Page 1 of 1
probleem nitromootoriga
Posted: Thu Jun 20, 2013 21:11
by Risto19
Tere,
Mul selline mure, et ostsin matsalt endale Katana ning endal oli olemas ASP 2 taktiline nitro mootor. Kruttisin selle ilusti peale, aga nüüd olen mitu päeva jännand, et mootor korralikult tööle saada. Läheb ilusti käima ja värki, isegi pöördesse läheb nüüd nii nagu peab, aga kohe, kui pöördeid maha lasen jääb mootor seisma ja on kuum. Ehk oskab keegi nõu anda, milles võib seisneda viga ning kuidas seda viga likvideerida. Oleksin väga tänulik, tahaks aparaadi kiiremas korras korralikult tööle saada, et saaks veel enne sõjaväge õhus käidud, muidu jääb lennuk 11 kuuks kapiotsa tolmu koguma.
Vend arvas, et äkki on mootorilaagrid kutud ja see kuidagi mõjutab. Kas see võib olla põhjuseks?
mootor
Posted: Thu Jun 20, 2013 21:57
by särts
Üks põhjus mootori kuumenemiseks on lahja küttesegu(õhku palju kütet vähe).Reguleerimine aitab.Teine asi mis küte on,kas valmis segu kus midagi määrivat ka sees on?Muidu vana motoristide nali et õli viga ei onud,õli lihtsalt ei olnud.
Posted: Thu Jun 20, 2013 22:42
by Risto19
10% segu on
Posted: Fri Jun 21, 2013 8:26
by Riff
Viimati, kui sai nitromootoriga jännatud lähtusin seadistuste juures mootori temperatuurist ja mitte tossu kogusest. Lisaks muidugi kuuleb, kas mootor töötab stabiilselt ning on piisavalt jõudu.
APS mootori töötemperatuur ma ei tea, kuid OS 91 suurusega mootor töötas hästi 70-90 kraadi C juures.
Posted: Fri Jun 21, 2013 16:44
by Kuno
Esimese asjana püüa küttesegu teha nii rikkaks kui võimalik,kui see ei aita,vaata kas karburaator on korralikult kinni,et ei saaks lisaõhku.Kasutatud mootor võib olla ka juba nii kulunud,et soojaks minnes kaob kompressioon - siis on ka nii,et kui lased pöörded maha,sureb välja.
Posted: Fri Jun 21, 2013 20:56
by Kpe
Kuumaks võib mootor minna ka vigaste laagrite tõttu. Ja kui ka kütuse segu on korras, ei taha ülekuumenenud mootor korralikult käia.
Posted: Mon Jun 24, 2013 22:14
by Raits
põhjus võib olla ka lliga suures propis
uus probleem
Posted: Fri Apr 04, 2014 19:41
by Risto19
Ei hakka siis uut teemat tegema. Enivei probleem nüüd säärane, et kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi. Ehk oskab keegi aidata, milles võib olla probleem?
Posted: Fri Apr 04, 2014 20:12
by trebla
Mis torud sul paagis on? Vahel on juhtunud (eriti nende mustade plasttorudega), et ei jõua kütet peale imeda toru suure takistuse tõttu. Toru võib umbes ka olla. Teine variant, et kuskil tihend lekib, neid seal mitmes kohas, kontrolli, et kõik korralikult kinni oleks.
Posted: Fri Apr 04, 2014 20:15
by Risto19
Torud metall ikka, aga tihendeid mõtlesin isegi, et äkki nendega jama. Aga kui tekib veel mõtteid, siis olen tänulik igasuguse info eest
Posted: Fri Apr 04, 2014 20:34
by trebla
Võib muidugi ka alarõhk tekkida kui ventilatsioon kehva sumpast, aga vaata kui karpa düüs on võrreldes kütusetasemega liiga kõrgel siis tekib ka selline jama.
Posted: Fri Apr 04, 2014 20:41
by Ropka
kas paak liiga madalal ei ole karburaatori suhtes?
Posted: Fri Apr 04, 2014 23:08
by Oehh
Risto19 wrote:...kui hoian karburaatoril või sumpal näppu peal, tuleb küte kenasti üles, aga nii kui näpp maha võetud saab. Vajub küte kohe tagasi.
Iagti normaalne nähtus kui paak liiga madalal.
Kui voolikutes/ühendustes oleks lekkeid/õhu sisseimemise kohti siis kas ei veaks üldse kütet üles
või vajuks ka siis alla kui näppu difuuseril või sumpal hoiad.
Tõsta paak (kütuse nivoo) kartreriga ühele joonele.
Mõned sentimeetrid võib ju muidugi olla allpool aga mitte vaks või kaks.
Posted: Fri Apr 04, 2014 23:18
by Risto19
Selge, katsetan kindlasti paagi tõstmist:)
Töötab
Posted: Sun Apr 06, 2014 15:54
by Risto19
Tänan nõuannete eest. Sain mootori tööle, nüüd vaja veel õiget ilma:)