Aircombat -i huvilisi Tartus

Õhuvõitlus - Aircombat igal kujul
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Aircombat -i huvilisi Tartus

Post by aviaator »

Tere sõbrad,

Kas oleks Tartus Aircombati huvilisi või sellega tegeleda soovijaid ?

Ootan vastukajasid

Aivar :)
User avatar
Sven
Posts: 286
Joined: Sat Aug 27, 2011 11:31
Location: Tar2

Post by Sven »

Mul nüüd combati elektrikas valmis, hobikorras võiks tartus vahel kihutada.
Aivar, kuna te enda 800 mm hävitajad kätte saate? Võiks see nd ,kui ilma on esimese proovilennu tegema corsairiga 8)
Veel huvilisi äkki tekkinud vahepeal??
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Sven

Post by aviaator »

Hävitajad tulevad nüüd vist Detsembri alguses, aga kõigepealt kui on ilma pühapäeval tule Raadile.

Toimub monstrumi mille taastasin esmalend :)

Aivar
User avatar
ik
Posts: 478
Joined: Tue Jun 30, 2009 17:39
Location: Tartu
Contact:

Post by ik »

No loodame ,et Avo tuleb ka ja siis ongi kombatt.
P28A- FPV
User avatar
Sven
Posts: 286
Joined: Sat Aug 27, 2011 11:31
Location: Tar2

Post by Sven »

kindlasti kohal sellest tuleb juba kompott :D
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

äkki laekub privasse info mis see F6F Eestis maksma hakkaks ja kas tiiba eraldi ka pakuvad
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

mis see F6F Eestis maksma hakkaks
seal neid väikseid lennukeid mitmesuguseid - hindu pole - mis maksavad :?:
saaks kohe võistlusklassi organiseerida :idea:
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

FMS Mini seeria

Post by aviaator »

Siin on mini seeria sõjalennukite tutvustus http://www.youtube.com/watch?v=gZcMlsgO ... ure=relmfu

Ja siin lennu ülevaade http://www.youtube.com/watch?v=ueU1UleG ... ure=relmfu

Pakun neid lennukeid kuni 29 detsembrini 135, 00 euroga.

Lennukil kõik vajalik olemas peale vastuvõtja ja aku.

Kui sõbrad saaksid kopereeruda, siis 4 lennuki tellimisel saab 5 da kauba peale, selline võimalus on kehtiv kuni 29 detsember 2011.

Muidugi võiks teha sellise mitte akadeemilise õhuvõitluse klassi ja lihtsalt lennata lõbu pärast, alati ei pea kõike väga tõsiselt võtma ju :)

Kui asi pakub huvi võtke ühendust läbi PS - i või võite ka helistada telefonil 58051886

Aivar

Tarneaeg 5-6 päeva.
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Näiteks niimoodi

Post by aviaator »

Lisaksin eelnevale jutule, näiteks selliste lennukitega aetakse asju niimoodi http://www.youtube.com/watch?v=pgUFF5Vi ... ure=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=IVDQ30cJ ... re=related

Aivar
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

no kas peame talvepäevadel õhulahingut?
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Igal juhul

Post by aviaator »

Igal juhul peame kui liitujaid leidub, on veel aega harjutada :)

Aivar
User avatar
Sven
Posts: 286
Joined: Sat Aug 27, 2011 11:31
Location: Tar2

Post by Sven »

aivar leiuta meile seda linti ka kuskilt, ma pildusin kõik oma vanad kassetid ammu prügikasti :)
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Linti

Post by aviaator »

Milline lint üldse sobiks selliseks otstarbeks ?

Aivar
User avatar
Sven
Posts: 286
Joined: Sat Aug 27, 2011 11:31
Location: Tar2

Post by Sven »

Äkki mingit sorti video või lintmaki lint??
Last edited by Sven on Sat Nov 26, 2011 20:37, edited 1 time in total.
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Kas omal ajal ohikatel kasutatud KREP-paber ei sobi RC kombatis?
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Oehh wrote:Kas omal ajal ohikatel kasutatud KREP-paber ei sobi RC kombatis?
Tavaline "makilint" kipub liiga kõva olema - ei hammusta täket peale. Samuti kipub ta lõikaja mootorit "pooma", kui ümber võlli keerab.

Lihtlabane KREP aga karta liiga õrnakene - pole just eriti huvitav, kui lint iseenesest tagumise märgi ära kaotab. Krtm, siiamaani pole ma veel pihta saanud, kuskohast Ida-Viru ässad oma linti hangivad. Miskid jutud olid lillepoodidest...
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Lint

Post by aviaator »

Ma arvan et lindi saladuse aitavad mul lahendada sõbrad Pihkva klubist,

Eks ma teavitan mida nad kasutavad.

homme nad tulevad oma uutele lennukitele järele.

Kes huvitub meie naabrite mudelialasest tegevused võib vaadata nende foorumit http://www.flyers2002.narod.ru/


Aivar
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

me oleme kasutanud kassa terminali linti:D
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

kyylik wrote:me oleme kasutanud kassa terminali linti:D
Laiaks ei jää ja laperdama ei hakka? ;)
Kahju, et enam seda va telegraafi linti pole kuskilt saada...
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

cuprum wrote:
kyylik wrote:me oleme kasutanud kassa terminali linti:D
Laiaks ei jää ja laperdama ei hakka? ;)
Kahju, et enam seda va telegraafi linti pole kuskilt saada...
No me lõikasime rulli pooleks..aga tahtis jh veits laperdama kiskuda
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Lillepotte mähitakse ju KREP paberisse ?

Muidugi on neil seal must-tuhat erinevat kilelaadset materjali ju ka
millesse lillekimpe keeratakse aga need enamasti mingid valmis koonused mis meetritesse ei ulatu.

Ja aru ma ei saa miks see KREP siis ohikate puhul vastu pidas... ?
Kiirused olid ju vaat, et suuremad kui RC puhul. :?
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Krepp

Post by aviaator »

Mis seal ikka proovime ära siis nii kreppi kui muud paberilaadsed lindid.


Aivar
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

videokasseti linti muidu saab kasutada küll, kuigi jah, elektrimootor seda võibolla katki ei närigi

teine asi on selle puhul, et musta linti ei näe taevas eriti hästi, eriti veel pilvede all

ida-viru tegelased kasutavad ikka sellist n.ö. krep.paberi rulli, mille nad ise pooleks lõikavad (nii 1 cm laiuseks)

kasutada võib ju tegelikult ükskõik mida, peaasi, et oleks kättesaadav ja kerge ja niipalju tugev, et ise katki ei läheks (riigilipudki kipuvad lõhki minema)
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

See väikeste elektrikate õhuvõitluse klass tundub mulle huvitavam kui 1/12 klass, sest lennukid on aeglasemad. Enne kui ma uut lennukit torman ostma paar küsimust:
1. Kas tehakse ka mingid reeglid? Näiteks ei tohi kasutada poeseadest võimsamat akut, mootorit, regulaatorit vms.

2. Kuidas üleüldse on plaanis tagada võistlejate võrdsus?
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

tegelikult õhuvõitluses ei ole penoplastiklassi olemas

on 1/12 sõjalennukid ja open klass (selles oli ainus piirang 7,5 kuubikut mootor et asi liiga jõhkraks ei läheks või eksin?)

mitteametlikke võistlusklasse võib moodustada mis iganes, näiteks need poeseades penolennukid või midagi analoogset.
Võrdsust reguleerida väga ei saagi, kõige suurem erinevus tekib lennutajate näpuosavusest. Osavat plaanerivenda sa ei saa kahemeetrise moosiriiuliga ka kätte kui tasemed väga erinevad on, küll aga jätkub põnevust ja lootust, et äkki ikka saad kätte ;)
Kui nüüd said aru mida mõtlesin, siis pole vahet millega lennutad, peaasi et välja tuled ja osa võtad.
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

tikka wrote: 1. Kas tehakse ka mingid reeglid? Näiteks ei tohi kasutada poeseadest võimsamat akut, mootorit, regulaatorit vms.
Kui me kelleltki ametlikku "katust" ei palu, siis on ju reeglid täiesti meie enda teha ;)
Reeglid tegelikult peaks ikka olema - muidu läheb see asi julmaks ja ohtlikuks kätte ära. Isiklikult võtaksin 1/12-st üle kogu ohutuse kama (kiivrid/lennualad/teravate osade keelu).
Võimsust võiks kah täiesti vabalt piirata - hmm, kui piiraks lihtsalt kaasa võetavad voltampertunnid?
tikka wrote: 2. Kuidas üleüldse on plaanis tagada võistlejate võrdsus?
Võistlejate võrdsust nüüd vaevalt keegi tagada saab - kui ika osavuse vahed liig erinevaks lähevad, siis vast mitu eri gruppi. A see oleks juba liiga märg unelm vist, et eesti peale kaks-kolm piisava osavõtjaarvuga alagruppi saaks moodustatud.
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Võrdsus

Post by aviaator »

Võrdsusena saaks määrata mõõdud näiteks , kuid mootori ja muu suhtes ei tea.

Olid ka päris sõjalennukid suhteliselt ühesuguste mõõtudega, kuid võimsuselt ja muudelt omadustelt päris erinevad.
Ehk ühtedesse lennukitesse oli surutud võimsam mootor kui teise konstruktori lennukisse sama kere mõõdu juures.
( tihtipeale olid ka aeglaste lennukite piloodid võidukad, küsimus oli strateegias)

Siin võikski olla selline võistluslik moment asjal juures kes suudab mahutada rohkem volte , watte,ampreid ja hobujõude oma enam vähem kindla mõõduga lennukisse,siis palun väga.

See arendab innovaatilist mõtlemist :)

põhiline otsustav tegur on ikkagi näpuosavus lennuki juhtimisel, ma arvan.

Aivar
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Re: Võrdsus

Post by cuprum »

aviaator wrote: ( tihtipeale olid ka aeglaste lennukite piloodid võidukad, küsimus oli strateegias)
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis strateegia jah, aga mitte "väljakuulutatud võitluses" oli see, mis enamuse allatulistamisi tõi. Kasmitte kuskil 75-80% mahavõtmisi ei pandud toime "esimese lasuga" - ehk siis suudeti vastasele läheneda nii, et see miskit ei näinud, ning siis tina tagumikku
aviaator wrote: Siin võikski olla selline võistluslik moment asjal juures kes suudab mahutada rohkem volte , watte,ampreid ja hobujõude oma enam vähem kindla mõõduga lennukisse,siis palun väga.

See arendab innovaatilist mõtlemist :)
Eriti ei jaga seda seisukohta. Kahjuks kipub rohkem watte/ampreid tulema mitte ajust, vaid pigem rahakotist. Seepärast jääksin mina küll miski voltampertunni piiri juurde. Vabaks võiks jääda see, kas võtad kaasa rohkem volte või ampreid, ning kuidas nad "vankri ette" rakendad - oskad propist/mootorist/akust parema kasuteguri välja meelitada.

Aga tegelikult vist jah - (omaenda näpuosavusega ligi meelitatud) õnn on esmatähtis 8)
User avatar
aviaator
Posts: 398
Joined: Fri Sep 10, 2010 19:18
Location: Tartu
Contact:

Reeglid

Post by aviaator »

Tundub päris mõistlik mõte olevat, see annab võrdsemad võimalused siseneda asja mõistliku eelarvega ja kogu võistluse tulemus hakkab sõltuma näppude osavusest.

Aivar
User avatar
ik
Posts: 478
Joined: Tue Jun 30, 2009 17:39
Location: Tartu
Contact:

Post by ik »

ot, kui jutt meil ikka tartu combatist käib,siis mina ei reguleeriks esialgu midagi, kuna minuarust on hetkel paremal juhul 3 lennukit/pilooti ja halvemal juhul 1 :)
P28A- FPV
Post Reply