Page 1 of 2

14 aprill Piibel

Posted: Fri Apr 13, 2007 9:30
by Marek
Kes käsi, kes mitte? Ilm peaks hea olema, soe ja keskmise tuulega.

Posted: Fri Apr 13, 2007 9:42
by lauri
Vähegi vaiksema ilmaga käsi. Tuulise ilmaga pole midagi teha (mootorlennuki timmimine + 300g plaaner + elektrihelikas) :(

Posted: Fri Apr 13, 2007 11:14
by Kristoka
Homme olen mulgikrossil aga arvatavasti pühapäeval võtan osa!
Kristo

Posted: Fri Apr 13, 2007 17:24
by Marek
mis kellaks koguneme? Ma pakun välja 11 - 12 vahel, samas õhtu poole peaks vaiksem olema, või läheks peale vormel 1-te (kuigi ajasõidud vist suurt kedagi ei huvita)?

http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=341

Posted: Fri Apr 13, 2007 17:47
by lauri
No igaksjuhuks võib ju 12-st teha? Enne nagu pole mõtet ja loodetavasti siis lõunast läheb juba täiesti tuulevaikseks. Hiljem alustada ka ei tasu, sest päike loojub küll 20.30, aga kuskil 18-ni on mõnus ja päike veel kõrgel.

Posted: Fri Apr 13, 2007 21:52
by Marek
Vastukaja on nii kehvapoolne, et vist vahet pole, eks igaüks leiab oma aja siis.

Mina ilmun, vist koos Submariniga, neja paiku (a võibolla lõunal, eks paistab).

+ Andrus tuleb ka 16:00 ajal + Cuprum

Posted: Fri Apr 13, 2007 22:51
by lauri
NB! Mul purk valget spray värvi kaasas homme, joonistame natuke :) Ehk siis tähistame lennusektori ära! Asfaldile jooned ja puude külge paneme mingid valged kilekotid teibiga, parem kui mitte midagi!

Seetõttu paluks siis esimestel saabujatel kohe enamvähem raja keskele paikneda, sest asfalti markeering võibolla kestab kauem, kui paar päeva.

Posted: Sat Apr 14, 2007 9:20
by Submarin
Mida need kilekotid tähistavad?

Posted: Sat Apr 14, 2007 9:43
by Kuno
Ma hakkan kella 1100 paiku Tallinnast liikuma,hiljem aeg ei võimalda.

Posted: Sat Apr 14, 2007 10:30
by Ervin2
Käisin eile,tuul oli suur,ei proovinudki.
Täna ja homme kahjuks tööl,aga lähen esmasp. kindlasti,pidi väga hea ilm olema.

Posted: Sat Apr 14, 2007 22:08
by Kristoka
Homme minejaid,ise olen platsil!
Kristo

Posted: Sat Apr 14, 2007 22:52
by Submarin
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... -14-Aprill

Päev oli hea. Alguses veidi uimane aga lõpuks läks madinaks :D mitu lennukit lõpuks korraga üleval oli ei oska öelda aga õhuruum jäi väikeseks. nibinaid-nabinad oli,hädamaandumisi oli, ilma oli, tuult ka.




Korras!

Posted: Sat Apr 14, 2007 22:56
by Marek
Jep, varsti paneb vist Lauri Laidna ka pildid üles, siis saavad teised veel parema ülevaate. Nagu näete läks meil varahommikust pimedani välja. Vahepeal oli õhus korraga 5 lennukit + mõni mootordeltaplaan - varsti peaks lennujuhid palkama ja radarid ehitama.
Super!


Pühap oleks 1 variant minna varahommikul, siis tuulevaikne ja jõuab vormel 1 ajaks tagasi. Aga mina nt pole kindel kas viitsin. Eks hommikul paistab. 12 h värsket õhku võtab korralikult läbi.

Posted: Sat Apr 14, 2007 23:25
by Kristoka
Marek wrote:Pühap oleks 1 variant minna varahommikul, siis tuulevaikne ja jõuab vormel 1 ajaks tagasi. Aga mina nt pole kindel kas viitsin. Eks hommikul paistab. 12 h värsket õhku võtab korralikult läbi.
Mis kell see varahommik olema peaks ,kas kell 9 ?
Kristo

Posted: Sun Apr 15, 2007 10:55
by Marek
Täna jälle rahvas seal, juba sõidame.

Posted: Sun Apr 15, 2007 11:12
by Submarin
Liiga ilus ilm et reates naisi hinnata :D minek.ee

Posted: Sun Apr 15, 2007 18:08
by mart63
Kas kuuldused et Cuprum ja Marek lendasid õhus kokku vastavad tõele?

Posted: Sun Apr 15, 2007 18:33
by Submarin
Jah

täna oli see päev kus 2 pilooti said õhus kokku. Marek vs Cuprum.
Mareki lennuk on veel taastatav kui cuprumi oma puhaku rahus.
imekombel tõi Marek oma lennuki "tervena" alla

Marek lendas alt cuprumile tiiba sisse! Imekombel jäi mootor vooliku otsa rippuma ja Edge sai veel maanduda. Warhawk oli määratud kukkumisele.

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 007&page=3

Lauri ehk teeb eraldi kataloogi...endal ei õnnestunud :)

Posted: Sun Apr 15, 2007 18:44
by tola555
edge siis nii tugev lausa? :o

mõlemad piloodid jõudsid katapulteeruda? :twisted: :lol:

Posted: Sun Apr 15, 2007 18:57
by Marek
Info levib kiirelt ja täpselt.

Kunagi vist Lauri Laidna ütles, et see on võimatu, nüüd söögu oma sõnu :D

Läksin liiga uljaks ja mõtlesin, et eskordin oma lennukiga ilusat Cutrist aga lennukid olid kaugel ja seetõttu inimese silm ei seleta eriti kahe väikese objekti kaugusi ja nii närisingi oma propiga Cuprumi lennuki tiiva ära. Ilma tiivata selline lennuk hästi õhus ei püsi ja nii ta metsa langes...hõljudes üks osa tiiba kaasas (mis kadunuks jäigi). Minu lennukil kiskus mootori lahti, kuid tänu voolikutele ripnes see kere küljes. Alguses langesid mõlemad lennukid aga ma nagu muuseas mõtlesin, et prooviks päästa ja tõmbasin kõrgustüüri...asi töötas, siis tõmbasin kaldetüüri...töötas (maandudes selgus küll, et aint üks eleron töötas, teine lehvis tuules). Maandusin nagu alati...perfektselt. Kahjustusi näete kohe piltidelt.

VEELKORD KÕIGILE JA KA ENDALE, EI MAKSA ULJAKS MINNA!!!

Samas tegijatel juhtub ja üks ilus/tark tüdruk täna platsil ütles, et kui ei taha et midagi juhtuks, siis ära tegele millegagi.

Palun ka avalikult Cuprumi käest vabanadust, et nii super ilusa ja hästi lendava lennuki, nagu seda Curtis ju oli, ära lõhkusin. Kuna vabandused ei maksa midagi, siis heastada saan olukorda ainult uue Curtise ostmisega Cuprumile.

Image

Image

NB! Edgel polnudki mootori katet peal.

Posted: Sun Apr 15, 2007 19:01
by Submarin
aru ma ei saa kuidas (millest) kabiin muljutud on?

Posted: Sun Apr 15, 2007 19:02
by cuprum
tola555 wrote:edge siis nii tugev lausa? :o

mõlemad piloodid jõudsid katapulteeruda? :twisted: :lol:
Pigem siiski tegu sellega, et kes ja kuhu matsu saab.
Konkreetsel juhul Edge sellega võitis, et alt-küljepealt sisse saagis propelleriga. Tulemuseks oli Curtissil miski 15-20% säilinud vasakut tiiba, ning lisaks veel kusagilt "kütusekambri" kohalt läbi saetud ninaosa. Selline raskuskeskme kaotanud (NB!, mitte piloot, vaid mootor katapulteerus) lennuk on minusugusele vennikesele suht lennukõlbmatu.
Kuskilt netist on jäänud meelde mälestus, et tegelikkuses oli miski 50-60% säilinud tiivapinnaga linnukene siiski misioonilt tagasi tulnud, aga seda siiski töötava (olemasoleva) mootoriga - aga, eks elame edasi ja vaatame, mida järgmine sõjalinnukene teeb. Hetkel plaan kas seesama taastada või siis tema sõsaraga jätkata.

Posted: Sun Apr 15, 2007 19:18
by lauri
täpsed mehed :shock: Eks pean sõnu sööma jah, eriti kui meil asi nii jätkub nagu eile, 5 mootorlennukit õhus :!: Aga siiski arvan, et see on harv juhus.

Edge'i vigastused pildi pealt nii hullud ei tundugi, midagi "kandvat" vist ei purunenudki, uued kerelauad külge ja uus mootori raam. Või mis on täpsem diagnoos?

Sellele Curtisele uus tiib, nina korda ja enamvähem olemas? Kas ikka Curtise mootori üles leidsite?

Lõppkokkuvõttes tase, et lennukit purunevad õhus kokkupõrke tõttu, mitte vastumaad lastes :wink:

Posted: Sun Apr 15, 2007 19:21
by mart63
Ärge laske nina norgu, esialgu paistab alati et taastada võimatu aga pärast rahulikult vaadates ei tundugi olukord nii lootusetu :)
Jõudu!

Posted: Sun Apr 15, 2007 19:27
by Submarin
See metsatukk seal lausa neelab lennukeid. Mati kukkus sinna minul on 3x napikaid olnud ja nüüd Marek ja Cuprum. ristime ta siis "Bermuudatukaks"

Posted: Sun Apr 15, 2007 19:28
by cuprum
lauri wrote: Kas ikka Curtise mootori üles leidsid?
Mootor täitsa olemas ja loodetavasti ka suht terve. Hetkel veel ei ole kondlit lahti kruvinud - toosama piltidel näha olnud haikalapea.

PS. Võiblla võtaks kätte ja soojendaks tolle kindlustusteema uuesti üles? Olen isegi pattu teinud. Nagu kuulda, eile varahommikul oli keski kah ühele maanteeäärsele autole pihta saanud, nüüd tänane juhtum...
Ajalugu uurides selgub, et Sina jäid If-ikatelt vastust ootama, mina Tanelit piinates sain aga sellise vastuse: "Põhimõtteliselt tegu vastutuskindlustusega, ja nemad kõike kindlustavad".

Posted: Sun Apr 15, 2007 21:20
by Submarin
Ma ikka vaatan ja mõtlen. Mis valemiga edgel koonus (mis ei ole eriti nõrk) ja külg puruks läks? Ka Curtis näris? Propp on tal jälle terve :shock: . Las ma mõistatan veel

Posted: Sun Apr 15, 2007 23:00
by Kuno
Curtisele võiks lasta uued vahust balsakattega tiivad lõigata.Kere paistab suht hästi säilinud olevat.
Laupäevane action toimus Magnuse lennukiga,minu juhtimisel.Mootor suri halva koha peal vastu tuult välja.Püüdsin mudelit tagasi tuua,aga alla tuult jäi kõrgust väheks-tuli maanduda päris sõiduteele.Ja nagu ikka (vastavalt maeitea kelle seadusele,et kõik,mis p'''e minna saab,sinna ka läheb),seisis tee ääres üks pealtvaataja auto,millele lennuk peale maandumist otsa sõitis.Vasaku tiiva esiserv sai muljuda.osa kattest tuleb vahetada-õgvendada,kere sai tiiva tagaservaga muljuda ja tiibade ühendustoru läks kõveraks ja tuleb nähtavasti vahetada.Loodan,et Magnusel on kahjustused juba kõrvaldatud-anna teada,kui on probleeme.püüan aidata.

Posted: Sun Apr 15, 2007 23:31
by Ropka
nu piibel on korralikke larakaid ennegi tehtud:)

see curtis oleks parandatav küll, iseasi mis tal lõppkaaluks tuleb
praegune pakendist koostatud oli ülikerge sellise mõõduga lennuki kohta ja lendas nagu linuke kunagi

Posted: Mon Apr 16, 2007 1:13
by [J]
Ei tea palju antenne Eesti peale kokku tol hetkel tuli? Päris kindlasti rohkem!

Image