Sky surfer

Uued ja juba vastuse leidnud küsimused algajatele
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Sky surfer

Post by artjom112 »

Millist regu te sellele asjale soovitate ja propellerit?
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

Kas tegemist on taolise mudeliga: http://www.supermotoxl.com/FPV/UAV-mode ... d-119.html? Ei leidnud netist eriti head infot selle mudeli kohta. Kas sellel on mingi mootor kaasas?

Vastavalt oma eelistusele teeks ma sellest rohkem plaaneri, kui mootormudeli. Kui propelleri suurus mahub, kv arv ja mootori võll sobivad, siis ma paneks Easystar 2 mõeldud 7"x6" tahapoole klappiva propelleri: https://www.lindinger.at/en/airplanes/s ... sy-star-ii, https://www.lindinger.at/en/airplanes/s ... ar-ii-2stk.

Üks võimalus oleks veel Graupneri 5,5"x4" klappiv propp. Kui ma õigesti mäletan, siis see oli mul Easystar 1 peal.

Regulaator oleks 20-30A. Seda siis, kui jõuallikas pole võimsam kui näiteks Easystar 2 variant: https://www.lindinger.at/en/airplanes/e ... sy-star-ii.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Tänud abi eest!
Veel selline küsimus, mis liimiga seda lennukit oleks kõige parem parandada?
Kui peaks midagi juhtuma, mind tundes siis ikks juhtub:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

Ei tea kas EPO variante on erinevaid, aga oma mudelitel olen saanud häid tulemusi Deko D4 polüuretaanliimiga (saab Espakist). Ühe proovitüki tegin Cascoli PU liimiga, aga D4 tundus samades oludes rohkem paisuvat. UHU Por on veel üks variant ja tsüanoakrülaat ka. Tõenäolisel annab tavaline CA paremaid tulemusi, kui foam safe, aga on oht, et see hakkab mõningaid materjale sulatama. Igaks juhuks tasub enne varjatud kohas järele proovida. Ühel laiatarbe poes müüdaval Super Attacki plasti liimil on kiirendi marker kaasas, see on mõnikord suht asjalik asi. Jällegi võib mõningaid plaste sulatada.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Tahaks lennata kõrgemale aga tunub et ei ole jõudu:(
Milles võiks olla probleem?
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

artjom112 wrote:Tahaks lennata kõrgemale aga tunub et ei ole jõudu:(
Milles võiks olla probleem?
milline on lennukil olev mootor ja prop`? ehk pole piisavalt jõudu + liiga järsult üritad tõusta?
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Mootor on tundmatu, mis on selle asjaga kaasas. Peaks vist olema 2620-1900kv Brushless Outrunner

http://fotki.com/markoklubi/lennumasinad/skysurferv2/

Prop on: TGS 6x4E

ESC on TURNIGY Plush 30-40A

Võib olla muidugi et proovin liiga järsult tõusta
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

proovi teda meelitada,,natukene lisad kõrgust,siis jälle kogud veits kiirust ja jälle kõrgust.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

OK
Tõenäoliselt see ongi minu suht algaja viga.
Proovin veel:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

See ei ole ainult algaja viga ;)
Sorry, et minevikku meenutan, kuid esimeste "lennuvalmis" lennukite korral oli täiesti tüüpiline, et lennuk suutis end suht stabiilselt lennus hoida, kuid kõrguse kogumiseks jõudu ei jätkunud (kokkuhoid muidugi valmistajal).

Ja siis tuligi jama koduuksele kolkima. Ühelt poolt algajale taotakse alati pähe, et "hoia kõrgusevaru, siis on pisutki aega/ruumi eksida!". Teiselt poolt aga kui stardi ajal seda kõigi poolt soovitatud kõrgust tahad koguda, siis lennuk miskipärast alla kukub.

Sinu puhul siis soovitaksin hästi rahulikult võtta. Esialgu katsetada paarikraadise tõusunurgaga, pärastpoole pisut suurendades. kuid NB! Jälgi lennuki kiirust ja stalli. Kui ikka kiirus langema, ning lennuk võdisema/küljele vajuma kipub, siis NINA ALLA ja kogu kiirust juurde.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Tahaks ja lennukit korralikult trimmida ja mõne järsema manöövrigi ära proovida aga ja kahjuks ei ole võimalik seda teha kui tiiva ots juba maad puudutab:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

piilu kas prop on kh òigesti peal.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Peaks olema, puhub tahapooole tuult.
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Kui keegi ässadest äkki viimsi platsile minema kunagi hakkab siis võib mulle postkasti teate visata!
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

artjom112 wrote:Peaks olema, puhub tahapooole tuult.

pārast piilu ùle.kas propil on numbrid..ja kas need ikka lennu suunas? kunagi oli minul sama probleem.ostnud ka mitte lendava easystary,millel oli prop valesti.puhus aga jòudu polnud.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Selge
Kontrollin üle!
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
nemo
Posts: 157
Joined: Sun Sep 30, 2012 19:04
Location: Siin ja seal
Contact:

Post by nemo »

artjom112 wrote:Mootor on tundmatu, mis on selle asjaga kaasas. Peaks vist olema 2620-1900kv Brushless Outrunner

http://fotki.com/markoklubi/lennumasinad/skysurferv2/

Prop on: TGS 6x4E

ESC on TURNIGY Plush 30-40A

Võib olla muidugi et proovin liiga järsult tõusta
Kui nüüd 1900kv on, siis 6x4E ei saagi palju tõugata ja tõesti tuleb kürgust aegamööda koguda.
Mu venna easystaril on tehase poolt pandud 1900kv mootor ja ma toppisin sinna nuditud 7x5E peale. Ülesminek on jõhker, kahjuks veidi liiga sest aku kulu on ka tugevamalt tunda :D
The ground is the limit not the sky
  • Eachine Racer 250
  • KingKongSmart100
  • Fox EPO Glider 2.32m
  • Taranis ja FrSky kampott
  • 1/10 SCT
  • Camera: Runcam 2
Võsalendur
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Tundub et mul oli vist prop valetipdi:)
Õhtu poole äkki tuult vähem lähen proovin:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Hei
Mis lennukit te soovitaksite järgmiseks?
Mõtlen siis lennukit millel on prop ees ja ikka võiks olla ülatiivaline:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
FPVmarko
Posts: 449
Joined: Tue Jul 12, 2011 2:42
Location: Võru _________ tel 5345I682
Contact:

Post by FPVmarko »

unustasid mainida, et sellel oli kaasas 3-laba propp 6" mis on võimsam kui 2-laba 6".
kas 2 labalisega 6" võimu vähe? 2-labalise peaks talle ika 7" panema aga mahtumise küsimus.
gaasi ikka algul puldiga kalibreerisid?
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Täna käisin proovimas selle 3 labalisega, kahjuks oli nii kõva tuul.
Minusugune algaja sai päris hästi selle tuulega jamada, omaette kogemus oli:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

artjom112 wrote:Hei
Mis lennukit te soovitaksite järgmiseks?
Mõtlen siis lennukit millel on prop ees ja ikka võiks olla ülatiivaline:)
Kui klassikat, siis mina omast kogemusest soovitaksin kas FunCub'i või Mentorit.
Eriti *ei* soovitaks aga Cesna erinevaid koopiaid. Elu on näidanud, et need mudelid näevad ilusad välja, kuid algaja jaoks pisut rasked lennutada.
Cubi aga oman ise. Katsetatud nii algajate peal - suht hästi saadakse hakkama, samas ka minusugusel pisut kogenumal tegelasel selle mudeliga igav ei hakka. Kasvõi harjutada ilusat ja täpset maandumist.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Kas sa saaksid selle Ckub-i asjanduse kohta mõne lingi mulle siia visata?
Tänud
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Kas sa proovid lennukit kõrgemale saada kõrgustüüri abil? Sellel võib olla hoopis vastupidine efekt. Lennuki kõrgust hoitakse ikka gaasi abil nagu helikopterilgi, vahe selles, et lennukiga peab tiiru haaval kõrgemale tõusma. Hoia gaas põhjas ja vaata kuidas tõusunurk on. Tõukava propiga võib muidugi ka nina alla suruma hakata täisgaasiga kui mootori telje vertikaalnurk vale. Mina ise tõukava propiga lennukitega lennata ei riski, ehk keegi oskab öelda mis see õige nurk peab sul olema.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

cuprum wrote: Kui klassikat, siis mina omast kogemusest soovitaksin kas FunCub'i või Mentorit.
+1
Sisepõlekatest peaks näiteks Calmato päris asjalik olema.
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Täna käisin kole laba propiga proovimas , suht tuuline ilm oli.
Rebis ülesse suht hästi, mul on kahtlane tunne et mul oli ennem prop valetpidi peal:)
See probleem nüüd lahendatud....
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

artjom112 wrote:Kas sa saaksid selle Ckub-i asjanduse kohta mõne lingi mulle siia visata?
Tänud
FunCub, mida ise kasutan
Erki.K
Posts: 274
Joined: Sat Feb 15, 2014 1:03
Location: Saare mk

Post by Erki.K »

:) Huvitavad fotod antud lingil selle mudeli kohta.
Skatepargist trampliini võtmine lennukiga on ikka ülim extreem sport :D
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Erki.K wrote::) Huvitavad fotod antud lingil selle mudeli kohta.
Skatepargist trampliini võtmine lennukiga on ikka ülim extreem sport :D
Kui nüüd ausalt ära rääkida, siis ega eriti ole küll.
Korraliku mootori-süsteemiga suht 20cm muru piisav stardirada. Maandumiseks jah tuulevaikusega pisut rohkem vaja, kuid olen maandunud ka "vertikalis" - ehk siis praktiliselt nullise maa-kiirusega. Tõsi ta ju on, et lihtne see ei ole (turbulents).
Post Reply