Page 1 of 1

50mm EDF A-6 intruder -i esimene crash teostatud

Posted: Sat Jan 11, 2014 16:17
by usamees
:lol: Täna teostatud esmalennul https://plus.google.com/photos/11626201 ... 7433576193 jäi täiesti teostamata, enne lendu ja alati ning ülioluline kontr. test. Üli hästi lendu läinud lennuk ei kaldunud peale viset kusagile. Säilitas viskekõrguse ning ka ei vajanud eleronidega sekkumist. Siis aga kui tundus olevat piisav kiirus kõrgust lisada, sööstis lennuk täiel kiirusel maasse. :oops: Hilisemal kontrollil selgus ,et reversis polnud ainult elevaator ,vaid ka eleronid :oops: . Õnneks ei tekitanud see vahejuhtum lennukile olulist kahju ning edasised lennud sujusid tõrgeteta. Õhtul kõrvaldan ka väiksed iluvead ja jälle OK ! :D

Posted: Sat Jan 11, 2014 21:47
by trebla
Vaat, see on kui paatidega jamad liiga pikalt, seal ainult pöördetüür ongi :lol:

Posted: Sat Jan 11, 2014 21:59
by kyylik
ma tean mis tunne sl on:D,,,ma keerasin suvel oma pisi lennuki kh kringli nii:D

Posted: Sun Jan 12, 2014 1:27
by usamees
:D Rumal tunne jah. Nüüd aga pärast taastamist tegin veel epoga üle ,et järgmisel korral oleks raksatust kah kuulda :lol: . Tegelikult on nüüd ta ka kõrkjatesse maandumisel, kriimustuskindlam :D . Epo jäi inetult läikiv,mis mulle sugugi ei meeldi. Karukeelega pisut küll üritasin matistada aga noh las ta olla :) Selline siis : https://plus.google.com/photos/11626201 ... 7381488737

Posted: Sun Jan 12, 2014 1:45
by Riff
Hei,

Olen mitmes foorumis lugenud, et mõni kanal on vastupidi olnud ning selle tõttu on probleemid kiiresti kaasnenud. Kuidas on see võimalik, et kanal lihtsalt reverseerib ennast või on tegemist esmase seadistuse veaga?

R.

Posted: Sun Jan 12, 2014 10:54
by freestyle
Üldiselt ise ei juhtu midagi ja nagu eespool mainitud, jäi tüüride kontroll tegemata.
Vahest hajameelsusest juhtub ikka.

Posted: Sun Jan 12, 2014 11:32
by kyylik
Eriti kui pult ei salvesta lennukeid oma mällu vms.nagu minu odav hk pult.

Posted: Sun Jan 12, 2014 20:34
by aviaator
Loodan, et järgmised lennud on õnnelikumad :)

Aivar

Posted: Mon Jan 13, 2014 0:01
by prosper
Hmm Sa oled ikka super taastaja Aivar. Kirjelduste järgi kuidas lennuk maasse sööstis ütlen, et need pildid on küll ennem krässi tehtud. Ei mingit teibi tuuningut nagu paljudel isegi siin müüki paisatud mudelitel. Kuidas Sa seda tegid :) Ilukirurg . Sa mine näita kuidas asi käib ka neile "päris ilukirurgidele" http://www.youtube.com/watch?v=TI1dGwtLSRM

Posted: Mon Jan 13, 2014 12:40
by usamees
prosper wrote:Hmm Sa oled ikka super taastaja Aivar. Kirjelduste järgi kuidas lennuk maasse sööstis ütlen, et need pildid on küll ennem krässi tehtud. Ei mingit teibi tuuningut nagu paljudel isegi siin müüki paisatud mudelitel. Kuidas Sa seda tegid :) Ilukirurg . Sa mine näita kuidas asi käib ka neile "päris ilukirurgidele" http://www.youtube.com/watch?v=TI1dGwtLSRM
:oops: Kuna minu jaoks on mudelism lisaks toimivale rc -le, ka audio/visuaalne nauding (see audio pool, meil küll alles areneb). Meeldib kui mudel näeb väja ,mudel :D ja kui taastata siis ei tohiks taastamise jälgi jääda. Ei ole ju mõeldav ,päris autonduses kus igapäevaselt müttan, et pärast kere remonti oleks avarii jäljed otseselt ikka nähtavad :lol: . Lahe aga see,et peale taastust hakkas lennuk hoopis paremini lendama ja juhitavus paranes (võrrelda saan muidugi vaid kohapeal sirgestatud lennukiga ) :lol: :wink:

Posted: Mon Jan 13, 2014 19:00
by usamees
trebla wrote:Vaat, see on kui paatidega jamad liiga pikalt, seal ainult pöördetüür ongi :lol:
:lol: Sellel lennukil ju see, üldse puudu :shock: