Page 1 of 1
o:nitromootor või brushless koos reguga soodsalt
Posted: Tue Sep 09, 2014 0:02
by Risto19
Tere,
Seisab juba tükk aega katana, mis vajab mootorit. Kas kellelgi oleks pakkuda soodsalt katanale sobivat nitro või elektrimootorit. Sooviks ka linnu lendama saada. On olemas aspmootor, aga see läheb kiirelt kuumaks ja sureb välja:/
Re: o:nitromootor või brushless koos reguga soodsalt
Posted: Tue Sep 09, 2014 9:04
by cuprum
Risto19 wrote:Tere,
Seisab juba tükk aega katana, mis vajab mootorit. Kas kellelgi oleks pakkuda soodsalt katanale sobivat nitro või elektrimootorit. Sooviks ka linnu lendama saada. On olemas aspmootor, aga see läheb kiirelt kuumaks ja sureb välja:/
Oluline asi puudu jäänud... Kui suur/võimas see mootor peaks olema, või siis vähemalt, milline on lennumasina suurus.
Mis olemasolevasse mootorisse puutub, siis äkki õnnestuks hoopis see stabiilselt käima ajada, ning saaks veel soodsamalt?
Posted: Tue Sep 09, 2014 11:49
by Risto19
Cuprum, kui oskaks ajada, siis ilmselt oleks soodsam jah, aga ei hakka oma mõistus peale. Vahetasin juba laagreid, regullisime karpat nii kuidas oskasime, kahjuks mootori manuali pole. Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides. Kas vea võiblahendada uus tihendite komplekt? Kui jah, siis mis see maksta võib ja kust saab asp mootoritele?
Posted: Tue Sep 09, 2014 11:50
by Risto19
Cuprum, kui oskaks ajada, siis ilmselt oleks soodsam jah, aga ei hakka oma mõistus peale. Vahetasin juba laagreid, regullisime karpat nii kuidas oskasime, kahjuks mootori manuali pole. Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides. Kas vea võiblahendada uus tihendite komplekt? Kui jah, siis mis see maksta võib ja kust saab asp mootoritele?
Posted: Tue Sep 09, 2014 11:55
by STan
Posted: Tue Sep 09, 2014 11:55
by Kpe
Risto19 wrote:Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides.
Selle vastu aitab kütusepaagi karburaatorist kõrgemale panemine.
Posted: Tue Sep 09, 2014 15:39
by Risto19
Ja kuidas oleks mõistlik seda teha, paagi koht tehase poolt on ninas, mootori taga, kas tasub see siis kokpiti mahutada või tuleb mootor silinder allapoole peale panna?
Posted: Tue Sep 09, 2014 16:40
by trebla
Tuleks vaadata kas torud käivad korralikult läbi ja paagi kork peab. Kurvad kogemused plastist torudega (mitte voolikutega), pronks/alumiinium torud on ok. Jama oli ka clunk filtriga (paagis vooliku otsas oleva raskuse küljes olev kütusefilter), panin ilma filtrita-töötab ok.
Posted: Tue Sep 09, 2014 18:05
by tikka
Risto19 wrote:Cuprum, kui oskaks ajada, siis ilmselt oleks soodsam jah, aga ei hakka oma mõistus peale. Vahetasin juba laagreid, regullisime karpat nii kuidas oskasime, kahjuks mootori manuali pole. Ja tegelikult kippus kütus ka paaki tagasi vajuma nii kui mootor seisma jäi ja ei tahtnud väga üles ka tulla muudmoodi, kui näppu karpa õhuaval hoides. Kas vea võiblahendada uus tihendite komplekt? Kui jah, siis mis see maksta võib ja kust saab asp mootoritele?
Tõenäoline, et manuaal on kuskil internetis saadaval. ASP, Magnum, SC on tihti praktiliselt samad mootorid ehk siis peaks kõlbama ka analoogse mootori manuaal. Kui kubatuur pole teada võib võrrelda näiteks järgneva netilehekülje lõpus oleva tabeli andmeid oma mootoriga (kui tegemist on kahetaktilisega).
http://www.justengines.co.uk/acatalog/ASP.html
Varuosasid leiab mudelipoodidest, näiteks:
http://www.justengines.co.uk/acatalog/A ... res_1.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Parts.html
Kui soovid olemasolevat mootorit käima saada, võid näiteks teha arutluseks uue postituse alateemasse "Mootorid, kütus,akud".