Tervist,
Nüüd on tekkinud ka huvi Sisepõlemismootorite kohta.
"Küsija suupihta ei lööda"
Mida..
1. ..Peaks teadma nende kohta
2. .. Mis kütusesegusi tarvitavad?
Sisepõlemismootor(id)
Re: Sisepõlemismootor(id)
arts123 wrote:Tervist,
Nüüd on tekkinud ka huvi Sisepõlemismootorite kohta.
"Küsija suupihta ei lööda"
ok, SUU pihta ei löö.. aga ääretult laialivalguvalt oled küsinud küll.
Mul tuleb hetkel meelde 4 erinevat sisepõlemismootori tõugu,mida mudelitel kasutatakse,
väiksemast suuremani võiks siis olla nitromootorid (töötavad spetskütusel, sisuliselt piiritus+nitrometaan+õli) , bensukad - tavalise saebensuga, ütleme alates 1.5m tiivaga lennukitele, turbiinid- kallid osta ja janused ka, söövad petrooleumi või diislit. Ja siis on veel foorumis esindatud ka pulsejet
hinnaklassid võiks olla orienteeruvalt 100euri nitrokas, 200-500 bensukas,aga kütuse hinnavahe on kõvasti bensuka kasuks.
P28A- FPV
Minuarust alustad sa natuke valest otsast- tavaliselt on olemas mingi lennuk,mis vaja õhku saada ja siis tuleb sinna sobiv mootor valida.. Väga palju sõltub sellest,mida selle lennukiga teha tahetakse- näiteks 15cc bensukas on täitsa omal kohal 1.6m treenerlennuki või natuke suurema ülatiivalise koopiamudeli peal,aga mingit trikilendamist või f3a-d sa sellega ei tee.arts123 wrote:No oletame, et no siis tavaline mootor, mis töötab saebensiinipeal?
Mul ei tule ka ühtegi tõugu meelde, mille eest karjudes minema peaks jooksma.
Tartu poes on 2 suurust praegu olemas (26 ja 57 cc) ,võid kohapeal tutvuda.
P28A- FPV
Tegelikult on lennukitel siiski kasutusel ka 2-taktised diiselmootorid.
Enamasti väikese kubatuuriga, 0,7ccm, kuni 4-5 ccm.
Töötavad eetri, petrooli, ja kastoorõli seguga.
Rohkem küll levinud ohimudelite peal kuna seal pole vaja pööretega mängida.
Diislil on pöörete muutmine natuke komplitseeritud millest tulenevalt on ka tühikäigu pöörded küllaltki kõrgel
Enamasti väikese kubatuuriga, 0,7ccm, kuni 4-5 ccm.
Töötavad eetri, petrooli, ja kastoorõli seguga.
Rohkem küll levinud ohimudelite peal kuna seal pole vaja pööretega mängida.
Diislil on pöörete muutmine natuke komplitseeritud millest tulenevalt on ka tühikäigu pöörded küllaltki kõrgel
No neljataktilised bensukad nagu Moki tähtmootorid on mul hoopis unistuste kategoorias
http://www.airworld.online.de/Englisch/ ... /index.htm
http://www.airworld.online.de/Englisch/ ... /index.htm
P28A- FPV