Lennuk katki.:(
Lennuk katki.:(
Mure siis selline, et lennukil läks tiib katki ja tahaksin teada, et millega on kõige parem penoplasti liimida.
millega panid siis? kuuma liimiga, endal sama asi. kuuma liimiga võiksp anna küll, aga kui seda suuremas koguses panna kas see raske pole? minuarust see suht raske. küsin kah siis väikse asja või teen migni suguse nagu ettepaneku. kuna mul on vaja otses mõttes auke lappida. siis mõtlesin teha nii, et panna teip alla siis enam vähem kokku lappida, ja siis auk näiteks makroflexi täis lasta, kuivab ära siis lõikan ja lihvin parajaks. pärast võib veel teipi peale panna ntx. samas sellised kohad kus just tükke puudu pole vaidl ihtsalt lõhki, paneks siis uhu por-iga. Küsin siis veel ühe küsimuse, ei hakkaks nagu iga asja kohta uut teemat tegema, et kuidas saaks kortse välja, isendiks siis tavaline kyosho scale elektri mudel, cessna. nina on kortsus nagu seakärss, ise mõtlesin et migni kuumapuhuriga aga ei tea kas selline asi toimiks. ehk keegi aitaks ja vastaks. kui just vb osades teemades on juba nendest juttu olnud (kindlasti on) siis võite sõimata ja/või linkida sinna.
kirjavigu on kindlasti rohkem kui rubla eest aga usun et ükski sõna siiski arusaamatuks ei jää.
kirjavigu on kindlasti rohkem kui rubla eest aga usun et ükski sõna siiski arusaamatuks ei jää.
56481228- Erkki
saarlane wrote: ja siis auk näiteks makroflexi täis lasta, kuivab ära siis lõikan ja lihvin parajaks.
Sõltub sellest, kui suured Sul augud on. Oma Piperiajastul ma kah makroflexi kasutasin - toimis küll, kuid väga suurtes kogustes ta vast liiga raskeks kipub jääma, niiet üldvastust ei saa anda - sõltub august ja lennuki "kandevarust".
Hmm, kuumapuhuriga aeti kortse välja filmist (ehk siis õhukese kilega kaetud konstruktsioonidest). Kas soojendamine ka "vahule" mõjub, ei oska kahjuks kommenteerida - minust jäi selline kärsasilumise sigadus tegemata.saarlane wrote: kuidas saaks kortse välja, isendiks siis tavaline kyosho scale elektri mudel, cessna. nina on kortsus nagu seakärss, ise mõtlesin et migni kuumapuhuriga aga ei tea kas selline asi toimiks.
ei ole niiväga suured augud, peamiselt on asi tegelt selles et ta hoiaks seda tiivakinnitus kohta kinni. http://s47.photobucket.com/albums/f190/ ... G_1548.jpg
siit näha, tegelikult ma avastasin et seal see puuduv tükk täitsa ripud tagapool. et kui see kokku lappida ja natuke rohkem liimi panna või kuuma liimi panna siis peaks kinni hoidma, mujal pole auke eriti, lihtsalt rebenenud vms.
siit näha, tegelikult ma avastasin et seal see puuduv tükk täitsa ripud tagapool. et kui see kokku lappida ja natuke rohkem liimi panna või kuuma liimi panna siis peaks kinni hoidma, mujal pole auke eriti, lihtsalt rebenenud vms.
56481228- Erkki
Liimi väga täpselt kokku ja pärast KEEDA VEES ,mina sain nii Piperi kui ka Airbee kere originaalilähedaselt sirgeks,veidi muutus vahtplasti struktuur ainult.
Liimisin Pva laadse veekindla liimiga,Ponal express henkeli toode vist.
Airbee kere oli purunenud 4 kohast ja väga kõver,pilt peale taastamist.
Piperil pole peaaegu migagi paista peale selle teibi,nin aoli küljest täiesi ära ja väga lömmis.
Liimisin Pva laadse veekindla liimiga,Ponal express henkeli toode vist.
Airbee kere oli purunenud 4 kohast ja väga kõver,pilt peale taastamist.
Piperil pole peaaegu migagi paista peale selle teibi,nin aoli küljest täiesi ära ja väga lömmis.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO