline küsimus ,et tegin täna oma esimesi enamvähem flipi moodi asju ja viimane oli peaaegu nagu päris kui äkki kopter otsejoones vastu maad maandus (Oleks vist õige sõna)
Kuna ainus vigastus tundub olevat mölk sabal...ja aru ei saa kuidas see veel tekkida sai.

Arvasin ,et mis see muud olla sai kui signaali häire vms...(pole kunagi kohanud sellist asja ja võimalik ,et 2.4ghz peal seda ei saagi juhtuda)
Kuid kui kopter maas oli ja lähemalt vaatama läksin oli üks kruvi minema jalutanud.
Kas see juhtus kukkumise tagajärjel või seetõttu ta alla kukkus...selles on küsimus?
Ja tihti lahkuvad kruvid kopteri küljest? Pole siiani ühtegi kopterit ise kokku pannud seega ei tea kas kõik vidinad on keermeliimiga või mitte. Kuigi äkki Lauri mäletab kas ta pani kõikidele kruvidele keermeliimi :D ?
Ehk siis siiani pole ka väga tähelepanu pööranud mingitele kruvidele kuna mina arvasin ,et kinni on kinni...


Image

Image

Posted: Tue Jun 18, 2013 21:59
by Kpe
Korrektne protseduur oleks, et kui saad eelnevalt kokkupandud kopteri siis käid kõik kruvid ja poldid üle. Just selleks, et veenduda nende õiges pingutuses ja keermeliimi olemasolus. Ma arvasin, et sa tead seda :-(.

Posted: Tue Jun 18, 2013 22:04
by KristoR
Käin üle selles mõttes ,et keeran kõik uuesti lahti ja panen keermeliimi vahele?
5a tagasi kui ma selle kopteri sain siis ma vaatasin ,et kõik olid kinni aga lahti ma ei keeranud ühtegi...

Posted: Tue Jun 18, 2013 22:11
by Kpe
No umbes nii jah. Enne igat lendu oleks ka kena kõik üle vaadata..... Aga palju õnne esimese Flip`i puhul! :)

Posted: Wed Jun 19, 2013 19:42
by KristoR
Nagu aru saan siis sedasi see harjutamine käibki.
Et kui ei riski siis väga uusi trikke selgeks ei saa ja võibki hõljutama jääda.
Ainus erinevus mida tänasega õppisin on see ,et hõljutades on võimalik algul tasakesi lennata ja kui asi selge siis kiirem aga flipi harjutamise ajal kange aeglaselt liigutades võib juhtuda nii nagu minul :D Mõtled küll ,et teed kiirelt ära aga kui tegema hakkad siis näpud ei taha kuidagi nii kiirelt liikuda kui pingevabas simulaatoris.

Huvitav tähelepanek oli veel ,et kui täna flipe tegin ja paar korda ei läinud päris nii nagu tahaks siis reageerimis ja mõtlemis aega nagu ei olegi... näpud lihtsalt liikusid automaatselt nii nagu vaja ja ei juhtunud midagi... viimane katse muidugi läiks aiataha...

Image

Posted: Thu Jun 20, 2013 14:12
by lauri
Kui see minu kokkupandud kopter, siis läksid kindlasti kõik metall-metall kontaktpinnaga kruvid keermeliimiga. Eks kriitilised kruvid tuleb ikka vahetevahel üle kontrollida, kuid teinekord ei aita seegi. Tore näha, et kopter endiselt lendab!

See kruvi murdunud pole, auk kenasti tühi ja võid uue kruvi sisse keerata?

Posted: Thu Jun 20, 2013 15:14
by KristoR
Tegu sama kopteriga jah...Panin uue kruvi ja oli ok... peale seda tegin uued lennud ja siis kukkus omal süül alla (viimane pilt) aga praeguseks jälle korras ja uuesti lendamas.

Posted: Fri Jun 21, 2013 8:19
by Riff
Üldjuhul on igasugused saba mölgid põhjustatud pea laba ja saba omavahelisest kokkupuutumisest.

Posted: Tue Aug 27, 2013 19:43
by KristoR
Täna siis sai jälle lennatud... flipe edasi/tagasi/vasakule/paremale teha pole enam probleem(natuke sujuvamaks saab vast harjutades) Proovitud sai ka inverted lendu 2-3 sekundi kaupa... Lõpuks mõtlesin enne lõpetamist, et prooviks selle luubi ka uuesti ära... aga tundub ,et see vajab veel harjutamist... 2x olen proovinud ja lõpptulemus on samaks jäänud. Ei tea kas tasub üldse rohkem üritada...
Seekord tundub ,et varuosi läheb vaja vähe rohkem kui tavaliselt ja mõned asjad peab vist hoopis tellima...

Image

Uploaded with ImageShack.us

Posted: Tue Aug 27, 2013 20:23
by Kpe
No mis jama sul siis selle loop`iga on? Kas tood liiga hilja välja või ei too üldse :-) ? Iseenesest on piloodi jaoks ju see lihtsam manööver kui flip. Kopteri jaoks muidugi koormavam... Aga võib olla ongi asi siis kopteris, et ei ole piisavalt jaksu väljatulemiseks.

Posted: Tue Aug 27, 2013 23:45
by KristoR
Ma vist ei tea ise ka mida teen kui nüüd mõtlema hakkan... peaks vist korra simus üle proovima.
Seekord suutsin ära rikkuda 20 asja... praeguseks on veel servod vaja korda teha ja kusagilt mingid lingid sebida...siis saaks uuesti katsetada.
CF raami vist ei liimita/parandata? Pole canopy kinnitus vardaid enam kuhugi panna...

Posted: Tue Aug 27, 2013 23:53
by trebla
KristoR wrote:Ma vist ei tea ise ka mida teen kui nüüd mõtlema hakkan... .
Mõelda tuleb enne kui loop-i tegema hakkad, mitte selle ajal :lol:

Posted: Wed Aug 28, 2013 21:45
by KristoR
Kpe wrote:No mis jama sul siis selle loop`iga on? Kas tood liiga hilja välja või ei too üldse :-) ? Iseenesest on piloodi jaoks ju see lihtsam manööver kui flip. Kopteri jaoks muidugi koormavam... Aga võib olla ongi asi siis kopteris, et ei ole piisavalt jaksu väljatulemiseks.

Tegin simus katse...seal lõppes esimesel korral samamoodi. Millegi pärast mäletasin ,et vasak kang üles...parem kang alla ja voila...loop :D Kui kopteril kõrgust vähe rohkem siis see variant isegi toimiks aga ilmselgelt mina oma lennul nii kõrgelt ei lennanud.
Simus vaatasin ja proovisin ja sain nüüd aru mis valesti tegin... ehk kunagi katsetab uuesti.(Meenub isegi ,et sa seletasid kuidas peaks...aga ei meenu kuidas:))
Huvitav on see ,et simus lendamisega ei saanud enam hakkama nii hästi kui kunagi varem...

trebla wrote:
KristoR wrote:Ma vist ei tea ise ka mida teen kui nüüd mõtlema hakkan... .
Mõelda tuleb enne kui loop-i tegema hakkad, mitte selle ajal :lol:
Ma mõtlesin alles pärast ,et mida ma nüüd tegin... pidi ju loop tulema :D

Posted: Thu Aug 29, 2013 10:43
by trebla
Parema kangiga tõstad nina ja vasaku kangiga muudad labanurka- kui kopteril juba nina ülespidi siis peaks vasak kang keskel olema (0 nurk) ja kopteri selili asendis peaks vasak kang veidi allpool keskpunkti olema (- nurk). Kokkuvõttes - paremat kangi hoiad kogu manöövri ajal allpool paigal aga vasakuga mängid üles-alla vastavalt kopteri asendile. Kui mõlemat kangi paigal hoiad, pead ikka üpris kõrgel olema, muidu tõmbab kopteri seliliasendis vastu maad positiivse pitchi puhul.