powered parachute
powered parachute
Mõtlesin nüüd, et kas on võimalik teha "mootoriga lendavat langevarju"? (muidugi mudelit) http://open-site.org/newsletter/batboy/ ... achute.jpg
Pistiku poes oli see isegi vist müügil.
Kasutades langevarju jaoks tavalist õhemat kilekotimaterjali nagu need läbipaistvad kilekotid ja prügikotid. Midagi muud ei oska nagu ette kujutada.
Nööri otsa tuleks siis depronist kabiiniosa, kus on tüürid kohe propelleri taga nagu allveelaeval.
Mis te sellisest lollusest arvaksite ja äkki on mingeid soovitusi?
Pistiku poes oli see isegi vist müügil.
Kasutades langevarju jaoks tavalist õhemat kilekotimaterjali nagu need läbipaistvad kilekotid ja prügikotid. Midagi muud ei oska nagu ette kujutada.
Nööri otsa tuleks siis depronist kabiiniosa, kus on tüürid kohe propelleri taga nagu allveelaeval.
Mis te sellisest lollusest arvaksite ja äkki on mingeid soovitusi?
Üks selline asi jäi silma kunagi
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=710384
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=710384
- mg3a1@hot.ee
- Posts: 372
- Joined: Sun Jul 01, 2007 21:44
- Location: Pärnu
Õige tiibvari koosneb üheksast torust, torud sellepärast et lennates läheb õhk eest torudesse sisse ja niiöelda pumpab nad täis, tänu sellele seisab vari üldse sellise kujuga nagu ta on, juhitakse varju kahest juht tropist, üks on kinnitatud varju paremasse taganurka ja teine vasakusse, ehk siis kui tõmmata ühte poolt, siis tõmbab varju ühe tagumise poole alla ja vari keerab, kui tõmmata mõlemat korraga siis vari pidurdab.
Olen isegi mõelnud selle peale et kuidas näeks välja mudel vari, elektroonika poolest poleks eriti keeruline seda teha ju, iseasi kas oleks vajalik torude olemasolu või piisaks lihtsalt mingist elastilisest plastmass raamist mis hoiaks varjul varju kuju!!!
Päris varju materjal jääks liiga paksuks mudelile, ma arvan et ei ole keeruline leida mingi asematerjali, tähtis on see raam mis hoiab varjul ta kuju!!!
Olen isegi mõelnud selle peale et kuidas näeks välja mudel vari, elektroonika poolest poleks eriti keeruline seda teha ju, iseasi kas oleks vajalik torude olemasolu või piisaks lihtsalt mingist elastilisest plastmass raamist mis hoiaks varjul varju kuju!!!
Päris varju materjal jääks liiga paksuks mudelile, ma arvan et ei ole keeruline leida mingi asematerjali, tähtis on see raam mis hoiab varjul ta kuju!!!
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
"Õige" materjal selle asja jaoks oleks vist icarex, see on piisavalt kangas, et seda õmmelda, peab hästi tuult ja selle kaal peaks jääma 20-30 g/m2 kanti. Kasutatakse seda vabalennu mudelite altpoolt katmisel ja professionaalses tuulelohenduses.
Otseloomulikult pole seda siinamail saada, küll aga leidub siin natuke raskemaid asendusi, tuleb lihtsalt kangapoodides natuke aega veeta.
Kanalite arv pole eriti tähtis, aga nende kuju küll. Kuna tegu ikka maru aeglase lendajaga siis on oht, et vari kokku läheb suurem kui nt lohedel.
Ma võin mööda panna, aga sellel toodetaval motovarjul on minumeelest need vaheseinad seal sees depronist, et asi end paremini profiilis hoiaks.
Mitte mingit muud raami tal sees polnud.
Otseloomulikult pole seda siinamail saada, küll aga leidub siin natuke raskemaid asendusi, tuleb lihtsalt kangapoodides natuke aega veeta.
Kanalite arv pole eriti tähtis, aga nende kuju küll. Kuna tegu ikka maru aeglase lendajaga siis on oht, et vari kokku läheb suurem kui nt lohedel.
Ma võin mööda panna, aga sellel toodetaval motovarjul on minumeelest need vaheseinad seal sees depronist, et asi end paremini profiilis hoiaks.
Mitte mingit muud raami tal sees polnud.
Vari ei tohiks niisama tühjeneda juba seepärast, et paraplaani esiserv ja kogu varjunurk ju ette - allapoole suunatud, liugleb vabakäigul iseenesest törts allasuunas.
Paraplaani raskuse taganttõuge, ehk siis mootori töö surub laskumisnurga väiksemaks ja siis juba tõusunurgani.
Iseasi on stall, kui aeglasel lennul liigpalju troppe sikutada - tagaserva painutada. Kuuldavasti just niimoodi oli Hr. Usanov haiget saanud. Suht löögikindla ja kompaktse mudeliga pole vast siinkohal muret
Paraplaani raskuse taganttõuge, ehk siis mootori töö surub laskumisnurga väiksemaks ja siis juba tõusunurgani.
Iseasi on stall, kui aeglasel lennul liigpalju troppe sikutada - tagaserva painutada. Kuuldavasti just niimoodi oli Hr. Usanov haiget saanud. Suht löögikindla ja kompaktse mudeliga pole vast siinkohal muret
Triibuline
http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id ... &page_nr=0
See siis 1 prototüüpidest. Lennanud veel pole, kuna puudub aku.
See siis 1 prototüüpidest. Lennanud veel pole, kuna puudub aku.