Ivari uus L-39
Ivari uus L-39
Sain siis sellise asja endale kokkupanemiseks. Võttis küll kaua aega aga valmis ta sai. Juba kevadest saati nokitsesin.
Siin on natuke ehitusprotsessist pilte ka:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Feibao-L39
Pole seda tüüpi lennukit ennem kokku pannud, seetõttu võttis ka kauem aega ehk. Praeguse seisuga veel tasakaalustada
vaja ja raadios mudel teha. Kohe panen veel pilte juurde valmis isendist.
Lennuk ise parajalt pirakas (150x190 cm) ja raske, ei kujuta küll ette kuidas selline asi rattad maast lahti saab
Telikud käivad nii üles kui alla pneumaatiliselt. Peatelikul õhk pidurid. Telikuluugid panime käima servodega ja servoaeglustaja
on vahel, teliku liigutamiseks ka pulseeriv klapp, mis peaks liikumist sujuvamaks tegema.
Pardal on kokku 4 akut ja 10 servot, vastuvõtja kõik pesad on täis
Siin on natuke ehitusprotsessist pilte ka:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Feibao-L39
Pole seda tüüpi lennukit ennem kokku pannud, seetõttu võttis ka kauem aega ehk. Praeguse seisuga veel tasakaalustada
vaja ja raadios mudel teha. Kohe panen veel pilte juurde valmis isendist.
Lennuk ise parajalt pirakas (150x190 cm) ja raske, ei kujuta küll ette kuidas selline asi rattad maast lahti saab
Telikud käivad nii üles kui alla pneumaatiliselt. Peatelikul õhk pidurid. Telikuluugid panime käima servodega ja servoaeglustaja
on vahel, teliku liigutamiseks ka pulseeriv klapp, mis peaks liikumist sujuvamaks tegema.
Pardal on kokku 4 akut ja 10 servot, vastuvõtja kõik pesad on täis
Last edited by tarts on Sun Sep 30, 2012 20:21, edited 1 time in total.
vägev
Nägin seda lennukit veel kokkupanemata Ivari töö juures kapi peal eelmine aasta, tõesti muljetavaldav eksemplar.
Ivar on ka vahepeal ilusti reaktiividega lendama õppinud ja kõvasti harjutanud.
Hoiame pöialt et kõik sujuks hästi
Aivar
Ivar on ka vahepeal ilusti reaktiividega lendama õppinud ja kõvasti harjutanud.
Hoiame pöialt et kõik sujuks hästi
Aivar
Azzaaaa, kui iluuz apastraat. Ega pole teada, millal ja kus esitluslend tuleb?
Juutuubist paistis, et paljudel rasketel koopiamudelitel on telikud või nende kinnitused nõrgad, mis maandumisel võivad järgi anda.
Küll ta üles läheb aga kas ta alla ka saab? Kas telikud on piisava tugevusvaruga, et maandumisel sellele massile vastu panna?tarts wrote:Lennuk ise parajalt pirakas (150x190 cm) ja raske, ei kujuta küll ette kuidas selline asi rattad maast lahti saab
Telikud käivad nii üles kui alla pneumaatiliselt. Peatelikul õhk pidurid. Telikuluugid panime käima servodega ja servoaeglustaja
on vahel, teliku liigutamiseks ka pulseeriv klapp, mis peaks liikumist sujuvamaks tegema.
Pardal on kokku 4 akut ja 10 servot, vastuvõtja kõik pesad on täis
Juutuubist paistis, et paljudel rasketel koopiamudelitel on telikud või nende kinnitused nõrgad, mis maandumisel võivad järgi anda.
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Sellega on nii,et eelmina aasta olid mu Nano telikud ka jube sitad- üle ühe maandumise kõverad.
Imelik on see,et see aasta käravad samad telikud mitu kilo raskema Sprindi all väga hästi.
Üldiselt on konkreetne L-39 veel suhteliselt kerge, rcuniverses on küllaga ka 22-23naelaseid isendeid,ehk siis kuni 3 kilo raskemaid.
Mis esmalendu puutub,siis tuleb lennuk kõigepealt koju tuua ja puldiga sõbraks teha.. pakun,et enne järgmist nädalavahetust küll ei jõua.
Imelik on see,et see aasta käravad samad telikud mitu kilo raskema Sprindi all väga hästi.
Üldiselt on konkreetne L-39 veel suhteliselt kerge, rcuniverses on küllaga ka 22-23naelaseid isendeid,ehk siis kuni 3 kilo raskemaid.
Mis esmalendu puutub,siis tuleb lennuk kõigepealt koju tuua ja puldiga sõbraks teha.. pakun,et enne järgmist nädalavahetust küll ei jõua.
P28A- FPV
Äkki oled maanumisel niipalju osavamaks saanudik wrote: Imelik on see,et see aasta käravad samad telikud mitu kilo raskema Sprindi all väga hästi.
Telikud ise tunduvad küll päris jäigad. Vedrud võiksid olla veidi kõvemad. Ma pakun, et isegi pehme maanumise korral käivad need põhjas ära.
Miks tavaliselt sellistel koopiamudelitel telikud all ei püsi on kehv lukustusüsteem. Loodetavasti aitab pidev õhu surve telikud omal kohal hoida.
7,7 kg + kütus 1,5 kg ja lükkab 5.9 kg....kas kellelgi on taolise suhtega kogemust? Arvestades ka tiiva mõõtmeid. Profiil tal väga paks ei olnud ja vist oli sümmeetriline.
Eks ta hoo ikka sisse saab ja õhku tõuseb aga kui on vaja kõrgust koguda, siis see toimub vist aeglaselt.
Sprindi samad näitajad olid kindlasti paremad...
Eks ta hoo ikka sisse saab ja õhku tõuseb aga kui on vaja kõrgust koguda, siis see toimub vist aeglaselt.
Sprindi samad näitajad olid kindlasti paremad...
Õnnitlen vägeva mudeli puhul
Tunduvalt alla 1:1 suhtega on reaktiivid lennanud pea 60 aastat - püsivad õhus küll.
Võrdluseks on originaal L39 on vaid umbes 1:0,4 kaalu/tõukejõu suhtega.
Maast lahtisaamine ei tohiks olla probleemiks. Kui rattad õhus ja kiirus juba kasvamas, tuleb appi ka inerts, mis selliste kiiruste ja masside juures vägagi arvestatav on - vajadusel kõrgemale tõusmine peaks üsna probleemideta kulgema
Olulisem on pinnakoormatus ja profiili omadused. Maandumisel võib ohuks kujuneda ka stapi jäämine tiiva varju.
Tunduvalt alla 1:1 suhtega on reaktiivid lennanud pea 60 aastat - püsivad õhus küll.
Võrdluseks on originaal L39 on vaid umbes 1:0,4 kaalu/tõukejõu suhtega.
Maast lahtisaamine ei tohiks olla probleemiks. Kui rattad õhus ja kiirus juba kasvamas, tuleb appi ka inerts, mis selliste kiiruste ja masside juures vägagi arvestatav on - vajadusel kõrgemale tõusmine peaks üsna probleemideta kulgema
Olulisem on pinnakoormatus ja profiili omadused. Maandumisel võib ohuks kujuneda ka stapi jäämine tiiva varju.
Sama mootor. Ei tea kas kaal on antud tühjalt või kütusega videos: http://www.youtube.com/watch?v=N5373yEkh8c
alla ühe jõu/kaalu suhte puhul on raskem startida - maanduda,varisemiskiiruse juures puuduliku tõmbe puhul kipub juhitavus kaduma - eksimused võimenduvad ja püsivus kaob Lennus võib kõrgustüüriga liialdades sattuda kontrollimatusse pöörisesse,mis lõpeb maaga kokkupuutega .Vähem ohtlik on olukord siis,kui lennuk on ülatiivaline, suure v-kujuga tiibadega ja väikese pinnakoormatusega.Sihukesed ohud siis vähese staatilise tõmbe puhulAga miks? Mitte, et päris L-39 jõu/kaalu suhe midagi head oleks aga nii üleüldiselt...