Kvaliteetne õli on tõesti kõige kallim komponent.
Piiritustes lahustuvad nn. PAG õlid. Kasutatakse neid külmutusagregaatide kompressorites. Hinnad algavad kuskil 150 eeku/l. Aga seal pole mootoriõli lisandeid. Tööstuslikeist sobiks Shell Tivela miinimumpakendiga 20l. Nii et lihtsam on leida Motuli, Klotzi jne. spetsiaalseid ja väga kalleid mudeliõlisid. Kastoorideks Shelli või Motorexi kardiõlid. Shelli oma tundub parem olevat.
Ilma nitrotata. Mootori peanõela häälestus peab olema ~3x täpsem, kui nitroga. 1-2 klikki. Probleem võib olla vahepealsete pööretega. Tühikäigunõel peab ka väga täpselt olema paigas. Mitmesuguseid magnum, super, asp jne. mootoreid ei saagi mõnikord üleminekupööretel stabiilselt tööle. Ka on vaja normaalseks põlemiseks kõrgemat surveastet. Üldiselt aitab õhemast tihendist silindripea all. 0,4 mm asemel 0,1-0,05. Küünal peab olema kuum, A3 või 4-taktilise oma.
Kui 10% kütuse 330 eeku/gallon kätte saab, pole mingit mõtet ise jamada. 16% autokütus käib ka, närvirahustuseks võib 2-3% õli juurde lisada.
Puhast 80/20 kütust nimetatakse FAI- või standardkütuseks. Segamine käib - 4 mahuosa metanooli ja 1 osa kastoori, kokku 5 osa.
Hiljuti oli plaan osta odav hiina bensiinimootor. Õnneks tegin enne väikese uuringu ja mõtlesin ümber. Ühes vene foorumis oli hea kirjeldus: samal ajal, kui firmamootorite omanikud lennutavad, timmivad hiinakate omanikud maa peal mootoreid. Kardan, et isesegatud/nitrota kütustega või sama pilt tekkida

.