Page 1 of 1

Imax B6

Posted: Sat Jan 31, 2015 17:06
by coolix
Nimelt hakkas asi juba algul imelikult erroreid loopima. Hinna sümboleid oli terve ekraan täis jne... Ja nüüd siis viskas ette Reverse Polaris ??? Laadijat olen kasutanud ümbes 10 laadimist seega asi peaks toimima veel kuid kui ma ta täna lahti kakkusin siis oi oi mis ma leitsin. Palantseerija pistikute juurest oli üks rada ära kõrbend. :shock:
https://www.upload.ee/image/4494848/DSC_0023.JPG

Mis siis ikka panin sinna juhtme asemele. Kuid ei kujuta ette kaua see kestab ja kas see põletab kusagilt mujalt midagi läbi. Kuid Fakt on see, et tuleb omale uus laadija muretseda. 8) Kui kellelgi sama jama siis teab mida otsida.

Re: Imax B6

Posted: Sun Feb 01, 2015 1:53
by undu
coolix wrote:Nimelt hakkas asi juba algul imelikult erroreid loopima. Hinna sümboleid oli terve ekraan täis jne... Ja nüüd siis viskas ette Reverse Polaris ??? Laadijat olen kasutanud ümbes 10 laadimist seega asi peaks toimima veel kuid kui ma ta täna lahti kakkusin siis oi oi mis ma leitsin. Palantseerija pistikute juurest oli üks rada ära kõrbend. :shock:
https://www.upload.ee/image/4494848/DSC_0023.JPG

Mis siis ikka panin sinna juhtme asemele. Kuid ei kujuta ette kaua see kestab ja kas see põletab kusagilt mujalt midagi läbi. Kuid Fakt on see, et tuleb omale uus laadija muretseda. 8) Kui kellelgi sama jama siis teab mida otsida.
Mul ka see IMAX B6, pillub algusest peale kõikvõimalikke erroreid. Lipot ei tunne ära, arvab, et on 2S, tegelikult on 3S. Üleüldse pole vahet, kas balansi pistik on ühendatud või mitte, ikka näitab 2S. Algul jukerdas 5000mAh akudega, nüüd ka 2200. Kui 5 ampriga panna laadima 5000 aku, siis teoreetiliselt võiks ta täis olla tunniga, aga kulus üle 4 tunni. Trafoks 16A jurakas. Kui laadis, siis max. 12,2V, kuigi mAh pressis sisse topeltpalju. Reeverse Polarity, Connection Break, mida iganes võib seal ekraanil näha.
Tohutu juhtmetega ja erinevate akudega mässamisega läks mul ka korra miski sassi, kas panin plussi-miinuse valesti, ei mäleta enam, kärssas ka seesama rada seal läbi, peale parandamist töötas laadija täpselt samamoodi.
Proovisin ka mootorratta pliiakut sellega laadida, ühe ampriga, aga miskipärast kärssas toiteploki 10A kaitse läbi peale 10 min laadimist.
Laadimiseks kasutan odavaid Turnigy laadijaid, vähemalt saab aku täis, balans kah enamvähem, nii 0,04 V max. erinevus.
Igatahes leian, et vana tõde "see, mis kõlbab kõigeks, ei kõlba mitte millekski" kehtib endiselt.

Posted: Sun Feb 01, 2015 10:33
by Cado
Endal 2 varianti sellest ühel toitekas sees teisel eraldi adapter.
See millel toitekas sees on üle aasta vana ja laadinud olen kõike akusid kaasa arvatud tsikli (liitrine Yamu ja 650-nene KTM ehk mitt väga väiksed akud siis mahtuvuselt ) ja murutraktori akud pole probleeme olnud.
Nii ,et endale on päris hea mulje jätnud jällegi.

Teine tuli kaasa H500 komplektis olen ainult tema 6S 5500eid akusid laadinud ja pole väga vana
Hetkel pole ka probleeme olnud.

Posted: Sun Feb 01, 2015 10:38
by coolix
Arvan, et kui minu laadija kohe algul hakkas igat jama ette loopima siis oli ta juba algul vigane. Kuid jah täitsa oleneb mis partiist asjad on. Kuna tegu odava laadijaga siis pole ime, et mõned algul juba vigased.

Posted: Wed Feb 04, 2015 23:02
by Havardr
Hei

Nii tore on et lõpuks on ka minul millegagi panustada! :D


Palun hoidke need laadijad vähemalt alles ja võite annetada (nt mulle).

Parandamine on väga lihtne - kui võtate lahti näete, et üks siin on totaalselt läbi põlenud. Minul oli ground (ilmselt teistel sama).
Kõige lihtsam oli mul asendada see peenikese juhtmega, mis läks ühest suuremast ground klemmist teise klemmi, kuhu siin pidi minema.

Ilma selle õpetuseta oli tükk tööd ja peamurdmist, aga nüüd on teil ainult kolbi ja testrit tarvis!


(kui tarvis võin kunagi ka pilte teha)

Edu!

Posted: Thu Feb 05, 2015 7:58
by cuprum
Havardr wrote: Kõige lihtsam oli mul asendada see peenikese juhtmega, mis läks ühest suuremast ground klemmist teise klemmi, kuhu siin pidi minema.
Võibolla tõesti ravi nii lihtne, ning tegu lihtlabase disainiveaga tootes. Samas, enne selliseid asendamisi võiks siiski igaks juhuks ka ülejäänud komponendid üle vaadata. Et ega mõni neist seda jama tegelikult ei põhjustanud, või et ega mõni neist selle jama tõttu ise kannatada ei saanud.

Vana elektrik teab rääkida, et mida jämedam on juhe, seda säravama tulevärgi ta korraldab.

Posted: Thu Feb 05, 2015 12:31
by Juhani
Havardr, kas tunned nende laadijate elu täpsemalt?

Mul on üks hiinakas, mis sarnaneb sellega:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ories.html

Töötas kuskil 1,5 a. korralikult ja nüüd ei lae akusid enam täis.
Aku juhtmete kaudu näitab pinget kõrgemalt kui tegelikult on.
Laed 3 purgist akut, siis näitab pingeks 12.6 V ja võtab amprid maha.
Balanceri juhtmete kaudu on purgid kuskil 4 V.

Posted: Thu Feb 05, 2015 18:32
by Havardr
Juhani wrote:Havardr, kas tunned nende laadijate elu täpsemalt?

Väga ei tunne

Aga ma arvan et ma räägin täpselt samast laadijast. Seda soetades sai aga uuritud, et nendel hiina versioonidel on probleeme ühe kiibiga mis sell voltide mõõtmisega tegeles. Pigem oli neil ohtlik probleem et kippusid üle laadima. See kiip oli aga ilmselt kergesti hangitav ja vahetatav - selle kohta oli youtube video.


Edit: Leidsin selliseid materjale
multiplexeri probleem https://www.youtube.com/watch?v=nwFQIFZbbFM

Sama probleem mis sinul:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1713845