Page 1 of 2

August 2013

Posted: Thu Aug 01, 2013 12:25
by kyylik
Hommik pärnakad,kas tuleb siis keegi pärnust koos minuga pisikest mudelismi tutvustust 60inimesele tegema 3augustil?

Posted: Thu Aug 01, 2013 20:33
by Submarin
Kollasel on hetkel puhas Hupsani ilm.

Posted: Thu Aug 01, 2013 20:37
by Riff
Täna oli mõnus lennata. Kerge külgtuul ning kiirem lend edasi-tagasi jne, labad laksutavad ikka toredalt 8)

Kui varem tundus, et 4 min on liiga lühike lennuaeg, siis nüüd enam mitte. Lihtsalt selle lühikese aja jooksul tuleb palju trikke teha ja järjest :lol:

Posted: Sat Aug 03, 2013 23:13
by Riff
Lennuplats Tapa spordiväljak. Kopter ikka 500-ne.

Üle pika aja tegin surmasõlme (mitte väga ilus) ja mõned flipid otsa. Esimesed flipid olid natuke imelikud ning adrenaliin laes, kuid viimased olid juba paremad. 2 akut soojenduseks ning 2 akut flippidele.

Posted: Sun Aug 04, 2013 17:00
by ik
Täna sai Blanik turbiiniga variandina ära proovitud. Väga lahe aparaat, võib rahulikult mööda taevast jullata ,samas ka kiiremaid liigutusi teha.Parasjagu suurust ka,et ära ei kaoks..

Posted: Sun Aug 04, 2013 17:46
by kyylik
Ma siis tiirutasin eile bixuga pärnus.kahjuks pidin leppima väga kitsaste oludega.Jõgi ja mets olid väga lähedal.seega pidin suht suure hooga maanduma et mitte neid kahte tabada ja kohe võimalusel end pidurdamiseks alla suruma vasta rohtu.

tulemuseks siis kahjuks see:

Image

Posted: Sun Aug 04, 2013 21:06
by nemo
Ma käisin täna elektriliinis ( 6kV liin ) ära. Käisin maal õe juurest läbi ja suurele hulgale lastele oli vaja meelelahutust ka pakkuda. Mõeldud tehtud ja lasin siis hoovi pealt bixleri minema. Silmamõõt pani villast ja tagasipöördega hilinesin. Viga sai tiib, liini jälg sees. Tirisin teipi peale ja pärast lendasin veel 3 akutäit tühjaks.
Aga vahepealse kontrolli käigus avastasin, et ma vist saan ka millalgi elevaatori pooleks ära, kui midagi ette ei võta. Üks pool on kõikumatult kinni, aga teine pool annab kahtlaselt ülespoole kerkima. Tuleb ennetada ja carbon varras külge ajada.

Elektriliini video ka http://www.youtube.com/watch?v=STQXOuYBOYU

Posted: Sun Aug 04, 2013 21:33
by Riff
3 akut flippe. Nina ees ja alla on flippe millegipärast lihtsam teha kui nina ees ja üles - kas see on seotud raskuskiirendusega?

Lõpuks tegin flippe ühtepidi ja teist pidi, nina üles ja alla. Küljepeale ei ole veel proovinud teha.

Posted: Mon Aug 05, 2013 12:11
by Kleemann
Küsimus Tartus lennutajatele, kas Raadi lennurajal on veel võimalik lennutada? Kas kuskilt pääseb sinna?

Mingi aeg tagasi sai lennurajale vana kontrolltorni juurest, nüüd on see koht toruga taas suletud. Vana autoturu plats (libedaraja kõrval) on muidugi alternatiiv.

Posted: Tue Aug 06, 2013 17:16
by Jorgan
Kas nv. keegi Viljandi kandis kah plaanib midagi? Sain oma lennuki kah nyyd vist lennukõlbulikuks jälle. ;D

Posted: Fri Aug 09, 2013 19:06
by Bluesmell
Täna sai pisut koptereid tuulutatud koos kasutajaga Kpe. 9 akut elektrit ja 6 paagitäit nitrot on hävitatud võitluses gravitatsiooni vastu... Paar korda läks lennumasin ka käest uusi trikke harjutades aga kõik lõppes seekord õnnelikult. Kordaläinud päev!

Posted: Fri Aug 09, 2013 21:03
by Kpe
+1 !! Lennud ja ilm olid tõesti super! Mind jääb ainult painama küsimus, et miks Linnumäel ei taha minu Raptor kunagi suurt lennata, aga mujal tiksub nagu Šveitsi kell? Täna sai isegi paari uut asja proovitud, mõni napikas tehtud ja kõik kopterid mõlemal ühes tükis kenasti koju uut päeva ootama viidud.

Posted: Fri Aug 09, 2013 22:07
by prosper
Äkki sai Su raptor värskeõhu mürgituse ja päiksepiste :) Vähemalt säästis ennast suuremateks vägitegudeks ja "lasi rihma lõdvaks" Linnumäel. Tegijatel juhub. :)

Posted: Sun Aug 11, 2013 18:35
by trebla
Laupäeval ja pühapäeval sai Kollasel koptereid lennutatud kuni vihmani välja. Täna sai isegi GAUI 550 peale väikest ümberehitust trimmi aetud. Ja loomulikult sai ka Esky Belt järjekordselt kõveraks lastud :oops:
Igatahes platsil oli hea seltskond ja ilus lennuilm. :D

Posted: Sun Aug 11, 2013 20:47
by -Ilmar-
Hei!

Täitsin täna vaikses üksinduses Viljandi lennuvälja õhuruumi, enne minu lahkumist lükati üks lennuk ka angaarist välja...

AKpiloot, lennuk X-5.
2800mAh, 25minutit, 21.4km

Image

Parimat soovides,
-Ilmar-

Posted: Mon Aug 12, 2013 19:20
by ik
Väga ilusti püsib kursil..

mina lennutasin ridalis blanikut..
Image

Posted: Wed Aug 14, 2013 21:32
by Riff
Lõpuks andis tuul ka järgi ning sain kaks kiiret lendu tehtud, just astusin tuppa.

Hoovis on flippe huvitav harjutada, peab olema eriti tähelepanelik - ruumi ei ole väga palju. Proovisin korra lennata ka jaluused taeva suunas, mõned sekundid sai nii oldud ning kiiresti tagasi normaalasendisse.

Flipid ja erinevad throttle ajastused on ka hea harjutus - tuleb sellest nüüd flipp või surmasõlm või midagi veel huvitavamat :)

Lennuplats Koduhoov @ Tapa, lennumasin TR 500.

Posted: Mon Aug 19, 2013 21:14
by Riff
Ma ei tea, kuidas Teiega on, kuid minu jaoks muutub kopteri lennutamine järjest enam funiks.

Tegin ühe kiire lennu koduhoovis. Poeg (nüüd juba 3a) fännab ka järjest rohkem kopterilendu ning teab, kus peab seisma, kui isa lennutab.

Posted: Mon Aug 19, 2013 21:46
by trebla
Riff wrote:Ma ei tea, kuidas Teiega on, kuid minu jaoks muutub kopteri lennutamine järjest enam funiks.

Tegin ühe kiire lennu koduhoovis. Poeg (nüüd juba 3a) fännab ka järjest rohkem kopterilendu ning teab, kus peab seisma, kui isa lennutab.
Meiega on sama lugu :lol:

Posted: Mon Aug 19, 2013 22:05
by kyylik
Ma kh ei suutnud täna kodus passida ja ajasin bixleri taeva alla.kolmanda lennuga ilmnes tõsine viga taeva all.lennuk keeldus vasakule kallutamast,kõrgus tüür ei mõjunud.õnneks suutsin saba rooliga saada ta enda suunas tagasi lendama kuna asusin metsa kohal sellel momendil lennukiga.(mootori jätsin seisma et kõrgust vähendada)tagasiteel ilmnes et korduvate katsetustega lennukit kallutada see isegi natukene toimis.sain ühesõnaga lennuki tervelt alla. pärast selgus et tüürid olid täitsa lollid.kõrgustüür elas oma elu.üks eleron oli püsti.teine toimis veel.lähemal uurimisel selgus et lennukis oli läind sulama üks juhe mis oli omakorda kahjustanud üht servo juhet.tundub et lennuk oli taeva all lühises vms.

http://www.youtube.com/watch?v=f1AgsOgA ... e=youtu.be

Posted: Mon Aug 19, 2013 22:36
by prosper
Jah videol lausa kuulda kuidas säriseb. Nagu värsket kala praeks pannil mis veel siputab. :)

Posted: Mon Aug 19, 2013 22:51
by kyylik
prosper wrote:Jah videol lausa kuulda kuidas säriseb. Nagu värsket kala praeks pannil mis veel siputab. :)
see pigem ikk servode krõbin kui need ühes otsas põhjas on:) säriseva lennuki puhul ma küll kaameraga jalutanud poleks.

Posted: Mon Aug 19, 2013 23:48
by pohjakas
üle pika aja sain ka lendu: tulemuseks kollasel 2 akut tühjaks lennatud :) :


Image

Posted: Tue Aug 20, 2013 16:09
by Bluesmell
Täna sai jälle tiba koptereid tuulutatud. Ilm oli SUPER ! Minul 11 lendu... Kpe-l 7lendu, Rihol ka juba mõned. Kerged kahjustused väiksemal lennust osavõtnud kopteril kuid ei midagi ületamatut.
Piroflipipoeg hakkab ka juba vaikselt kooruma ;)

Posted: Tue Aug 20, 2013 18:24
by Riff
Kas Tapal on tõesti vaid üks 500 ja 450 klass kopter ning üksikud 3 ja 4 kanaliga kopterid?

Posted: Tue Aug 20, 2013 19:47
by Kpe
Bluesmell wrote:Täna sai jälle tiba koptereid tuulutatud....
Jeaah!! Väga mõnus päev oli! Kopter püsib käes juba nii hästi, et julgesin välja käia veksli teemal "muruniitmine" hiljemalt järgmine suvi:-). Kui samas vaimus jätkub, siis võib mõne muu hullusega veel hakkama saada.
Kahju, et tänaseid lende keegi videosse ei võtnud! Aga see polegi nii oluline - enesetunne on tähtsam :-).

Kopterid Tapal

Posted: Tue Aug 20, 2013 20:01
by särts
Kas Tapal on tõesti vaid üks 500 ja 450 klass kopter ning üksikud 3 ja 4 kanaliga kopterid?
Mis Sa nüüd,peale selle on veel õhutõrje ka kohalikus väeosas,võin organiseerida "sõpruskohtumise"! Aga kui tõsiselt siis pole selle "küla" kohta kaks kopterit ju ka paha tulemus.Või on mõlemad Sinu jagu?

Posted: Wed Aug 21, 2013 14:21
by Riff
Mõlemad minu jagu :)

Kirjutama ajendas asi, et vahest väga harva saab kaaspilootodega kokku. Viimasel ajal aga eriti vähe, kuna sai elukohta muudetud.

Posted: Sun Aug 25, 2013 16:04
by kyylik
Et siis täna sai natukene proovitud langevarju värki.vedasin bixleriga gopro taeva alla ja sealt varjuga alla.selle tuulega muidugi väga kõrgele ei julgenud minna,poleks olnud isu nt puu otsa ronida vms.antud videos esimesel korral jätsn kaamera lennuki alla ja varju pani lennuki sisse tehtud kohta.aga muidu olid mõlemad lennuki sees,pool varju kükitas küll välja.ja tundub et pöörlemise vähendamiseks ei tohi kõiki varju nööre kokku siduda:D

http://www.youtube.com/watch?v=Q-paer5R ... e=youtu.be

Posted: Sun Aug 25, 2013 21:14
by nemo
Täna sai kaks korda käidud. Esimesel korral oli kaasas 4 akut, millest 1 jäigi täis. Esimesega tegin vennale treeninglendu. Teise kahega möllasin ise ja sai lausa kõrget rohtu niidetud.
Pärast kella 19-t sättisime ennast Müüriku krossirajale. Päris lahe seal lennutada, aga lõpuks pani hämarus päevale punkti.
Lasin endast eemale madalalt, püüdsin kopeerida raja profiili ja kui tagasi pööret tegin, siis oli bixler arvatust ligemal ja vaikse hooga põrutasin kahte ligistikku kasvavasse leppa sisse. Sain küll õigel hetkel gaasi maha, aga inerts tegi oma töö propelleriga
Nüüd on V-style. Kas saan 10 punkti?
Image

Dropbox ei lase jälle pilti kuvada.....