Karge nädalavahetus 16-17. 02.
Karge nädalavahetus 16-17. 02.
Tulemas kena ja karge nädalavahetus 16-17. 02. Tuuleke küll nõrgavõitu, kui kerge külmake hoiab meele ärksa.
Ise loodan laupäeval 12.00 paiku Kollasele jõuda.
Ise loodan laupäeval 12.00 paiku Kollasele jõuda.
Laupäeval vaja minna Tartusse:
http://www.mudellend.ee/index.php?optio ... =1:uudised
Pühapäeval ehk tuleks, kui väga kylm pole. Alla miinus 5 kraadi pole mõtet sõrmi uue kopteri seadistamisega kylmetada...
Terv,
I.
http://www.mudellend.ee/index.php?optio ... =1:uudised
Pühapäeval ehk tuleks, kui väga kylm pole. Alla miinus 5 kraadi pole mõtet sõrmi uue kopteri seadistamisega kylmetada...
Terv,
I.
-
- Posts: 44
- Joined: Sat Dec 15, 2007 0:03
http://windguru.cz/ee/index.php?sc=341eerikkarts wrote:Kui vaadata milline puhanguline tuul on väljas ja vaadata ilmateadet siis kindlasti nädalavahetus ei ole lennuilm
Muutub laupäevaks.
kui ilma on ,lähen oma uut CAP 232 proovima.SeLlele sai ka prooviks uus mootor Protech 46 peale pandud.Lasin juba 3 paagitäit sisse töötada.Tundub normaalne mootor 70 eur-i eest olevat.Käib normaalselt,lennutades saab täpsemini teada millega on tegemist.vastupidavus selgub veel hiljem.Sel mootoril peaks olema 1,6 hj 17000 rpm/min juures.EKS NÄIS.
see tüüpiline hiina värk - kõigil selle näoga Extratel on telik katki läinud (vt Kolja lennukit - sellel ei ole ka enam originaaltelik).Ka minu Extra esimene maandumine lõppes samamoodi (see küll eestimaa toodang,aga probleem sama).Häda selles,et klaasplastkere liiga nõrk teliku koormuse vastuvõtmiseks.Sisse tuleb ehitada raam,mis toetub üht otsapidi tiivatoru vastu ja teist otsa pidi on seotud "tulemüüriga",siis ei lagune ära.ai kurja hea et nii läks telik ja propp või miskit enamat
Täna läks peale 1400i ilm täiesti selgeks, aint tuul oli üle keskmise. Lennata sai ja ka üks lennuk lõhutud, kuid seda mitte tuule pärast. Mõned uued pildid ka:
Silmailu pakkus Anatoli tuunitud Messershmitt, mille mootorit sisse töötasime. Lennuk on sissetõmmatava telikuga, ise ehitatud flapsidega ja tuledega + ise tehtud piloot (nägu sama, mis päris selle sabanumbriga piloodil) jne jne
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... t-l&page=1
Silmailu pakkus Anatoli tuunitud Messershmitt, mille mootorit sisse töötasime. Lennuk on sissetõmmatava telikuga, ise ehitatud flapsidega ja tuledega + ise tehtud piloot (nägu sama, mis päris selle sabanumbriga piloodil) jne jne
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... t-l&page=1
jep, sellel oli raskuskesemaga probleeme, ei saanud seda kuidagi paika - oli liiga taga, seega varises lennuk kergelt. Nägi välja see nii, et kõrgustüür oli liiga tundlik (raskuskeseme liiga taga oleku süül) ja surmasõlmest välja tulles viskas lennuk end üle tiiva peapeale. Siis oli veel ruumi paranduseks aga lennuk tegi uuesti sama asja ja siis oli juba maaga ühenduses. Piloot Vova ütles, et pole lugu, nagunii tahtis omale teist lennukit.
Kui see oli Graupneri Su31 mis minul... No see vajub jah kergelt läbi, mul oli ta veel kergem tehtud (gaasi-servo oli 40-50g asemel 10g jne). Oli kuskil 88g/dm2
Lauri Laidna - www.pistik.com
Sellel SU31-l 90g/dm2 Lendab kenasti, aga vajumiskiirus on suhteliselt suur. Minul raskuskeskmega mingit muret polnud, oli LA asemel AX mootor ninas (veidi raskem vist), samas lendasin ilma mootorikatteta ~150g mälu järgi.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Niisama lendamiseks ärge ostke lennukeid,mis on peaaegu koopiad - üldjuhul alati mingi proleem kaalu,püsivuse jm taolisega.Tuleb osta mudellennuk.Oma viimase ostuga olen väga rahul:
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... =P2080007a
püsivus OK,läbivajumist pole,võimsuse-kaalu suhe paigas,ehk alguse jaoks on vähe äkiline,aga samas tüüride suure exponendi puhul täiesti rahulikult juhitav.Samas on olemas ka F3A analoogid väiksemate tüüridega,mis ilmselt on vähe rahulikumad.
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... =P2080007a
püsivus OK,läbivajumist pole,võimsuse-kaalu suhe paigas,ehk alguse jaoks on vähe äkiline,aga samas tüüride suure exponendi puhul täiesti rahulikult juhitav.Samas on olemas ka F3A analoogid väiksemate tüüridega,mis ilmselt on vähe rahulikumad.
see võib hea lennuk olla kuid läbivajumise eest pole seegi kaitstud.Algajale soovitaksin siiski väiksema pinnakoormatusega ülatiivalist trainerit.Sellega tuleks paarkümmend tundi lennata,et tekiks kindlustunne.Trainer andestab palju piloodi vigu.Läbivajumine tekib ka alles väga väikesel kiirusel.Mina alustasin plaaneriga s.j. trainer u. 2kuud peale trainerit proovisin alles pilotaazikat.Peaks ütlema ,et sellise järjestusega saab peaaegu üksi lennutamise käppa.Simu ostsin ostsin veel hiljem.