F3A SPORT 2007 - II osavõistlus - 25.08 laupäev Kollasel

Alateema kus käistleda vigurlennuga seonduvat - reeglid, mudelid jms

Moderator: Marek

Locked
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

F3A SPORT 2007 - II osavõistlus - 25.08 laupäev Kollasel

Post by lauri »

Oleks paras aeg korraldada II osavõistlus (ja siis näiteks septembris veel vähemalt üks).

Kus ja millal? Tundub, et võistlejaid tuhast ei tõuse ja seltskond on üpriski teada. Loodame siiski MÕNELE :wink: piloodile, kes end võistlema ka registreeriks!

Kokku tahaks vähemalt 3-4 võistlust teha, millest siis üks ei lähe arvesse. III ja IV võistluse võib ka näiteks samal päeval teha.

TÄPSEM INFO LÄHIPÄEVIL
Last edited by lauri on Tue Aug 14, 2007 12:48, edited 2 times in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Registreerun. Kollane plats sobib ju väga hästi! 18-19 võiks asja ära teha, kes teab kauaks head ilma jätkub.
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Marek wrote:Kollane plats sobib ju väga hästi!
Siis peaks sinna kuidagi sektori(d) maha märkima.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Sektor maha märkida ja 3 kohtunikku kohale - võib võistelda. Ega suurt muud polegi teha... ülejäänu on pisiasjad.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

18-19 on mul ka kinni, isegi riidajale ei saa minna
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Teeme siis 25.-26. ja ongi 2 nädalat ette teatatud kah.

Mis seal riidajal on? Sama mis eelmisel aastal?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

võibolla tõesti siis 25-26 kuupäevadel F3A teha. 2 nädalat etteteatamise aega peaks ju väga broo olema. Kes siis tuleb see võistleb, ja kes ei saa tulla see ei võistle - lihtne.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

25-26 on OK,loodame,et ilma jätkub.Peaks ette valmistama teega risti oleva raja,et ei peaks sektoriga kõrgepinge liinidesse minema.Äkki saaks teerulli selleks korraks sealt üle lasta?Peaks ka raja vähe pikemaks niitma,et maandumine ikka ilusti välja tuleks.
Kristoka
Posts: 328
Joined: Fri Nov 03, 2006 17:53
Location: Tallinn

Post by Kristoka »

Kollasel on halb maanduda, seega mina ei osale kahjuks , muidu ju võiks .

Kristo
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Millal viimati kollasel käisid? Nüüd seal hein maha niidetud ja väga ok maanduda.

Vaata pilti: http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P8090001
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kristoka
Posts: 328
Joined: Fri Nov 03, 2006 17:53
Location: Tallinn

Post by Kristoka »

Viimati käisin eelmise nädala algul .
Tundus küll VÄGA ebatasene see seal . Võibolla vaatasin valekohta :roll: ,
Kristo
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

See rada mis tee peale jääb on väga super, 100*15 m siledat muru. Kui külgmine rada vajab küll silumist, liiga laineline. Samas seda asja võiks mõne muu teema all arutada, siin võiks aint regada. Negatiivset regamist pole vaja, mõtetu.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Tee on sile küll,aga siis jääb lennusektor täpselt kõrgepingeliinide peale.Muidugi võib startida maanduda ka risti sektoriga,aga üldiselt seda nagu ei praktiseerita (ka kohtunikel raske maandumist hinnata).Samas enamus kordi,kui olen kollasel käinud on tuul teega risti,seega tuleks kasutada heinamaad.Väikese mudeliga pole probleeme,suur kipub vähe raskelt maanduma.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Ligi kaks nädalat aega harjutada maandumist nendes oludes, paigaldada suuremaid rattaid lennukile, tugevdada telikukonstruktsiooni jne... :wink:
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
tarts
Posts: 838
Joined: Thu Sep 14, 2006 20:01
Location: Tallinn
Contact:

Post by tarts »

Tahaks ka võistelda, pead ei anna.

Lihtsalt huvipärast küsin, et kas käest startiva lennukiga võib ka võistelda, juhul, kui maandud kõhuga raja peale?
Reeglite järgi vist ei tohi aga kuna võistlejaid kipub vähe olema, siis...
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Stardi ja maandumise eest võib saada ainult 0 või 10 punkti (kas järgisid vajalikke stardi/maandumis protseduure või mitte). Start peab toimuma maast, maandumine peab toimuma maha 100x10m ala sisse ja lennuk peab vähemalt 10m ruleeruma mööda maapinda. Loomulikult peab ka õhus tegema nõutud stardi-maandumise protseduuri. Kui neid järgid, siis saad mõlema eest 10p, kui mitte, siis 0p.

Võistlema saab ikka, pea-asi et mudel ja lennutaja kõigile teistele ohutud :wink:

Muideks lennu ajal võib selja taga olla ka abiline, kes võib KÕIKE seletada ja õpetada (lisaks kava ettelugemisele!). Abiline loeb sulle selja taga kava ette (start, vaba tagasipööre, sõlm...) ja annab ka märku, kui lendad näiteks sektorist välja või liiga lähedal-kaugel kohtunikele!
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Igale lennukile on võimalik rattad installeerida,kasvõi ajutised.Mina näen seal probleemi vaid selles,et teelt startides tuleks sektor kõrgepingeliinide lähedusse ja teistpidipõllul olev rada on tõesti ebatasane.Kuidas selle maandumise ja stardiga on-äkki võib see toimuda risti sektoriga?
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Hmm, kõrgepingeliinide lähim osa on 250 m kaugusel raja keskosast, nii kaugele me vaevalt kandume kava lennates. Võimalik, et see oleks siis ka sektorist väljas lendamine juba, aga no eks mõõtmised tuleks ära teha lähiajal.
Samas enamus kordi,kui olen kollasel käinud on tuul teega risti,seega tuleks kasutada heinamaad.
Ühelgi F3A piloodil ei tohiks probleeme olla külgtuulega maandumisel.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Just nii ma mõtlesingi-stardime-maandume tee pealt aga lennusektor on mahajäetud maja kohal,piloot ja kohtunikud asuvad põllupealsel rajal.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

No selle mitte-tee ehk siis õige raja pealt start pole ju ka probleem? Isegi need "warbirdid" on sealt kenasti õhku ja maha saanud...
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Oleks ka vist nõus nime kirja panema...
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Kes kahtlevad, neil soovitaksin kindlasti võistlusel osaleda . Kaasvõistlejad võiks "ära unustada", tähtis on enda jaoks tugeva stressi tingimustes oma hetkevõimetele vastav "märk maha panna". Tavaliselt ilmneb tuhat parandamist vajavat "asjakest", mida niisama platsil ringi kooserdades ei märkagi.
Järgmisel võistlusel on siis juba vähemalt üks "mees", keda raudselt võita tuleks ja ka saaks - enda eelmise võistluse tulemus.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

See arutelu teema suletud. Täpsem info ja regamine: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1312
Lauri Laidna - www.pistik.com
Locked