Page 1 of 1
4 & 5 aprill piibe ?!
Posted: Mon Apr 02, 2007 10:59
by Ervin2
Kas on tulijaid,õhtupoolikul ju võiks kui ilma on.
Endal vabad päevad,lähen ka kolmap hommikul.
Posted: Mon Apr 02, 2007 12:09
by Kristoka
Endal plaan minna suurel Reedel Piibele..
Enne seda kool.
Kristo
Posted: Tue Apr 03, 2007 9:34
by Kristjan
Ma lähen nädalavahetusel kuhugi Hüüru või Keila kanti.
Piibele edasi tagasi on mul Tabasalust ca. 100km sõitu.
K.
Posted: Tue Apr 03, 2007 15:54
by lauri
Kolm vaba päeva, üks neist võiks kindlasti lennunduse peale kuluda. Kahjuks enne reedet ei leia vaba aega mõistlikul kella-ajal lennutama minna. Võibolla kopterit kuskil lähedal.
Hea meelega lähen ka kuskile mujale, kui Piibele. Vaheldust ja pealegi enamik lennukeid võimelised ka mujalt startima, või üle-üldse käest!
Graupner Tipsy ootab ka kokkupanekut, ehk jõuan valmis:
Posted: Tue Apr 03, 2007 16:38
by Marek
lähiajal pole küll lennuilma loota kahjuks. Vaatame, mis nädalavahetus toob.
Posted: Tue Apr 03, 2007 19:13
by Submarin
Lauril on õigus. Võiks olla tõesti teine koht kus saaks oma vajadusi rahuldada. Olen ise käinud ka ühte kohta uurimas kuid see on plaaneri meeste paradiis. Käest ma oma 1,7m trainerit küll ei suuda õhku ajada (õigemine ma kahtlen selles) Muruplats oleks väga hea kuid kehvema pinnase puhul puruneb ma esitelik kohe päris kindasti :S
Muud ei jäägi üle kui käia ja uurida kuskil peab ju korrlik plats olema
Posted: Wed Apr 04, 2007 0:19
by lauri
Ninarattaga lennuk pinna suhtes kriitilisem jah
Samas ei ole mingit probleemi sinu lennukit käest startid. Esimene kord on ehk imelik, aga pole probleemi! Kõige raskem on selle käes hoidmine (raskuskeskmest enamvähem) ja siis mingi algkiiruse viskamine. Paar korda isegi suuremat lennukit käest visanud. Kui mootor on tagurpidi peal, siis saab viskaja õliseks ainult
Keila peaks ka üks variant olema. Kristjan vist sinna minemas? Hetkel maa veel pehme ja muru/hein lühike. Sobilikule platsile saaks ju ka autoga mingit rada sisse sõita... kui ikka 20-30 otsa teha, võiks veidi kõvemaks minna küll!
Varsti nagunii vaja muruniiduk suvilasse viia, saaks ka platsilt läbi käia. Kui suudaks ainult platsi leida ja välja valida.
Posted: Wed Apr 04, 2007 6:53
by ttr
Tulge lennutage Põikmäe tn-val. Startimiseks sile asfalt ja muruplats
ka kõrval.
(Koht kus asub VEHO eesti ja minu töökoht Powerwave) e. siis laagri lõppeatusest 1 minut jalgsi eemal.
Posted: Wed Apr 04, 2007 10:26
by Aleksandr
Kui laupäeval ilm lubab siis lendan Saha-Loos
Posted: Wed Apr 04, 2007 10:51
by vana
Mustamäe - Õismäe kandi rahvale peaks tõega mingi ratastele maandumisvõimalusega platsi leidma.
Tean mitmeid avaraid tühermaid, kuid millel on mitmeaastane kulu ja ebatasane maapind.
Punene väljak Hüürus on külvatud.
Olen käinud Allikul kõhule maandumas. Kardan, et omanik kavatseb sealt heina kasvatada ja heinamaad tallata loomulikult ei tohi. Enne kui rohi kasvama hakkab, saab sel ka ratastele maanduda.
PS. Palun ärge sõitke autodega murule. Iga omanik saab hea ettekäände
meid kõiki minema peksta.
Autoga võib sõita võõral maal ainult teedel
Posted: Thu Apr 05, 2007 12:09
by ahtik
Kuidas üldiselt eesti mudellendurite hea tava ette näeb, et kas kui leiad sobiva suure platsi lennutamiseks, kas siis lihtsalt tõmbate mootorid käima ja õhku või peaks siiski omaniku üles otsima (ntx taluõele minema ja ketivabadest koertest mööda laveerides luba küsima)?
Posted: Thu Apr 05, 2007 17:13
by arne
Muideks, Tartu seminaril demonstreeriti Tallinna Lennujaama kontrollitud õhuala kaarti. Kõik need kohad (Piibe vist v.a.) jäävad sinna sisse. Ka Hüürus ei tohi midagi maast lahti tõsta ilma Tallinna tornist luba saamata.
Kui te neid maanduma tulevaid lennukeid (õnneks on nende kurss põhjapool) Hüürus vaatate, siis nad lendavad nii madalalt et hea ilmaga ei ole probleemi plaanerit neile ette seada.
Arne
Posted: Thu Apr 05, 2007 17:37
by Kuno
Kui mudeli lennukõrgus ei ületa 500 jalga,siis ei ole kooskõlastust Tallinna lennujuhtimistorniga vaja (so umbes 150 m).Kooskõlastus on vajalik juhul,kui lennata üle 1000 jala.Sellised olid tingimused Alliku lennuvälja kasutamisel.Muidugi tuleb meelde tuletada,et aktiivsel Alliku lennuvälja kasutamisel tuleb informeerida hr Hendrik Agur'it,selline oli kokkulepe.
Posted: Thu Apr 05, 2007 22:52
by arne
Hmm. Kas sa võiksid viite anda? Tartu seminaril tutvustas seda teemat hr Edvin Penart, kes on ka harrastuslendur. Mistõttu ma usun, et ta valdab seda teemat.
Arne
Posted: Thu Apr 05, 2007 23:51
by lauri
lennokit.net foorumist (soomes) ka jutt mingist kõrgusest meelde jäänud, alla mille ON lubatud lennutada ilma lennujuhtimise loata! Sama "reegli" alusel lendavad minuteada ka deltaplaanid?! Konkreetne "paberil" number ja reegel oleks abiks muidugi