Olen möned päevad vaadanud F3A mudelite pilte, videosid ja muud infi ning kuidagi on käed sügelema hakanud.
Proovisin ka Tragi 705XE´ga veidi löbusamalt lennata, lendab küll, teeb ühe rolli 3..5 sekundiga ja muidki vigureid, kuid vigurlennu jaoks vaja miskit muud.
Pean plaani ühe neist kahest soetada.
Katana S30 E
vöi
Extra 300E
Arvutasin, et mölemal juhul läheb täiskomlekt, mudel, mootor, muundaja, akud kusagil 400 EUR kanti. Vöib proovida. Eriti, kui vaadata videot.
Katana S30 E video 1
Katana S30 E video 2
Tundub, et tootja teab, mida pakub.
Extra 300E video
Kas sellise mudeliga lastaks ka F3A vöistlusele?
Mart.
Extra 300 vs Katana S30 E
Siin ühes teises teemas on antud link FAI F3A reeglistikule: ftp://www.fai.org/sporting_code/sc4/sc4.f3a.06.v2.zip
Mõlemad lennukid on suht populaarsed (nime ja disaini poolest), kuigi tänase päeva trend F3A tipus on "õhema" kerega lennukid. Aga see ongi TREND ja MOOD ning reaalselt ei ole vahet eriti. F3A lendamise puhul ei tasu "showflyerit" valida, millel suured tüüri-pinnad. Lugesin just kellegi imestust, et "kuidas nii väikeste tüüripindadega ja väikese käiguga üldse lennata saab" kui mees oli oma F3A mudeli kätte saanud Mõlemal sinu valitud lennukil on suured tüüripinnad 3D Showfly jaoks, niiet kui F3A kava lennata, siis võiks ehk midagi muud vaadata? Sellistega muidugi tore 3D teha ja propi otsas rippuda. Graatsilist lendu suurte sõlmedega (nii nagu peaks) on raske teha ja kui tuul 5-6m sekundis vähegi lennukiga risti puhub, siis eriti vastik. Omal 2.2kg 46LA mootoriga (880W) taoline 3D lennuk. Kui F3A kava lendama hakkan, siis teen kohe heaga tüürikäigud palju väiksemaks (tõstan kangid ümber hornidel)
Ei oska arvata küll põhjust, miks nende lennukitega ei võiks F3A võistelda! Peamine et max 2m x 2m ja alla 5kg ja elektrikal alla 42V mootori toide ilma koormuseta. Reeglistikus ka kirjas, et maast start, niiet käst start ei ole lubatud! Eesti oludes peame küll ühe korraliku stardiraja tegema, muidu pooltel meestel lend juba 2. meetril lõppenud....
Eks Eesti puhul on suusõnaliselt kokku lepitud ja 99% olen kindel, et järgmine aasta hakkame F3A Sport kava lendama:
* http://users.tkk.fi/~jkarppin/f3a/taito ... sport.html
* http://users.tkk.fi/~jkarppin/f3a/Downl ... _sheet.pdf
Kui kava ammendub (suht lihtsad vigurid) siis edasijõudnumad võivad keerulisema kava käiku võtta (Nordic07 näiteks) ja siis võistleme kahes klassis.
Mõlemad lennukid on suht populaarsed (nime ja disaini poolest), kuigi tänase päeva trend F3A tipus on "õhema" kerega lennukid. Aga see ongi TREND ja MOOD ning reaalselt ei ole vahet eriti. F3A lendamise puhul ei tasu "showflyerit" valida, millel suured tüüri-pinnad. Lugesin just kellegi imestust, et "kuidas nii väikeste tüüripindadega ja väikese käiguga üldse lennata saab" kui mees oli oma F3A mudeli kätte saanud Mõlemal sinu valitud lennukil on suured tüüripinnad 3D Showfly jaoks, niiet kui F3A kava lennata, siis võiks ehk midagi muud vaadata? Sellistega muidugi tore 3D teha ja propi otsas rippuda. Graatsilist lendu suurte sõlmedega (nii nagu peaks) on raske teha ja kui tuul 5-6m sekundis vähegi lennukiga risti puhub, siis eriti vastik. Omal 2.2kg 46LA mootoriga (880W) taoline 3D lennuk. Kui F3A kava lendama hakkan, siis teen kohe heaga tüürikäigud palju väiksemaks (tõstan kangid ümber hornidel)
Ei oska arvata küll põhjust, miks nende lennukitega ei võiks F3A võistelda! Peamine et max 2m x 2m ja alla 5kg ja elektrikal alla 42V mootori toide ilma koormuseta. Reeglistikus ka kirjas, et maast start, niiet käst start ei ole lubatud! Eesti oludes peame küll ühe korraliku stardiraja tegema, muidu pooltel meestel lend juba 2. meetril lõppenud....
Eks Eesti puhul on suusõnaliselt kokku lepitud ja 99% olen kindel, et järgmine aasta hakkame F3A Sport kava lendama:
* http://users.tkk.fi/~jkarppin/f3a/taito ... sport.html
* http://users.tkk.fi/~jkarppin/f3a/Downl ... _sheet.pdf
Kui kava ammendub (suht lihtsad vigurid) siis edasijõudnumad võivad keerulisema kava käiku võtta (Nordic07 näiteks) ja siis võistleme kahes klassis.
Lauri Laidna - www.pistik.com