Page 1 of 4

Aprill 2014

Posted: Tue Apr 01, 2014 15:29
by Marek
Tere. Lumi tuli küll jälle maha aga sulab ehk kiirelt. Kollasel on muidugi kriips peal, lükatakse sisse uue elamurajooni juurdesõiduteid ja meie rada on sellega lõhutud. Peame Piibele kolima jälle.

Re: Aprill 2014

Posted: Tue Apr 01, 2014 16:45
by STan
Aprill? :D
Marek wrote:Tere. Lumi tuli küll jälle maha aga sulab ehk kiirelt. Kollasel on muidugi kriips peal, lükatakse sisse uue elamurajooni juurdesõiduteid ja meie rada on sellega lõhutud. Peame Piibele kolima jälle.

Posted: Tue Apr 01, 2014 18:45
by Kpe
Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...

Posted: Tue Apr 01, 2014 19:00
by Oehh
Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".
Ega noored siis lendureid sega. :P

Posted: Tue Apr 01, 2014 19:21
by Kpe
Oehh wrote:
Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".
Ega noored siis lendureid sega. :P
Mnjaah! Pole nii noored ja tegevus tegelikult lennnutamisega seotud....

Posted: Tue Apr 01, 2014 19:33
by martc
Käisin õhtul vaatamas ,tulevase tee põhi läheb 45 kraadise nurga all
täpselt üle põhilise maandumisraja :evil:

Posted: Thu Apr 03, 2014 9:24
by titan
Kpe wrote:
Oehh wrote:
Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".
Ega noored siis lendureid sega. :P
Mnjaah! Pole nii noored ja tegevus tegelikult lennnutamisega seotud....
Kahju, kui mõni lugupeetud mudelist oma vanusest tulenevatele muutustega leppida ei suuda ja auväärselt lõpetada. Võimalus oleks kas või väiksemate vahust mudelitele ka üle kolida.
Ega see ennem ei lõpe, kui keegi või kellegi vara tõsiselt viga saab.
Siiani on "lennujumal" vaid väga otseste vihjete ja hoiatustega piirdunud.
Eks kollasele mineku otsuse on nii mõnigi enne teepealt seltskonda takseerides langetanud.
Pole ka peale minu neid vähe, kes poole lennupäeva pealt ohutuse mõttes on pidanud asjad pakkima, et terve naha, mudelite ja autoga pääseda.

Posted: Thu Apr 03, 2014 12:46
by usamees
:oops: :) Kuna kisub ikka aina soojema aja poole vaatasin ühel õhtul eelmise suve tegemisi üle ning avastasin ühe enda poolt unustatud päevamaterjali. Siin näha ka ilmselt Eesti kõige noorema rc lenduri, martc poja Matu, lennuharjutus ,Mareki valvsa pilgu all. :D Väike lõik ka martc fullscale rc lennutusest, kus oma poeg lennuki pardal :D http://youtu.be/bfuO0w5QQXI

Posted: Thu Apr 03, 2014 21:08
by Submarin
Kpe wrote:
Oehh wrote:
Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".
Ega noored siis lendureid sega. :P
Mnjaah! Pole nii noored ja tegevus tegelikult lennnutamisega seotud....
Peaasi, et keegi su kotiga minema ei sõida :D

Posted: Thu Apr 03, 2014 21:11
by Kpe
Talvepäevade kotijooks oli tegelt tore nali uue tähenduse kinnituseks. Aga see, mis viimane kord Kollasel toimus, on naljast väga kaugel.

Posted: Thu Apr 03, 2014 21:16
by martc
Aa,mis juhtus siis :?:

Posted: Fri Apr 04, 2014 7:47
by kyylik
Kuna vist ilm homme okey..siis kas keegi rakvere kandis kavatseb lennutada?

Posted: Fri Apr 04, 2014 9:46
by trebla
Kpe wrote:Talvepäevade kotijooks oli tegelt tore nali uue tähenduse kinnituseks.
Sellest, et keegi kasutatud naistepesu himustab, olen kuulnud aga et mõned ka samamoodi meestepesu ära hiivavad, oli mulle küll suureks üllatuseks :lol: :lol:

Posted: Fri Apr 04, 2014 20:22
by kyylik
Minu sbachil täna vedas,maandudes oli kõrgustüür tulnud koos hingedega saba küljest lahti.ma küll arvan et see tuli maandumisel lahti,kuna õhus olles lennuk käitus normaalselt.

Image

Posted: Sat Apr 05, 2014 15:54
by Riff
Kyylik - sul vedas järelikult, et õhus juhitavust ei kaotanud.

Sai ka täna hoovis natuke hõljutatud 600-st. Tuul oli parajalt tugev (8-9m/s) ning puhangute rohke, sai rohkem nagu throttle kangi õpitud kasutama...

Täna sai ka uued akud (nano 2,7Ah 6s 65c) järgi proovitud, vunki oli mõnusalt. 7min lend aku pinge 3,73-3,74V.

Posted: Sun Apr 06, 2014 0:15
by titan
martc wrote:Aa,mis juhtus siis :?:
Mõni mees lülitas saatja välja ja töötav lennuk tormas läbi ohutuspiirete autode vahele ja pilbastus enne suuremat hävingut. Väidetavalt oli samal ajal seal samas kõrval autos sülelaps maganud. Jne...
Ei saa aru, miks see teema tundub tabuna?

Posted: Sun Apr 06, 2014 9:29
by Submarin
Ma tahaks kyll detaile teada.

Posted: Sun Apr 06, 2014 10:48
by Riff
Hajameelsus või teadmatus?

Posted: Sun Apr 06, 2014 11:11
by Marek
Kui see tabu pole, siis miks sa nimesid ei maini?

Lauri saab siis detailid teada kui hakatakse asja vastu huvi tundma.

Mina pole enda jaoks veel lahti mõelnud kas see ja teine kõige õigem oleks.

Selge on aga see, et aastaid tagasi kirja pandud ohutusreeglite vastu eksiti ja juhtus mitme vale asja kokkulangemine - nagu ikka.

Nõudke uutelt ja ka vanadelt platsil korda ja reeglite järgimist! Paljud ei loe seda foorumit ja seega peab kohal aru pähe panema!

Posted: Sun Apr 06, 2014 12:52
by Matsa
seda pole raske arvata

Posted: Sun Apr 06, 2014 19:05
by cuprum
Marek wrote: Selge on aga see, et aastaid tagasi kirja pandud ohutusreeglite vastu eksiti ja juhtus mitme vale asja kokkulangemine - nagu ikka.
Yep. reeglitega tundub olema tõesti suht lõdvaks mindud olema. Kurb!
Veel kurvem on aga see, et antud intsident antud kodanikul ei olnud esimene. On olnud juba täpselt samasugune juhtum.

Mis mõtlemisse puutub, siis tundub jah, et oleme jõudnud teelahkmele, ning peame otsustama, kas meie suhteliselt anarhia jõududega koos olevasse ühiskonda on vaja "politseid". Tundub, et siiski muidu enam edasi minna ei saa. Liiga paljud tunnetavad paratamust liiga erinevalt.

Posted: Sun Apr 06, 2014 19:21
by mart63
Loen ja loen ja ei mõista, miks otse ei räägita mis toimus ja kellega toimus?

Posted: Sun Apr 06, 2014 20:36
by Marek
Sest ei ole ilus teisi taga rääkida, eriti neil, kes kohal polnud - nagu mina nt.
Pole ka enam vahet kellega juhtus. Tiit kirjeldas piisavalt, et edasi minna õige teemaga, ehk ohutusreeglite täitmine.
Täitkem ning nõudke ka teistelt täitmist!

Posted: Sun Apr 06, 2014 21:33
by imm
titan wrote:
martc wrote:Aa,mis juhtus siis :?:
Mõni mees lülitas saatja välja ja töötav lennuk tormas läbi ohutuspiirete autode vahele ja pilbastus enne suuremat hävingut. Väidetavalt oli samal ajal seal samas kõrval autos sülelaps maganud. Jne...
Ei saa aru, miks see teema tundub tabuna?
tundub, et failsafe valesti seadistatud... aidake siis inimesi nõu ja jõuga ja äkki jääb kolmas kord olemata... :roll:

Mingi jama

Posted: Sun Apr 06, 2014 23:42
by särts
Mulle tundub et seda konti võiks mõnes muus teemas järada,kui nii isu on.Siin nagu aprilli lennutamised/kokkusaamised,lööd teema lahti ja jälle sama jahumine!

Posted: Mon Apr 07, 2014 20:53
by titan
mart63 wrote:Loen ja loen ja ei mõista, miks otse ei räägita mis toimus ja kellega toimus?
Arvasin, et sellised asjad kulutulena seltskonnas levivad ja aitab vihjetest.
Aga kas see on normaalne, mis Golja oma suurte lennukite ja liimitud proppidega seltskonnas korda saadab?
Olen küll viimasel ajal asjast eemal olnud, aga pulti põõsasse visanud ei ole.
Kollaselt eemale kunagi hakkasin just Goja pärast hoidma, kuna elu seal suhteliselt ohtlikuna tundus.

Posted: Tue Apr 08, 2014 20:56
by kyylik
Image

Image

eieieiieieii...see polnud karm crash!,, minu sbach lihtsalt soovis et keegi tema kõhtu sügaks..

ok.tglt algast kogu jama juba 10minta varem.nimelt venis maandumine esimesel lennul liiga pikaks ja rattad sai natukene põrutada.uus aku sisse ja minekut! enne lendu nägin,kuda üks ratas kippus lennukit teelt maha kiskuma,kuna enam polnud võimalik lendu saamist katkestada siis ikk ajasin lennuki taeva alla.kinni kiilunud ühe rattaga ei julgenud ma enam maanduda kitsale teele,kartsin et käib külili või keerab lennuki kohe teelt põllule.plaaniks sai võetud siis maandumine põllule.Kuna rohi oli pikk siis lõpuks käis lennuk üle (väga pehmelt muidugi:D) eks aitas ka lennukil olnud kaamera kaasa.võimalik et mõni kohalik mutt oli meelega sinna kh pisi lõksu teind..ühesõnaga istus ratas lohus kh.

Posted: Fri Apr 11, 2014 14:23
by kyylik
Homme siis plaanis jälle lennutada.ma oletan et lantes.eks stan täpsustab kus ja kuna.
Riff ja särts..ehk pakub huvi? Ning tikka,sl hea võimalus nyyd kohalikud kh üle vaadata.

Posted: Fri Apr 11, 2014 15:56
by Stayazz
Mina homme lähen lendama ka! Tartu Maanteel kell 12:00.

Posted: Fri Apr 11, 2014 17:21
by tikka
kyylik wrote:Ning tikka,sl hea võimalus nyyd kohalikud kh üle vaadata.
Ma olen see nädalavahetus Rakverest eemal, äkki järgmine kord. Siis ma ei peaks ka tühjade kätega platsile tulema.