Page 1 of 1
DJI F450 koormitus
Posted: Mon Feb 23, 2015 21:30
by stnabaum1
Mul on lennuvahendiks DJI F450 ,mis on varustatud kõigi DJI standard elektroonikaga.Probleemiks on see,et minu linnuke on muutunud topelt raskemaks(DJI F450 stock variant koos 3s lipoga kaalub~900 grammi).Nimelt on mu multikal peal gopro analoog kaamera,videosaatja,osd koos oma gps-iga,6800 mah 4S aku,8 tollised propellerid.Kogu kaal 2 kg!Lennuaega sain uue akuga ~9 minutit.Kas oleks mõtekas vahetada mootorid võimsamate vastu või panna peale 10 tollised propid,et saada lisa lennuaega?Samas ei soovitata kasutada 4s aku puhul 10 tolliseid propellereid.Pidavat mootorid läbiküpsetama.Leidub ehk 8 tolliseid ,aga teise sammuga mis oleksid tõhusamad?Kaalun ka sellist varianti,nimelt ehitada akupakk NCR18650B li-ion akudest 4S3P Max discharge rate 20,4A ja kaaluks oleks 540 g.Praegune lipo kaalub 608g.Oleks kerge võit aku kaalus,aga suureneks mahtuvus 10200 mah-ini.Mida arvate?Praeguse kaaluga on hõljutamisel voolu tugevus 13A.
Posted: Mon Feb 23, 2015 22:12
by meph
Kuidagi veider kompott.
Mul on endal siin F450 kloonraam, NTM 750kV 130W mootorid, 10 tollised propid. 3000 mAh 3S akuga sain lennuajaks kusagil 13 minutit, 6000mAh 3S akuga ~22 minutit. Ehk siis tundub, et sul selle kooslusega pole kõik päris okei. Minu meelest samas 6400mAh 4S aku on märkimisväärselt liiga suur antud raami ja muu koosluse jaoks...
Posted: Tue Feb 24, 2015 0:44
by stnabaum1
kas sul on lisad kah peal-gimbal,kaamera,fpv seadmed,kõrgendatud jalased?
Milline on kogu kaal?Algselt kui midagi lisasid ei olnud lendasin 3s akuga ~15 min.Selge see,et kopter on liiga raske,kuid kas on võimalusi sama varustuse juures tõsta tema jõudlust?
Posted: Tue Feb 24, 2015 21:29
by FPVmarko
Uurida olemasolevate mootorite ja esc max suutlikkust ja tõstevõimet. Äkki saab 3s sama raske akuga (10 000mAh) hoopis 1-2 astet suuremad propid panna (10"?) mis parandab efektiivsust ja lennuaega. Eeldusel et saab samad watid kätte mis praegu 4s ja 8"-ga. Vastused netist mootori info tabelitest ja foorumites kasutajate praktilised testid.
Tootja pole sellele raamile ilmselt 2kg ette näinud aga mis temaga ikka juhtub. Niiet võimsamad mootorid oleks järgmine tase kui olemasolevatest rohkem välja võtta ei anna. Sihi siis juba max propi suurusele mis vähegi võimalik kui jahid lennuaega. Midagi 4s ja 10" kanti võiks olla - lendab kauem kui 4s ja 8".
Kerge aku alati parem ja NCR18650B elemendid on parim mis olla saab pikalennu masinale aga kas 2x kallim hind, ise aku ehitamine, liiga aeglane laadimine ja tohutult väike väljastusvõimsus seda kõik ära tasub jääb enda otsustada. Praktikas 1 akupakiga võid vaid oma tarbeks päevas ühe lennu teha - suht ülejäänd aeg aku laeb ja lennata ei saa. 0.3C oli vist see lubatud charge rate neil? Ehk nagu vana hea NI-MH vanal heal ajal kus aku öösel laadis ja järgmisel ommikul sai teha ühe lennu.
Niiet see NCR rohkem tühja kopteri rekord-pika lennu teema. Tühi = kerge = madal ampritarve mis nende akude märksõnaks. Hõljumiseks Su raskele asjale sobib ka aga teinekord vaja ka rohkem gaasitada, mis siis saab? Akupakk õhtal ja võimalik crash jõupuuduse tõttu.
Pigem panusta kergetele madala C-ga lipodele (10-15C) ja saab sama raha eest rohkem akusid kui Li-ion. Enne aga arvutada välja, et kannataks ka kopteri max võimsuse ära vajadusel. Üks laeb (laadimisaeg normi piires 1-2h), teine lendab ja praktikas juba kasutatav lahendus.
Posted: Sat Feb 28, 2015 13:32
by stnabaum1
Lahendus vist leitud.Panin peale 10 -sed propellerid sain lennuaega 16 min.Kiirlennul oli voolutarve 9-10,5A ja hõljutamisel 11,5-12A .Samas on öeldud,et 4S akuga ei soovitatta kasutada 10 -seid proppe.Peale lendu olid mootorid vaid kergelt soojad.Saab näha kaua kestavad.Tänan nõuannete eest.