Page 1 of 1
Esimese maailmasõja kombat
Posted: Thu Dec 18, 2014 20:11
by särts
Kust saaks infot reeglite/nõuete/skaal kohta 2015 WW1 combati kohta?Tikka uu!Kas tead sellest midagi?
Posted: Thu Dec 18, 2014 20:24
by kyylik
Olen ka teemast huvitatud.ehitamisest ja osalemisest.
Posted: Thu Dec 18, 2014 22:25
by tikka
Reeglid inglise keeles:
http://www.aircombat.eu/rules.htm.
Sama lehekülje kõrval olevatel linkidel on ka paar joonist.
Inspiratsiooni võib leida näiteks järgnevatest kohtadest:
http://aircombat.modelarji.com/viewforu ... 4eed43fe34
http://www.rc-network.de/forum/forumdis ... order=desc
ww1
Posted: Thu Dec 18, 2014 23:59
by särts
Tänks
Posted: Thu Jan 22, 2015 13:33
by kyylik
neile kes lendavad ww1 .palun soovitage lennukit .moto.regu ja aku valikut.
WW1
Posted: Thu Jan 22, 2015 19:05
by särts
Ühinen sooviga infot saada.
Posted: Thu Jan 22, 2015 19:38
by seriff
P-51 P-39 bf-109 P-40 keerulisemat siis JU-87
ise lennutanud esimest 3tk tavalise 1200kv motoga ja 30a regu ning akud olid 2200. propp oli 11x5
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 200kv.html
WW1
Posted: Thu Jan 22, 2015 21:15
by särts
Kui P-51 oleks lennanud esimese maailmasõja päevil,oleks võit kindel olnud!Teemaks WW1 ehk ESIMENE maailmasõda.Siis veel internetti ja tuumarakette ei olnud vaid puidust ja kangast lennukid.
Posted: Thu Jan 22, 2015 21:36
by snoopy
Aga harjavabad mootorid ja liitiumakud juba olid

Posted: Thu Jan 22, 2015 23:23
by tikka
kyylik wrote:neile kes lendavad ww1 .palun soovitage lennukit .moto.regu ja aku valikut.
Üks variant oleks ühendusrt võtta Ida-Virumaa mudelistidega, kes seda asja eest veavad.
http://www.funpilot.eu/est.htm 2013 aasta kalendris on Gennadi number olemas. Tõenäoliselt suhtleb ta ainult vene keeles ja seega siia foorumisse vast ei satu. Kahtlustan, et seal lennatakse hetkel sisepõlemismootoritega ja elektrikatest väga ei teata.
Mul endal pole vähemalt tuleval hooajal plaani WW1 klassis osaleda. Reeglites on aku ja propelleri max suurus määratud ja sellest võib elektrika puhul vast alustada. Aku suurus tundub olevat sama mis WW2 0.15 elektrika klassil. Võtad nii suured akud, kui rahakott kannatab. Sealt saab juba edasi vaadata. On võimalik, et näiteks WW2 mudelite jaoks muretsetud 1300kv mootori pöörded jäävad nelja tollise sammu puhul lubatud piiridesse. Pead ei anna. Ma üritaks saada sinna 12000 pöörde kanti. Siis on kindlam, et lõikab lindi läbi, mitte ei hakka ümber kerima.
5ccm neljataktiline oleks muidugi kõige šeffim... Äkki leidub keegi, kes reaalselt asjaga tegeleb ja oskab anda paremat nõu.
Posted: Thu Jan 22, 2015 23:32
by seriff
sorry panin esimese hooga mööda.
siis pole muud kui do-10 mootorid neil kehvad vaata et siis paned kummika. fokker või zeppelin veel huvitavam combatit teha,
Posted: Fri Jan 23, 2015 13:38
by kyylik
okey.m hakkan ehitama mingit lennukit.ehk keegi ühineb isetegijate nurgas? ning õhus?
Posted: Fri Jan 23, 2015 18:43
by tikka
World Aircombat Scale Games 2014 WW1 ja WW2 video:
https://www.youtube.com/watch?v=8qbOKxNLBNs.
Hea võrrelda kahte võistlusklassi. Video pealt vaadates tundub Esimese maailmasõja õhuvõitlus vähemalt pealtvaatajale isegi vaatemängulisem kui WW2, maasihtmärgid (valged torud) ja puha.
Posted: Fri Jan 23, 2015 18:57
by kyylik
ma alustan selle ehitamist:
SopwithCamel

Posted: Thu Jan 29, 2015 13:36
by kyylik
nagu m aru sain siis puudub reeglites el motode ja akude teema.vabad käed? valisin ikk ehitamiseks teise lennuki: scout se5a.ning ùritan lähipäevil kolida iseehitamise nurka üle.
Posted: Thu Jan 29, 2015 17:47
by tikka
kyylik wrote:nagu m aru sain siis puudub reeglites el motode ja akude teema.vabad käed? valisin ikk ehitamiseks teise lennuki: scout se5a.ning ùritan lähipäevil kolida iseehitamise nurka üle.
umm...
Vaatasid ikka "2013 ACES WWI D Regeln En.pdf alt?
§3.4.2 Electric engine size
To limit the E-engines power, we use the max. accu capacity. Maximum is 40Wh. Example: 3S
3600mAh or 4S 2700mAh.
The maximum propeller to be used has a diameter of 10 inch. The sum of RPM and pitch of the prop
may be 50.000 (rpm x pitch).
- 12.500 10x4 for example
- 10.600 10x4,7 for example
- 10.000 10x5 for example
- 8.300 10x6 for example
Revolution measurement is executed in certain cases, based on the main judges and/or organizers
decision. Revolution measurement, if any, has to take place before the heat during readiness. The
RPM is measured at full throttle, and with the setting used in contest. The measuring party should
have full access to both the engine/model and the controlling transmitter. It is the contestant’s
responsibility to ensure that the engine is within the limits using the RPM meter(s) used by the
arranging group.
Posted: Tue Nov 24, 2015 19:35
by tikka
Teema jätkuks ütleks, et 2016 aasta hooajal on mul igatahes plaanis vähemalt üks 1/8 skaala elektrimudel õhku saada...
Posted: Thu Dec 10, 2015 20:57
by tikka
Uurisin WW1 reegleid ja üks koht ajab natuke segadusse:
§3.1.2.3 Wing structure
The wings shall be build like the original in spars and ribs.
Usage of EPP or similar material for the wings is not allowed. A original
build wing gets 10 optional points.
Ehk siis kui tiib peab olema ribide ja taladega, siis kuidas need 10 punkti optional on? Jääb arusaamatuks, mis see alternatiivne ehitamise viis peaks olema. Kirjutasin ühte välismaa õhuvõitluse foorumisse ka, äkki saab selgust.
Lennuk tuleb mul tõenäoliselt Nieuport 11. Kusjuures biplaani puhul ei tundu ülemise tiiva kinnitamine just kõige lihtsam ülesanne.
Posted: Thu Jan 14, 2016 18:55
by tikka
Tundub, et kõige uuenad WW1 reeglid on väljas:
https://cloud.mail.ru/public/Fqbc/SSYNXfnks. Seal on tiiva struktuuri osa ka lahti seletatud.
Pole päris kindel, kas tegemist on ametliku versiooniga. Lingi leidsin venekeelsest foorumist, mida ma ise praktiliselt üldse ei oska.
http://forum.rcdesign.ru/f84/thread440936-2.html