Page 1 of 2
September 2013
Posted: Sun Sep 01, 2013 12:21
by prosper
Täna 1.septembril võtame tänu tarkusepäevale kõik targasti. Ei lenda kõrgemale kui 150 m ja kaugemale naabrimehe aknast .
Kontrollime oma lennukite tehnilise seisu ja laeme akud korralikult täis. Pöörame tähelepanu kõigile piiksudele mis eelnevalt meid häirib. Tuul on normis ja annab lennata ka väljas. Kasutan täna hommikupoolse siiski toas HUPSANIGA ringi lennates
Ilusat tarkusepäeva kõigile !
Posted: Sun Sep 01, 2013 21:41
by marti
Käisin lõuna paiku Kollasel, lennutasin Blade SR-i (ta on 250-st suurem aga 450-st nati väikem, nii umbes 400-ne). Esimest korda julgesin 125-sest suurema kopteriga hõljutamisest edasi minna 5. augustil (mingid ringid, kaheksad ja muu lihtsam lend) ja viimase nädala "saavutus" on see et tihkasin treeningjalad lõpuks alt ära võtta. Nende kuupäevade vahele mahuvad ka mõned "vägivaldse gravitatsiooni" saavutused, paar korda oma vea tõttu ja paar korda kummitas mingi müstiline tehniline viga, kopter lülitas ennast keset lendu ca 15m kõrgusel lihtsalt välja. Algul pidasin süüdlaseks akut, aga tundub et oli mingi kummaline leviprobleem - kui läksin tagasi SR-i komplektipuldi ja kit-vastuvõtja peale, siis pärast seda pole kummalisi hädasid enam esinenud, ptüi-ptüi-ptüi. Aga muidu - pika heina sees on kukkumised üllatavalt õnnelikult läinud, paar kõverdunud labavõlli, paar murdunud jalust ja üks katkine kokpit. Kaasa kurdab et ma olen viimased kuud sagedamini lennutamas kui kodus lastega tegelemas, aga tänu sellele olen praegu ka parem kui varem. Kollasel näeme!
Posted: Sun Sep 01, 2013 22:26
by trebla
Mul ka kuu aega tagasi Kollasel lülitus korraks HK450 mootor välja, õnneks olin suht stabiilses asendis ja kopter jäi terveks.
Re: September 2013
Posted: Sun Sep 01, 2013 23:30
by nemo
prosper wrote:Täna 1.septembril võtame tänu tarkusepäevale kõik targasti. Ei lenda kõrgemale kui 150 m ja kaugemale naabrimehe aknast .
Kontrollime oma lennukite tehnilise seisu ja laeme akud korralikult täis. Pöörame tähelepanu kõigile piiksudele mis eelnevalt meid häirib. Tuul on normis ja annab lennata ka väljas. Kasutan täna hommikupoolse siiski toas HUPSANIGA ringi lennates
Ilusat tarkusepäeva kõigile !
Mul naabrimehe aken minu omast kohe järgmine
Ma käisin täna õhtupoolikul kohalikul staadionil "maadlemas". Lubatud 500 jalani oli lendamine nagu kuumaastikul ning bixleri tiivad tegid sama, mis varesel rahulikult lennates.
Reede õhtul seadistasin 9xr-i, tegin paar mixi. Flaperons ja spoilerons. Täna toimus peenem seadistus juba väljas. Eriti vaimustuses pole, aga laiskus nii suur, et ei viitsi eraldi flapse bixlerile valmis teha.
Posted: Thu Sep 05, 2013 22:33
by usamees
Posted: Thu Sep 05, 2013 23:00
by martc
Viimane video J..t tvoju mat.......milline kiirendus.......uskumatu.....trimmilabad ja puha....
Posted: Sun Sep 08, 2013 13:54
by Sven
Kus tartu lendurid käivad lennutamas,kui üldse?
Posted: Sun Sep 08, 2013 17:05
by ik
Priiduga oleme vahepeal väiksemaid asju minu juures lennutanud, ise käin ridalis.
Posted: Mon Sep 09, 2013 8:20
by Bluesmell
Kuna vee teema on viimasel ajal siin aktuaalne olnud - sai ka pisut vee peal käidud:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Name=Ville
Posted: Tue Sep 10, 2013 1:13
by usamees
Ai ,see on äge ! Puhub enda alt vee minema lausa.
Posted: Wed Sep 11, 2013 0:05
by lauri
Seda kopteriga vee peal tahaks lausa laikida ja šeerida
Väga ägedad ja efektsed pildid
Posted: Wed Sep 11, 2013 0:08
by lauri
Seda kopteriga vee peal tahaks lausa laikida ja šeerida
Väga ägedad ja efektsed pildid
Posted: Wed Sep 11, 2013 0:56
by Oehh
lauri wrote:Seda kopteriga vee peal tahaks lausa laikida ja šeerida
Väga ägedad ja efektsed pildid
Aga mis takistuseks?
FB-s saad ju postitada mida iganes ja viiadata kuhu iganes... saad isegi postituse juurde kirjutada "Millest mõtled"
Foorum on ju avalik ja suvaline kolmas isik võib vabalt oma FB seinale riputada lingi siinsele teemale- pildile
Vau komistasin täna mingite "RC-idikate" foorumis lahedale fototöötlusele...
Selge see, et tegemist PhotoShopiga aga see eest tõesti väga hea töö
Posted: Wed Sep 11, 2013 13:30
by prosper
Kas see kommentaar oli juba selle pildi kohta
Vau Smile komistasin täna mingite "RC-idikate" foorumis lahedale fototöötlusele...
Selge see, et tegemist PhotoShopiga aga see eest tõesti väga hea töö
Ville siit siis sulle kompliment. Keegi ei usu ,et selline trikk võimalik on
Posted: Wed Sep 11, 2013 13:45
by Bluesmell
prosper wrote:
Ville siit siis sulle kompliment. Keegi ei usu ,et selline trikk võimalik on
... pool krediiti ikka ka fotode autorile ehk
Ervinile...
Posted: Wed Sep 11, 2013 14:26
by Kuno
Vau Smile komistasin täna mingite "RC-idikate" foorumis lahedale fototöötlusele...
Selge see, et tegemist PhotoShopiga aga see eest tõesti väga hea töö Wink Laughing
vot kuhu oleme jõudnud - inimesed ei tea enam mida uskuda
mõlematpidid tehnika äge - nii helikopter kui ka PhptoShop.
Lahe väljend - "RC-idikad" ja huvitav eneskindlus "photoshopi idika" poolt - et kohe selge see....
Posted: Wed Sep 11, 2013 23:06
by Riff
Nüüd ruttu ruttu simusse kopteriga jalused taeva poole suunatud lendu harjutama.
Polnud simu ammu kasutanud, proovisin jalused ülese poole lendu... hästi ei õnnestunud veel, kuid enam ei olnud kohapeal hoverdamine jalused taeva poole nii keeruline, kui varem - vaja lihtsalt harjutada veel.
Posted: Thu Sep 12, 2013 0:34
by Ervin2
Tegelikult oli asi lihtne - Ville lendas ja mina pildistasin,pärast mõnda fotot pisut kroppisin ja tegin magusamaks,fotoshoppi mul ei ole,kasutan hetkel vabavaralist FastStone Image Viewerit - thats all......
PS! - kuna olen suht kogukas,siis peapeal seismist ei teinud......seekord....
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Name=Ville
Posted: Sun Sep 15, 2013 14:59
by STan
Sai jälle väheke harjutatud oma koperdisega. Pikk tee on minna
https://www.youtube.com/watch?v=YfKKFab ... ata_player
Posted: Sun Sep 15, 2013 16:29
by Riff
STan - väga tubli! Proovi tõsta gyro gaini natuke.
Kere mod, mida saad teha. Tavaliselt on 500-sel ~2650mAh akud, sul aga 3300mAh akud. Et suurem aku ära mahuks tehakse aegajalt nii:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=131315
Posted: Sun Sep 15, 2013 16:35
by STan
Tänud!!! Gaini tõstes peaks see väike saba drift ära kaduma jah?
Posted: Sun Sep 15, 2013 18:35
by trebla
Tundub, et saba gain on väike jah. Suurenda seda seni kuni hakkab "saba liputama" ja siis keera nõksuke maha. Tavaline algaja kräss ongi juutuube videotel see kui saba ilmselgelt pole paika aetud aga ikka minnakse lendama selle asemel, et kohe maha tulla ja gaini timmida. Ja puldist vaata, et saba trimm oleks keskel kui kopteri sisse lülitad.
Ja oma silmadest lenda kõrgemale siis kui juba kopterit 100% ühe koha peal suudad pingutuseta paigal hoida. Treeninjalus peab kukkumise kinni ainult kuni 30 cm kõrguselt
Posted: Sun Sep 22, 2013 12:08
by [J]
Termikasurfajate trennist:
Hea piloodi lennuväli on peopesa.
Posted: Sun Sep 22, 2013 13:29
by Riff
Küll tuulega on ikka hea lennata - varem ei arvanud nii. Erinevatest suundadest ja kiirusega tuuleiilid teevad lendamise huvitavaks.
Märksõna, pidev throttle asendi korrigeerimine ja kõik on fun.
Posted: Sun Sep 22, 2013 22:09
by Riff
Üks õhtustest lendudest, T-Rex 500...
http://youtu.be/mflEzJDax4A
Posted: Mon Sep 23, 2013 1:58
by Oehh
See nädalavahetus oli nii lootusetu ilmaennustus, et maale minnes isegi ei mõelnud lennuki gabasnikusse panemisest.
Aga maale jõudes oli Laup. õhtu L-eestis lõpuks selline ilus lennuilm, et otsisin igasugu põhjusi miks seda lennundust ikkagi kaasa ei "saanud" võtta.
Tulemuseks on 130Liitrit õunamahla, + ca 80 Liitri jagu korjatud õunu hoovipeal hunnikus, mis tuleb järgm. maalkäik komposti vedada.
Kulutatud 35L bensiini ja üks mobiiltelefon, +...???
Enamus mahlast läheb jagamisele ja annetamisele kuna ise ei jaksa ilmselt üle35...40 Liitri ära villida.
RC lennutund on vist odavam kui selline mahlaliiter.
Posted: Mon Sep 23, 2013 10:39
by trebla
Viljandis oli sama ilus lennuilm laupäeval, alles pimeda tulekul hakkas sadama. Minul õnnestus aga lendamas ära käia, nitrokopterit vibratsiooni pärast küll õhku ei saanud kuid oma kõige pisema nitrolennukiga (.15) kannatas veel tuulepuhangute vahel lennata, ehkki pooled tiivakummid olid maandumise ajaks kuhugi kadunud
TIP OF THE DAY: Pane naine õuntega tegelema, siis on sul rohkem aega lennuväljal aeleda
Posted: Mon Sep 23, 2013 23:15
by prosper
[Hea piloodi lennuväli on peopesa.] Teeksin väikse paranduse lauses kuna ei kujuta kopteri piloote püüdmas kopterit ega vigurlennu piloote peatama propp ees maanduvat lennukit
Kuigi pisikese Blade saan õhust kätte küll
Aga vabalennumeestel eelis jah selles ning osavad nad on igaljuhul. Ma olen ise ka proovinud ja eks harjutamine teeb meistriks. Juba tuleb välja mul see püüdmine
Posted: Tue Sep 24, 2013 9:35
by [J]
prosper wrote:kuna ei kujuta kopteri piloote püüdmas kopterit ...
Filosoofiateaduse seisukohalt absoluutset tõde pole olemas ja kõik tõed on tõesed ainult sobivates tingimustes. Peopessa maandumisel ei saa jah seda liiga laialt võtta. Võluv on aga teadmine, et pisim lennuväli millega hakkama saab on päris väike.
Lennuk pole siiski vabalennumudel vaid ehtne 6 servoga raadiojuhitav umbes 2 kilone termikalaud.
Viskekate võistlusel on probleemideta kätte maandumine üks edukuse alustalasid, sest paljudes harjutustes on kiire uus start kasulik ning pole aega lennukit maast korjamas käia. Rootsis F3K MM-il paistis vist silma küll
Posted: Tue Sep 24, 2013 10:06
by prosper
Kas termikalendajatel on ka mõni nipp kuidas pääseda peale mitut tundi lendu kaelavaludest. Ja taevas selle punkti tagaajamine väsitab ka silmi. Tugitool pole vist kõige mugavam põllule tassida.?