Karge nädalavahetus 16-17. 02.

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

Post Reply
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Karge nädalavahetus 16-17. 02.

Post by vana »

Tulemas kena ja karge nädalavahetus 16-17. 02. Tuuleke küll nõrgavõitu, kui kerge külmake hoiab meele ärksa.
Ise loodan laupäeval 12.00 paiku Kollasele jõuda.
mrtg
Posts: 4
Joined: Thu Sep 06, 2007 14:58
Location: Tallinn

Post by mrtg »

Tere

Kas keegi kopteri meestest ka tuleb.
Ma võtaksin oma äsja soetatud Ornithi kaasa.
Soov oleks, et keegi vaatab seadistused üle.

PS. head sõbrapäeva teile.

Mart
ints
Posts: 621
Joined: Mon Oct 02, 2006 10:49
Contact:

Post by ints »

Laupäeval vaja minna Tartusse:

http://www.mudellend.ee/index.php?optio ... =1:uudised

Pühapäeval ehk tuleks, kui väga kylm pole. Alla miinus 5 kraadi pole mõtet sõrmi uue kopteri seadistamisega kylmetada...

Terv,
I.
eerikkarts
Posts: 44
Joined: Sat Dec 15, 2007 0:03

Post by eerikkarts »

Kui vaadata milline puhanguline tuul on väljas ja vaadata ilmateadet siis kindlasti nädalavahetus ei ole lennuilm
MagnusL
Posts: 115
Joined: Wed Jan 24, 2007 17:19
Location: Tallinn, Lasnamägi

Post by MagnusL »

Kui laupäeval tuult ei ole siis lähen Piibele, nii kell 11-12.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

eerikkarts wrote:Kui vaadata milline puhanguline tuul on väljas ja vaadata ilmateadet siis kindlasti nädalavahetus ei ole lennuilm
http://windguru.cz/ee/index.php?sc=341

Muutub laupäevaks.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Ära jama Mart, eksperdid teavad ;) :p

Ilm muutub siinmail kiirelt, nii et kui tuleb lennuilma siis jälle Piibele end lohistan.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

kui ilma on ,lähen oma uut CAP 232 proovima.SeLlele sai ka prooviks uus mootor Protech 46 peale pandud.Lasin juba 3 paagitäit sisse töötada.Tundub normaalne mootor 70 eur-i eest olevat.Käib normaalselt,lennutades saab täpsemini teada millega on tegemist.vastupidavus selgub veel hiljem.Sel mootoril peaks olema 1,6 hj 17000 rpm/min juures.EKS NÄIS.
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

Post by Trixt »

Meil plaanis siis peale 1300 kohale venida...Homer muutub muidu närviliseks... :P
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Tundub, et homme lubab tuul kenasti lennata, aint mõnusad 3-4 külmakraadi võivad näpuotsi külmetada, kuid fanaatikuid see ja ka nt reede õhtune autoavarii ju ei heiduta ;)

Homseni!
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

5 nägu juba Piibel, kohe on 8:p
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

kui hästi läheb ole ise ka seal 15.00 iks
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Vot siuke päev oli täna Piibe mnt-l :)


http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l

Image
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

ai kurja hea et nii läks telik ja propp või miskit enamat.

kas oma apsakas või miskit muud,kahju ikka.
53457079



Ridali lennuklubi.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

ai kurja hea et nii läks telik ja propp või miskit enamat
see tüüpiline hiina värk - kõigil selle näoga Extratel on telik katki läinud (vt Kolja lennukit - sellel ei ole ka enam originaaltelik).Ka minu Extra esimene maandumine lõppes samamoodi (see küll eestimaa toodang,aga probleem sama).Häda selles,et klaasplastkere liiga nõrk teliku koormuse vastuvõtmiseks.Sisse tuleb ehitada raam,mis toetub üht otsapidi tiivatoru vastu ja teist otsa pidi on seotud "tulemüüriga",siis ei lagune ära.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Juba stardime Vovaga ja Anatoliga. Kes uut Messershmitti sissetõmmatava telikuga näha tahab, tuleb Piibele :p
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Täna läks peale 1400i ilm täiesti selgeks, aint tuul oli üle keskmise. Lennata sai ja ka üks lennuk lõhutud, kuid seda mitte tuule pärast. Mõned uued pildid ka:
Image
Silmailu pakkus Anatoli tuunitud Messershmitt, mille mootorit sisse töötasime. Lennuk on sissetõmmatava telikuga, ise ehitatud flapsidega ja tuledega + ise tehtud piloot (nägu sama, mis päris selle sabanumbriga piloodil) jne jne
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... t-l&page=1
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Samasugune lennuk nagu Lauril? (lõhutud)
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

jep, sellel oli raskuskesemaga probleeme, ei saanud seda kuidagi paika - oli liiga taga, seega varises lennuk kergelt. Nägi välja see nii, et kõrgustüür oli liiga tundlik (raskuskeseme liiga taga oleku süül) ja surmasõlmest välja tulles viskas lennuk end üle tiiva peapeale. Siis oli veel ruumi paranduseks aga lennuk tegi uuesti sama asja ja siis oli juba maaga ühenduses. Piloot Vova ütles, et pole lugu, nagunii tahtis omale teist lennukit.
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

kahju sellest su 31.aga vova kui telikut vaja ei lähe siis mul just sellist vaja ja kokpitist ka ei ütleks ära.
53457079



Ridali lennuklubi.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Kas Vova ise lennutas?Kahju, ilus lennuk oli.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Vova juhtis, hakkaski just mulle üle andma maandumiseks aga enne tegi mõned vigurid ja nii see asi juhtus.

Ma võin Vovaga rääkida, et ta Seriffile mõned jupid annaks.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Kui see oli Graupneri Su31 mis minul... No see vajub jah kergelt läbi, mul oli ta veel kergem tehtud (gaasi-servo oli 40-50g asemel 10g jne). Oli kuskil 88g/dm2
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Huvitav on see, et samade mõõtudega CAP-232 ei omanud raskuskeskmega mingeid probleeme,ei vaju läbi ka.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Sellel SU31-l 90g/dm2 :!: Lendab kenasti, aga vajumiskiirus on suhteliselt suur. Minul raskuskeskmega mingit muret polnud, oli LA asemel AX mootor ninas (veidi raskem vist), samas lendasin ilma mootorikatteta ~150g mälu järgi.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Kui kabiin terveks jäi ,saaks seda ka Seriff kasutada.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Niisama lendamiseks ärge ostke lennukeid,mis on peaaegu koopiad - üldjuhul alati mingi proleem kaalu,püsivuse jm taolisega.Tuleb osta mudellennuk.Oma viimase ostuga olen väga rahul:
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... =P2080007a
püsivus OK,läbivajumist pole,võimsuse-kaalu suhe paigas,ehk alguse jaoks on vähe äkiline,aga samas tüüride suure exponendi puhul täiesti rahulikult juhitav.Samas on olemas ka F3A analoogid väiksemate tüüridega,mis ilmselt on vähe rahulikumad.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

see võib hea lennuk olla kuid läbivajumise eest pole seegi kaitstud.Algajale soovitaksin siiski väiksema pinnakoormatusega ülatiivalist trainerit.Sellega tuleks paarkümmend tundi lennata,et tekiks kindlustunne.Trainer andestab palju piloodi vigu.Läbivajumine tekib ka alles väga väikesel kiirusel.Mina alustasin plaaneriga s.j. trainer u. 2kuud peale trainerit proovisin alles pilotaazikat.Peaks ütlema ,et sellise järjestusega saab peaaegu üksi lennutamise käppa.Simu ostsin ostsin veel hiljem.
Post Reply