Page 1 of 1

Trex 450 pro Vibra

Posted: Fri Sep 19, 2014 20:43
by artjom112
Päris suur vibra on!
Olen kontrollinud:
Peavõll on korras
Peahammakas natuke vinreerib kuid ei usu et selles on asi
mootori pinioni ja pe hammaka vahe peaks kah suht norm. olema

Ei oska hetkel rohke midagi pakkuda milles asi võiks olla

Posted: Sat Sep 20, 2014 8:49
by MellK
Kas labad on tasakaalus ja labade tracking paigas? Mul tekitas ka saba güro vale gain vibra taolisi ilminguid.

Posted: Sat Sep 20, 2014 8:50
by Kpe
Vibratsioon võib veel tekkida ka sabavõllist või labade halvast tasakaalustusest. Peavõlli hammasratas ei tohiks küll kuidagi vibreerida.

Posted: Sat Sep 20, 2014 11:04
by artjom112
Ma olen sn proovinud ilma labadeta, ikka vibrab
sabavõll oli kõver jah , vahetasin ära kuid ikka sama

Posted: Sat Sep 20, 2014 11:26
by trebla
Kas võtsid pealabad ja sabalabad maha mõlemad maha ja ikka on vibra?

Posted: Sat Sep 20, 2014 11:32
by artjom112
Jah mõlemad!
Sabavõll oli ikka päris kõver , ilma saba süsteemita proovisin ja ikka vibra

Posted: Sat Sep 20, 2014 11:39
by trebla
Kaks enamlevinud vibra põhjust on tsentrist väljas olevad pöörlevad asjad ja ragisevad laagrid. Kontrolli kõik need tähelepanelikult üle.

Posted: Sat Sep 20, 2014 11:41
by artjom112
Ok
Kontrollin kõik üle

Posted: Sat Sep 20, 2014 17:33
by artjom112
Võtsin peaaegu kõik lahti
Üritan siin nüüd oma sõnadega kirjutada ja ja piltidega selgeks teha:)
Leidsin et üks neist väikestest hammakaest oli suht jama, pooled hambad puudu!
http://shop.align.com.tw/product_info.p ... ts_id=4844

ja see varras mis ühendab sama mehhanismi kopteriga oli kah suht kõver!

Ega kellegil seda varrast ei ole üle jäänud?

Posted: Sun Sep 21, 2014 11:36
by trebla
See varras on kardaan, inglise keeli torque tube. Seda tüüpi sabaülekandega pead väga ettevaatlikult maanduma, et saba mitte mingil juhul maad ei puudutaks, väga lihtsalt saab viga. Rihmülekanne on selles plaanis veidi rohkem andestav, kuigi tugevama kokkupuute korral lööb labad ikka puruks ja rootorivõlli kõveraks.