Page 1 of 1

O: Kompressioonsüütega mootor

Posted: Fri Apr 04, 2014 19:35
by tikka
Ei tea kust, aga tekkis soov sellist mootorit omada. Näiteks MK-17 vms. Kui on olemas vastav kütusepaak, siis võtaks selle ka ära. Püsivalt asun praegu Rakveres, aga mõnel nädalavahetusel satun ka Tallinna, nii et nendes kohtadesl ei pea postiga jamama.

Posted: Sat Apr 05, 2014 1:18
by Oehh
Kas eeter ja petrool on olemas?
:wink:

Posted: Sat Apr 05, 2014 12:38
by tikka
Petrool oli mul juba eelnevalt mootorite puhastamise eesmärgil soetatud ja tekkis mõte, et kümnest liitrist võib osa kütusena ära põletada küll. Eetriga on teatavasti lugu keerulisem, aga ehk saab ka seda kuskilt. Mootori võiks kõigepealt hankida, siis vaataks edasi.

Posted: Fri Oct 03, 2014 19:33
by tikka
Üks potentsiaalne MK-17 on olemas, aga käes ma seda veel ei hoia. Seega asi on lahtine. Töökorras RC "diisel" pakub igal juhul huvi (näiteks PAW vms).

Posted: Sun Oct 05, 2014 12:55
by Ropka
kui käivitamiskõlbulikuks kaadervärk saab, siis võiks mõned soovitused anda

alumiiniumist osad ei ole terasest osad...

Posted: Sun Oct 05, 2014 22:04
by tikka
Ropka wrote:kui käivitamiskõlbulikuks kaadervärk saab, siis võiks mõned soovitused anda

alumiiniumist osad ei ole terasest osad...
Nõuanded on väga teretulnud, praegu veel suht tundmatu mootori tüüp minu jaoks.

MK-17

Posted: Sun Oct 05, 2014 22:49
by särts
Keps tuleb kas ümber teha või hoopis uus,"karbuss" ja väntvõll tihendada et normaalselt käivituks.Kontrakolb uuesti sisse hõõritseda(liiga raskelt liigub hülsis).Kütusenõel sirgeks ja lihvida,sisselaskeklapi hõõrdumist vähendada freesimise või poolde paksusesse puurimisega.See on miinimum.