Probleem nitromootoriga

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
muska
Posts: 62
Joined: Wed Nov 25, 2009 14:11
Location: pärnu

Probleem nitromootoriga

Post by muska »

Nimelt siis selline lugu et lennuki mootor (nitro) mark t 40(mingi vanema tüübi lääne toodang) läheb käima küll ja kusjuures hästi aga käima ei jää sureb ise välja ja kaasi ka anda ei saa samamoodi kohe jokk. Tuvastasin ühe vea kah et silindri kaane ühel poldil keere maas ja selle kohapealt pritsis kastoori välja. Tegin küll papist tihendi vahele aga ei miskit :( äkki keegi oskab nõu jagada mis ette võtta
Õhk kannab tiivulisi
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Silindlipea peab korralikult kinni olema ja papist sinna tihendit kindlasti teha ei tohi! Kui valmistajatehas sinna tihendit ettenäinud pole, siis ei tohi ka panna - surveaste muutub. Silindripea all käivad vasktihendid. Papp seal ei püsi.
Palju seal metalli ümberringi on, kas saab uue jämedama keerme teha, või sama keerme sügavamale puurida ja pikem polt.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
muska
Posts: 62
Joined: Wed Nov 25, 2009 14:11
Location: pärnu

Post by muska »

korra mõtlesin et äkki see koht kuskohast õli välja ajab imeb samas lisaõhku sisse siis kui kolb alla liigub? :?:
Õhk kannab tiivulisi
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Kahetaktilisel mootoril liigub kolb alla plahvatuse mõjul, see tähendab, et silindris on rõhk välisrõhust suurem- seega midagi imeda ei saa. Samas puhutakse silinder läbi värske kütteseguga. Küttesegu imetakse karterisse kolvi üles liikudes, kui seal on ebatihedused siis saab lisaõhku ja segu läheb lahjaks.
Silindripea ebatiheduse tõttu langeb oluliselt mootori võimsus või ei käivitu see tavaliselt üldse.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
muska
Posts: 62
Joined: Wed Nov 25, 2009 14:11
Location: pärnu

Post by muska »

kas siis on lihtsalt segu paigast ära, sest käima läheb hästi. algul võtab hoo sisse ja siis vaikselt raugeb. äkki tõmbab täis ja ei jõua ära põletada. seal aint 2 kruvi. üks reguleerib seda kui palju kaas maha läheb ja teine kütuse kättesaadavust. palju seda kütusekruvi peaks üldse keerama :?:
Õhk kannab tiivulisi
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Kui on sissetöötatud mootor siis piisab segukruvile tavaliselt 1-1,5 pöördest, kahjuks pole selle mootori kohta mul mingit infot. Samas kui sul silindripea kruvil keere maas ja sealt ka midagi välja pritsib siis lendama minna selle mootoriga küll suurt mõtet pole - ei tea kunagi kunas ta välja sureb.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Tee kõigepealt ikka mootori mehaanika korda ja siis saab edasi rääkida kuda ta käitub ja mis võib valesti olla.
See on sama, mis katkise põhjaga kotiga poodi minek.... :D Koju jõudes ei tea midagi, mis kotis alles :wink:
Mootor peab tihe olema, et käima läheks ja käiks! Kui seda korda ei saa, tuleb teine mootorikere otsida.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
Post Reply