Langevarju süsteem (enne jäädvusta, siis pilbasta ;)
Posted: Sat Oct 18, 2014 2:58
Homme läheb pilbastamisele, seetõttu täna jäädvustasin. :D
Lisaks plaanis, kui vaid raadiotehnika koostööd teeb, Lennuameti vägevaid uusi reegleid rikkuda. :P Kas Keila või Maardu pool linna, parem ei jutusta, muidu veel tabatakse õudsalt teolt. :P
Aga jah, lennuk on Breeze ja langevarju kapsel koosneb kahest limonaadi "Valge Klaar" pudelist ja väikesest hulgast neutraalsest silikoonist (ballastiks, et kapsel ikka varju ümbert ära kukuks, samuti on silikoon pehme ning kui kukubki kapsel kellelegi pähe, teeb "ponks"). Langevari ise koosneb sünteetilisest ja sünteetilise niidiga õmmeldud (hea keskmist auku sulatada, mis sulatatud ei harune) laste vihmavarjust. Varju tropid on ühendatud kokku 8 suuremaks puuritud auguga servoratta ja kõvasti pandud kaablikrõpsude abil. Kinnitusvöö koosneb sünteetilisest (hea aukusid sisse sulatada) püksikummist. Lahti laskmise mehhanism koosneb haaknõelast (jäigastav element) ja kaabli krõpsudest. Kapslil aitavad lennuki kere külge püsima jääda 2 kummist tihendit (Espaki poest). Oluline on, et kapsli kork (ees otsast) oleks vähemalt 1 cm tihendite kohal, muidu tuleb kork omavoliliselt ära.
Ühesõnaga, loodan homme saada palju väikseid pilpaid. :P Mingit maast mööda kukkumist ei tule. Maandumine tuleb 90 kraadise nurga all. Ainult kiirus selgub proovimisel. :D
Lisaks plaanis, kui vaid raadiotehnika koostööd teeb, Lennuameti vägevaid uusi reegleid rikkuda. :P Kas Keila või Maardu pool linna, parem ei jutusta, muidu veel tabatakse õudsalt teolt. :P
Aga jah, lennuk on Breeze ja langevarju kapsel koosneb kahest limonaadi "Valge Klaar" pudelist ja väikesest hulgast neutraalsest silikoonist (ballastiks, et kapsel ikka varju ümbert ära kukuks, samuti on silikoon pehme ning kui kukubki kapsel kellelegi pähe, teeb "ponks"). Langevari ise koosneb sünteetilisest ja sünteetilise niidiga õmmeldud (hea keskmist auku sulatada, mis sulatatud ei harune) laste vihmavarjust. Varju tropid on ühendatud kokku 8 suuremaks puuritud auguga servoratta ja kõvasti pandud kaablikrõpsude abil. Kinnitusvöö koosneb sünteetilisest (hea aukusid sisse sulatada) püksikummist. Lahti laskmise mehhanism koosneb haaknõelast (jäigastav element) ja kaabli krõpsudest. Kapslil aitavad lennuki kere külge püsima jääda 2 kummist tihendit (Espaki poest). Oluline on, et kapsli kork (ees otsast) oleks vähemalt 1 cm tihendite kohal, muidu tuleb kork omavoliliselt ära.
Ühesõnaga, loodan homme saada palju väikseid pilpaid. :P Mingit maast mööda kukkumist ei tule. Maandumine tuleb 90 kraadise nurga all. Ainult kiirus selgub proovimisel. :D