inverted 4 takti mootor

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

inverted 4 takti mootor

Post by cbjuss »

Küsimus suurele ringile.Mida peaks jälgima kui panna lennukile 4 taktiline mootor jalad ülespoole? Nii mahub ju kapoti alla paremini ära.Jänkide foorumites on koledad õuduslood sellest et mootorit on pea võimatu käivitada ,et sureb suvaliset välja jne.Ühesõnaga - kuidas need paagi ja karpa omavahelised suhtlemised peaksid toimima,et küünalt ära ei uputaks.Nii ju ometi lennatakse- ma oma silmaga kollasel platsil seda näinud-siis ei tabanud ära,et küsida.
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Re: inverted 4 takti mootor

Post by cuprum »

cbjuss wrote:Küsimus suurele ringile.Mida peaks jälgima kui panna lennukile 4 taktiline mootor jalad ülespoole?
....
Nii ju ometi lennatakse- ma oma silmaga kollasel platsil seda näinud-siis ei tabanud ära,et küsida.
Hmm, kollane & 4-taktine, siis vast kas mind (P40) või Raitsi nägid ;)
Aga IMHO miskit erilist tegema ei pea - vähemalt mina ei ole teinud.
Kahetaktistel on rohkem probleemi sellega, et jooksutab silindri põlemiskambri kütust täis ja siis on mootor kinni (vedelik kuripatt on halvemini kokku surutav, kui gaas). Seevastu neljane laseb kogu kogunenud sodi ilusti klapiavast välja valguda.
Aga vaadata tasub tõenäoliselt seda, et mootor & karbuss kütusepaagist liiga allapoole ei satuks, muidu võib jätkusuutlik iseväljavoolamine tekkima hakata.
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

Post by cbjuss »

Nojah teid mõlemaid ma silmas pidasingi.Raitsi spitil on minu mälu järgi vist pumbaga OS ca 15 ccm.Mul tuleb sama suur TT 91S.Jumal seda teab millal ma selle kätte saan,aga inglisemaal on nad VÄGA palju odavamad kui mandrieuroopas
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Mul on 4-t ,silinder allapoole.PROBLEEME POLE.4 taktiline peaks olema 25-50 % suurema töömahuga kui 2-taktiline sama kubatuuriga.Prop on ka teiste näitajatega,samm ja läbimõõt suuremad.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Ära unusta ,et INGLISMAAL ON HINNAD NAELTES.
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

Post by cbjuss »

Sellest hoolimata,et naeltes on hiina 4 taktiliste hinnad ikkagi imeliselt odavad.Vaata Servoshop ja Alshobbies.Naela kurss on miskit 21 krooni.Nii,et tasuvam on neilt sealt tellida,kui saksamaalt või austriast
Post Reply