Poolmuidu - 1600mm treener
Terv.
Mul oleks plaan osta midagi taolist. Kaalun nüüd kas seesama või calmato 40.
Mul kõik vajaminev olemas va. küünlatoide ja starter Plaan ka need soetada.
Mõtlen siin et äkki on calmatoga vähem sebimist ja servode ja traatidega sest see nagu rohkem komplektis v nii. Calmatoga jääks mootor kah üle.
Kas neil on traadid peal tavaliselt või peab need ise sebima.
Mul oleks plaan osta midagi taolist. Kaalun nüüd kas seesama või calmato 40.
Mul kõik vajaminev olemas va. küünlatoide ja starter Plaan ka need soetada.
Mõtlen siin et äkki on calmatoga vähem sebimist ja servode ja traatidega sest see nagu rohkem komplektis v nii. Calmatoga jääks mootor kah üle.
Kas neil on traadid peal tavaliselt või peab need ise sebima.
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Terv
Sain nüüd uue mudeli kätte, milleks on ülalmainitud http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... &prodID=98
Tiib on 1560mm kuigi kirjas 1651mm
Mida peaksin jälgima mootori ja mootorikinnituse paigaldusel? Kas treeneril on oluline et mootor peab kuhugi poole veits vedama või ainult seda et saaks otse ja keskele?
Muu konstruktsiooniga saan hakkama vist
Sain nüüd uue mudeli kätte, milleks on ülalmainitud http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... &prodID=98
Tiib on 1560mm kuigi kirjas 1651mm
Mida peaksin jälgima mootori ja mootorikinnituse paigaldusel? Kas treeneril on oluline et mootor peab kuhugi poole veits vedama või ainult seda et saaks otse ja keskele?
Muu konstruktsiooniga saan hakkama vist
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Mootori tulemüür on sellistel lennukitel tavaliselt juba "õige" nurga all kaldu. Vaata, kas sul tõesti pole? Juhend ei maini asja? Kui on, siis kruvi mootor selle külge sirgelt kinni ja korras... Trainerit mootori nurga muutmise abil timmima eriti ei pea, see vigurlennumudelite teema.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tulemüüri nurk on kaldu üles ja paremale. Tundub et paremale on pisu palju kaldu nii oma 5 kraadi. Kas see on ok või on liigpalju? Juttu pole sellest manuaalis.
Sellise asetusega tuleb mootor suht paremale ja summuti kah veel ning ilmselt läeb mul raskuskese liig paremale.
Sellise asetusega tuleb mootor suht paremale ja summuti kah veel ning ilmselt läeb mul raskuskese liig paremale.
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Kui see tulemüür on kaldu, siis lepi olukorraga ja kõik on väga hästi. Edasi võid otsida vigurlennu timmimise juhendi ja selle abil nurka peenseadistada, aga traineri puhul on see täiesti mõttetu tegevus
Lauri Laidna - www.pistik.com
einoh mul iga asja peale pabul, sest eelmise lennukiga läks pahasti. Ei tahaks, et sama ka nüüd korduks. Üritan kärmelt komplekteerida ära asja ja siis ehk lennutamisel keegi vaatab üle kõik peensused?
targutamise maailmameister e. Annaks jumal häda, küll abi ikka saab.
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70
Trainer Mex-S. Tigre 45
Kanal 70