Page 1 of 1
Kukkus alla:)
Posted: Sat Feb 28, 2015 16:12
by artjom112
Käisin täna siis lennutamas, mitte enam hõljutamas.
Käsil oli kolmas aku , lasin päris kaugele ja kõrgele kuid järsku enam ei allunud käskudele ja kukkus alla.
Õnneks oli pehme maandumine ja mitte midagi ei juhtunud:)
Panin püsti ja lennutasin edasi...
Milles võiks olla probleem?!
Re: Kukkus alla:)
Posted: Sat Feb 28, 2015 18:30
by cuprum
artjom112 wrote:
Milles võiks olla probleem?!
Piloodis
Tegelikult küll kaks võimalust. Esimene juba eelpool mainitu - kui lased mudeli liiga kaugele, siis täiesti võimalik, et ei saa enam asendist täpselt aru, arvad, et mudel teises asendis - ning nii tekkibki mittejuhitavuse tunne. Lisaks ilmselt veel ka paras paanikamoment.
Teine võimalus see, et tõepoolest lendasid levist välja, ning saatja enam ei võtnud. Täpsemaks diagnoosiks peaks natuke rohkem andmeid omama - mis süsteem, kuidas failsafe sätitud...
Posted: Sat Feb 28, 2015 18:36
by artjom112
Kopter ei olnud väga kaugel!
Vaatasin et kopter hakkab vaikselt alla vajuma andsin kaasi juurde kuid ei mõjunud ja niimoodi ta rahulikult alla kukkuski...
Kasutan 9XR ja Frsky saatja moodulit ja vastuvõtjat!
Posted: Sat Feb 28, 2015 19:00
by Kpe
Kas Range Check oli enne lendu tehtud?
Posted: Sat Feb 28, 2015 19:04
by artjom112
Üks uus asi jälle:)
Ei olnud tehtud!
Posted: Sat Feb 28, 2015 21:22
by Riff
Millises seisus oli aku peale maandumist?
Posted: Sat Feb 28, 2015 21:26
by artjom112
Aku näitas 11,6
Posted: Sat Feb 28, 2015 21:31
by Riff
Sul võis ka aku lihtsalt tühjaks saada. Olen tähele pannud, et kui aku pinge on peale lendu ~3,8, siis lennu ajal võis see vabalt olla 3,5-3,6V. Peale maandumist vaatad, et aku korras, tegelikult oli juba alla piiri. Akul taastub pinge natuke, kui koormus kaob.
Mida vanem aku, seda suurem kukkumine/taastumine.
Posted: Sat Feb 28, 2015 21:35
by artjom112
Selge!
Homme lähen uuesti, loodan et enam midagi sellist ei juhtu.
Õnneks ei läinud midagi kõveraks ega ühtegi hammast ei kaotanud:)
Posted: Sat Feb 28, 2015 21:47
by Riff
Pista sireeniga akuvaht peale, siis on kohe selgem pilt. NB! Jahedama ilmaga kukub aku mahtuvus kiiresti, ära seda unusta lennuaega jälgides.
Posted: Sat Feb 28, 2015 21:52
by artjom112
Just laadisin ühte akut siin üle kahe tunni, laadija näitas FULL asemel TIME.
Mõõtsin ja näitas 4,18 ; 4, 20 ; 3.89
Palju ma peaksin selle akuvahi seadistama, mul hetkel on pandud 3,80
Posted: Sat Feb 28, 2015 22:01
by undu
artjom112 wrote:Just laadisin ühte akut siin üle kahe tunni, laadija näitas FULL asemel TIME.
Mõõtsin ja näitas 4,18 ; 4, 20 ; 3.89
Palju ma peaksin selle akuvahi seadistama, mul hetkel on pandud 3,80
Need näitajad kõige paremad just pole..
Posted: Sat Feb 28, 2015 22:02
by Riff
Akuvahile võid panna ka 3,7V. Vaata üle, kas esc-l on madala pinge alarm/funktsioon ning mille peale see on seadistatud.
Aku kolmas element on kehvapoolne v siis halb kontakt.
Posted: Sat Feb 28, 2015 22:03
by artjom112
Ühe aku jama ainult, teised akud on OK
Posted: Sun Mar 01, 2015 10:31
by cuprum
artjom112 wrote:Ühe aku jama ainult, teised akud on OK
Nunuh, tundub, et tegu mitte kontrolli kaotamisega, nagu alguses mainitud, vaid jah, pigem "väsimisega" (aeglane allavajumine).
Aga sellisel juhul tõepoolest akuvaht väga abiline. Kas siis lihtsalt balansseri otstesse (kõige lihtsam) - või, Su puldi kirjeldust järgi, äkki võimalik ka puldi peale alarm panna. NB! kui akud siukesed ebastabiilsed, siis soovitaksin vahi panna *igale* purgile - üks suure sisetakistusega purk võib teiste purkide hea soorituse ära nullida küll.
TIME - see peaks näitama seda, et laadija ei jõudnud oma tööga hakkama saada. Antud juhul siis kahtlustan, et ei suudetud purke mõistlikult (mõistliku aja jooksul) ära balansseerida. Võimalik, et üks purkidest on lõpplikult töövõimetu.
Eespool soovitatud ESC-ide "väänamisest". Tee mis Sa teed, aga palun ära "järsku ärakukkumist" madala pinge aktsiooniks vali
