Page 1 of 1

ESC kalibreerimine

Posted: Sun Sep 14, 2014 13:26
by artjom112
Üriatn siin seda kaasi kalibreerida!
Omast arust sain paika aga hõljutades tna kaasi andes vahepeal ikka andis uimaselt kaasi juurde! Seadistades on "throttle curve" täiesti sirge ja 0-100 %

Teeni ilusti lõpun ära aga siis kui oma Throtte curve seadistused sisse löön, ei lase enam Throttel cut reziimis sisse lülitada, hakkab kiiresti piiksutama!
Kui throttle cut välja lülitatud siis läheb ilusti käima!

Ma lihtsalt ei julge ilma throttle cut -i kastuamata akut järgi lükata (turvalisuse mõttes)
Äkki keegi oskab aidata!

Posted: Sun Sep 14, 2014 13:50
by trebla
Piiksuma hakkab siis kui Throttle cut sees olles annab pult erinevat gaasi taseme signaali kui kalibreeritud 0-asendis. Seda muutust peaks monitori reziimis näha olema kui Th. cut lülitit plõksid.

Posted: Sun Sep 14, 2014 14:40
by artjom112
Lükkan vaikselt kaasi kangi ülesse ja umbes alla veerand kaasiga jätak kangi rahule kuid mootor ikka paneb pöördeid juurde!

Proovisin niimoodi umbes 4 korda ja siis peale seda enam sellist probleemi ei olnud , nii kui kaasi kangilt sõrme ära võtsin siis mootori pöörded enam ei muutunud

Posted: Sun Sep 14, 2014 15:12
by trebla
Regule on progetud very soft start, see käivitab mootorit alguses mitu sekundit, pärast kui pöörded käes, reageerib gaasikangile kiiremini. Järsul pöörete tõstmisel võib peahammaka puhtaks lüüa.

Posted: Sun Sep 14, 2014 15:15
by artjom112
Selge!
Siis peaks olema korras.Tänud