Page 1 of 1

EL.MOOTOR

Posted: Sat Mar 17, 2007 2:30
by Ervin2
Niisiis tahaks paigaldada sisepõleka asemele el.mootori.
Originaalis soovitatakse mootorit ca 3,5 - 4 kuubikut,ise mõtlesin panna peale olemesoleva Mega 22/20/3E inrunneri.Lennuk tiivaga ca 1600 mm,kaalu ca 1700 g,trainer tüüpi,ilma kaldtüürideta (Graupner TAXI II kit).
Mliseid veel soovitate,mõtlesin ka outrunneri osta (DYMOND Outrunner W35 E1 Useable for motorplanes up to 2 Kg and E-Gliders up to 2,7 Kg.

1090 rpm/v , diameter 35mm, lenght 54mm, voltage 8-15V , max . current 50 Amp , shaft 5 mm, weight 172g , 14 poles.

recommanded prop. : 8 cells 13x8 , 10 cells 12x8 , 3 LiPo 13x6 , 4 Lipo HELI.),saab hiljem teist ka plaaneril kasutada.

Posted: Sat Mar 17, 2007 9:34
by [J]
Kena lennuk!
Vanal on vist väga sarnane ja elektriga järgitestitud riist.
Veel:
http://www.masportaviator.com/pdfs/TAXICUPIIReview.pdf

Posted: Sat Mar 17, 2007 11:32
by Ervin2
Vanal on Magister ja see on vahtplastist,Taxi II on kit ja balsast põhiliselt,enne on tükk tööd kui lendama saab ükskord.
On olemas ka TAXI II ARF,olen ka sellele mõelnud,kaldtüüridega variant,aga enne õpin korralikult lendama.Kahtlemata ARF -ga oleks vähem tööd ja vaeva,aga ehitamine on ise ka huvitav protsess,loodan umbes kuu ajaga kokku saada,et suure sooja tulekuks oleks masin valmis.

Posted: Sat Mar 17, 2007 12:00
by [J]
Aerodünaamika seisukohalt on Magister ja see lennuk lähisugulased, materjal ei oma tähtsust. Mõõdud ja lennukaal on ka sarnased ja seega saaks juhinduda mootori valikul Vana kogemustest, kas võimsust on küllalt jne.
Pöörde- ja kõrgustüüri saab ju elektriplaaneriga selgeks ja siia võiks ikka kaldtüürid kindlasti teha. Kasutada võib neid, kui aeg käes. Nende olemasolu ei sega.

Posted: Sat Mar 17, 2007 12:18
by Ervin2
Tuleb vist jah Vana postitused üles otsida,ta kirjutas Magistrist päris pikalt.