Page 1 of 1

6S regu

Posted: Sun Jan 04, 2015 10:07
by primaat
On ehk kellelegi silma jäänud 6S regusid 6-10 A või saab mingi nipiga pisikesele regule (3-4S) kuuese lipo voolu sisse surada nii et asi suitsu välja ei laseks? UBEC-id ja muud taolised asjad ei sobi.

Posted: Mon Jan 05, 2015 3:03
by Oehh
Esiteks tuleb lõputransid välja vahetada. Leida kõrgema vastupingega transid.
Ja ehk ka tagasiside ahelas takistite nominaale muuta.

Aga huvitav mure sul. ?
Äkki julged seletada milleks seda vaja on?

Posted: Mon Jan 05, 2015 17:33
by seriff
mure ongi selles et pole väikseid regusi mis sobiksid 6s akuga.

tal olemas 6s regud aga nod ei toimi.ehk keegi oskab remontida viga kui lased pöörded maha ja äkki kaasi annad siis hüppavad hoopis tagurpidi käima.

Posted: Mon Jan 05, 2015 17:50
by Erki.K
.Kustutas postituse!

Posted: Mon Jan 05, 2015 18:00
by seriff
Erki.K wrote:http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... ouse_.html

Miskit seikse asja laadset toodet?
loe nüüd esimest posti korralikult.

Posted: Mon Jan 05, 2015 19:51
by primaat
o(e)hh jama siis kui nõnna palju tööd vaja teha ja ma muidugi ei saanud osadest sõnadestki aru nii et ilmselt jääb ära.Erki postitus tiba imelik jah,oli ju vaja regule sisse surada kuuese lipo vool,nii et kuskil seal 18 voldi kanti ja sealt edasi mootorisse,6 volti jääb ehk tiba kesiseks.....aga asi lihtsalt selles et pisemad regud kergemad,mõjuvad kopteri kaalule easte.

Posted: Mon Jan 05, 2015 20:38
by k3rpzor
Väiksem ESC, mille leidsin on see. 20g tundub liigagi kerge :D http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _2_6S.html

Kvaliteeti oska kommenteerida, aga hind on küll soodne.

Kui netist natuke otsida, siis 20A 6S leiab küll, aga 6-10 A väga ei leia. Või on need suured ja rasked.

Need kaaluvad küll natuke rohkem, kuid kvaliteet peaks parem olema.
http://www.amazon.com/Spider-Opto-2-6S- ... B00KK7DBEK
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _3_8s.html

Ehk abiks.

Posted: Mon Jan 05, 2015 22:47
by primaat
Eks ta ole,selliseid 20A regusid olen ise kah näinud aga tahtsin just pisikese et need sulgkerged ja polegi nigu mõtet suuremaid panna kui neli mootorit hõljutades võtavad 3A voolu ja seda 17 propiga.

6s regu

Posted: Mon Jan 05, 2015 22:58
by särts
Paistab ikka suur saladus olema,kuhu need regud siis lähevad.kas kõik mootorid kokku tarbivad 3A?On ikka harjavabad või hoopis harjadega?

Posted: Tue Jan 06, 2015 0:18
by primaat
Mootorid harjadest vabad jah aga saladust pole miskit,nelja regu vaja kopterile.Ah jaa,kohapeal hõljumiseks ikka kõike nelja mootorit vaja,ühega ei seisa õhus,potsatab maha vast.

Posted: Tue Jan 06, 2015 8:46
by cuprum
primaat wrote:tahtsin just pisikese et need sulgkerged ja polegi nigu mõtet suuremaid panna kui neli mootorit hõljutades võtavad 3A voolu ja seda 17 propiga.
Hmm, aga oled Sa juhtumisi ära kaalunud, kui palju Sul kolm lisa akupurki kaaluvad ;) Võidad paarkümmend grammi, kui võiksid võita paarsada.

Ok, loomulikult võimalik ka põhjus, miks tõepoolest oleks vaja teha mikromasin "kõrgepingeliseks", kuid minusugusel "tavatarbijal" tekkis küll küsimus, kas *kogu* teema on siiski läbi mõeldud ;)

Posted: Tue Jan 06, 2015 20:48
by primaat
:) selle asja läbimõtlemise koha pealt tuleb mul üks anekdoot meelde kui joodikule seotakse lakke viinapudel ja põrandal on kepp.Asi kõlab vene keeles easte aga ma kahjuks ei oska selles keeles kiljutada :) .Aga sa,nigu alati,ajad asjalikku juttu,vähemalt ma arvan nii aga tahaks ikkagi väga katsetada ja kuda sa omale sellist asja ikka keelad......ja selle mikro koha pealt kas ta nii väga mikro ongi, 17x5.5 propid,mootorite vahet ei mäletse aga kuskil 50cm ringis.

Posted: Wed Jan 07, 2015 10:34
by cuprum
primaat wrote: aga tahaks ikkagi väga katsetada ja kuda sa omale sellist asja ikka keelad......
Nu ega mina keelama hakka. Lihtsalt, see, kui väga Sa konkreetselt ESC-i ümber jootmises kinni olid, meenutas ühte teist anekdooti - lõppes fraasiga et "Hoidke palun kaamelit kinni" ;)

Posted: Wed Jan 07, 2015 16:26
by primaat
Kae,ei olnud ma väga kinni milleski,ka kaamelit pole vaja kinni hoida,lihtsalt küsisin et kas on võimalik.Tuli välja et võimalik ehk on aga sitaks keeruline ja mitte minu mõistusele. ....aga kui sul on kaamelit vaja kinni hoida siis anna teada,aitan ikka. :D

Posted: Thu Jan 08, 2015 14:53
by rreims

Posted: Thu Jan 08, 2015 17:25
by primaat
Ka teada asi aga tänud ikkagi!

Posted: Thu Jan 08, 2015 18:57
by Oehh
primaat wrote: ... ja polegi nigu mõtet suuremaid panna kui neli mootorit hõljutades võtavad 3A voolu ja seda 17 propiga.
...vaja regule sisse surada kuuese lipo vool,nii et kuskil seal 18 voldi kanti...
6s aku pinge on 18volti viimasel tööhetkel, laetud aku pinge 6x4,2 =25,2 V

Aga noh, teeme väikse möönduse ja eeldame, et 3,5voldise purgipinge juures asi veel lennuvõimeline on, siis saame 21Volti

Kas tahad väita, et ühe mootori tarbitav vool 21Voldise pinge juures ja 17' proppi
ringi ajades on ainult 0.75 Amprit, siit saame ühe mootori sisendvõimsuseks
21 * 0,75 = 15,75 Watti
Ei tundu usutava suurusjärguna 17' propi ringiajamisel.

Kui suur on lennukaal? Mis mootorid need sellised on mis on lubatud kasutada sellise kõrgre pingega?

Posted: Thu Jan 08, 2015 19:45
by primaat
Ma usun et sa ei usu ja õieti teed.Vahva kui targad mehed lollikest õpetavad,selle vastu ei ole mul miskit aga eeldan et asjalikumal inimesel mälu ka tibakene parem. Tuletan nüüd meelde et otsisin kuuest regut,järelikult mul teda pole ja seoses sellega ei saa ma mootorile nõnna palju särtsu anda.Siit siss nüüd järgmine järeldus et ei kasuta kuuest akut.Kuidas nüüd tundub,loogilisem?See kolm amprit pole mõõdetud ampermeetriga vaid.......ei oskagi seletada ....no ühesõnaga Mission Plannerist.Kui seal nüüd õieti ei näitand,siis ma tõesti valetasin,häbi mulle ja vabandan!!!Lennukaal on 5000 akuga 1145 aga ilmselt läheb suuremaks sest hakkasin gimbalit tegema ja tahaks seda peale panna ........millalgi.