Page 1 of 1

ja toimib !!!!!

Posted: Thu Nov 14, 2013 12:44
by Allark

Posted: Thu Nov 14, 2013 13:48
by STan
äge värk! :D peab ka ikka miskit sellist endale ehitama.

Posted: Thu Nov 14, 2013 15:04
by Allark
keerulist pole midagi,,peasi ,et endale meeldib ja kaamerat kannab

Posted: Thu Nov 14, 2013 15:09
by Allark
veits eelmistest,jah kuidagi on hakanud quqdid meeldima http://www.youtube.com/watch?v=zZNTmJ_AslY http://www.youtube.com/watch?v=NJKCbIc5CZU

Posted: Thu Nov 14, 2013 17:18
by Grim reaper
Mina maadlen juba kuu aega, et seda HK jama kasvõi lendugi saada. Koguaeg tahab mul tagurpidi ennast startides visata. Regusid olen juba 10 korda kalibreerinud ja nazat samapalju. Ikka sama jama. KK2 ajuga mootorid stardivad peaaegu samal ajal aga kui rohkem gaasi annad siis kukuvad mootorid tagant ära ja need mis tööle jäävad hakkavad turtsuma. (Loe: nagu tõbmleks). No krt ei saa aru mis seal viga on. Kas regu või mootorid? Või saatja annab vigast signaali mis mootoreid niimoodi tööle ajab.

Nazaga seevastu töötavad mootorid ühtlaselt (prestart) aga nii kui gaasi rohkem annan tõstab ühte külge üle kohe.

Regu
Mootorid

Puldiks 9xr. Naza kalibreerimise lahtris on numbriliselt näha kuidas kanalid nagu ''tõmbleks'' +- 2-3 numbrit üles/alla.(on see normaalne ??) Paigal on ainult throttle.

On kellegil samasugust halba õnne olnud ?? :D

Posted: Thu Nov 14, 2013 17:46
by Allark
ˇmina olen kasutanud ajuks KK2.0 ja olen saanud quadi suht stabiilseks ..esc -ed Turningi Pluch 30A ja HK 30a..enam vähem sama tööd teevad mõlemad , mootorid RC Timer DC 2830-14 750KV või 850KV propid 10x4.5..ja ei nurise self-level sees ja vaikse ilmaga pea püsib täiesti paigal ))gaas 50% peal raame olen proovinud M-M ni nii 390 -700mm ja ei ole erilist vahet stabiilsuses.200 gr kaamera pole mingi probleem ära kanda! kuigi tahaks kunagi jõu proovi ära teha ,et palju siis tõsta suudab.

Posted: Thu Nov 14, 2013 18:07
by Oehh
Grim reaper wrote:rohkem gaasi annad siis kukuvad mootorid tagant ära ja need mis tööle jäävad hakkavad turtsuma.
Räägi täpsemalt mis mootorid ja mis regud.
Võiks kahtlustada ESC-ide Timingut mis ei sobi neile mootoritele.
Tee katse ja võta aju üldse vahelt välja.
Esialgu võid panna katseks läbi "Y" servo jagamise kaabli kaks regu ja mootorit otse vastuvõtja Throttle kanalisse ja vaata mis juhttub.
Kui kaks mootorit ja regu töötavad korralikult proovi
kõik neli regu ja mootorit parallleeli panna ja vaada ta mis siis juhtub.

KOntrolli ka ESC-ide seadistust ega CutOff pole liiga kõrgele seatud.
võib juhtuda ka, et kui CutOff on 3,3V ja mõni regu mõõdab "pisut liiga ebatäpselt" aku pinget ja lülib välja. (See küll ei seletaks teiste mootorite tõmlema jäämist)

Posted: Thu Nov 14, 2013 18:18
by Allark
...muideks mul on olnud KK2.0 probleem...vahel toimis nii,nagu ise tahtis..vahetasin teise,,,mured murtud

Posted: Thu Nov 14, 2013 18:28
by Grim reaper
Ühe kanali alt töötavad kõik mootorid korralikult. Proovitud juba kuid ei pidanud vajalikuks mainida millegipärast. 1 regu toitis ka kõiki nelja mootorit (mitte täis gaasil loomulikult) väga hästi.

KK2:Cutoffi panin softi peale. Startmode normal. Timing middle. Brake off.

Naza aju: timing high. Recomended peal ei ajanud isegi motor testis neid ringi. Proovisin ka low peal.. sama asi. Midagi ei muutunud.

Olen risti-rästi neid seadistusi proovinud kahe erineva aju vahel ja sümptomiks jääb see, et õhkutõusu eel hakkab vasak külg ülesse tõusma.
CG on paigas.

Regu ja mootorid on eelmises postis olemas.

Posted: Fri Nov 15, 2013 22:07
by Allark
jah,,vot on alles quadid,ja muidugi mehed kes seda kõike suudavad juhtida !!! http://www.youtube.com/watch?v=w2itwFJCgFQ