Mis autot hetkel omad/sõidad/võistled?
Mis autot hetkel omad/sõidad/võistled?
Uuriks siin välja, kellel mis auto on... onroad või offroad, elektri- või sisepõlemismootoriga?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mul on Kyosho tr15 1/10 off road ja mini inferno st.
Mina vist võistlstele ei jõua veel niipea sest kui midagi tööle saan siis jõuan juba järgmise asja ära lõhkuda. Praegu seisavad mõlemad autod kasutult (nitrokal bensupaak ja esisillalt mõned jupid, mini infernol palju-palju kruve ja juppe kadunud/katki).
Muide nitrokaga selline lugu, et sai nati pöördeid juurde keeratud ja kuna polnud kaua taga sõita saanud siis üritasin teda niimoodi käima panna. Siis põrutas ta minema ja peatus murutraktori terade vahel (Niiduki terad seisid õnneks) . Eest läksid mõned väiksed pudinad puruks, järgmisena aitas hoogu peatada steerin servo hoob, siis läks bensupaak ja seisma jäi ta mootori juures. Õnneks sai viimane ainult mõned kriimud
Mina vist võistlstele ei jõua veel niipea sest kui midagi tööle saan siis jõuan juba järgmise asja ära lõhkuda. Praegu seisavad mõlemad autod kasutult (nitrokal bensupaak ja esisillalt mõned jupid, mini infernol palju-palju kruve ja juppe kadunud/katki).
Muide nitrokaga selline lugu, et sai nati pöördeid juurde keeratud ja kuna polnud kaua taga sõita saanud siis üritasin teda niimoodi käima panna. Siis põrutas ta minema ja peatus murutraktori terade vahel (Niiduki terad seisid õnneks) . Eest läksid mõned väiksed pudinad puruks, järgmisena aitas hoogu peatada steerin servo hoob, siis läks bensupaak ja seisma jäi ta mootori juures. Õnneks sai viimane ainult mõned kriimud
Ise alustan sõitmist vaikselt TeamLosi LST2 1:8 monstertruckil... ehk varsti ka võistlustel näha!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Elektrikad peaksid kiiremad olema küll sinu oma vist 1:10 mõõtkavas on. Kahjuks endal veel offroad elektrikatega suurem kokkupuude puudub!
Tänasel päeval saab brushless ehk harjadeta mootoriga ülivõimsaid autosid teha, küll on see suht kallis lõbu, aga kokkuvõttes palju võimsam, kui nitro-mootoriga.
Tänasel päeval saab brushless ehk harjadeta mootoriga ülivõimsaid autosid teha, küll on see suht kallis lõbu, aga kokkuvõttes palju võimsam, kui nitro-mootoriga.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Võtsin lennuki kõvrvale ka ühe mänguasja. Vaadates aknast välja siis lennata ilmaselt ei saa niipea.
Thunder Tiger 1\8 4WD Off-Road pro
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album66
Sellega seoses on tekkinud ka 100 küsimust...oehh
Thunder Tiger 1\8 4WD Off-Road pro
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album66
Sellega seoses on tekkinud ka 100 küsimust...oehh
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
küsimused pane siia http://foorum.hpi.ee/ ,palju spetsialisteSubmarin wrote:Võtsin lennuki kõvrvale ka ühe mänguasja. Vaadates aknast välja siis lennata ilmaselt ei saa niipea.
Thunder Tiger 1\8 4WD Off-Road pro
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album66
Sellega seoses on tekkinud ka 100 küsimust...oehh
XRAY / XT8
allar
56291000
allar
56291000
Oleksid pidanud täna trenni tulema, oleks saanud su auto üle vaadata ja sõidukorda panna Järgmist trenni vist niipea ei tule. Mootori sissetöötamine ääretult tähtis, et mootorile kohe alguses liiga ei teeks ja et see kaua-kaua vastu peaks.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kohapeal sissetöötamisel on äärmiselt tähtis see, et soojendad mootori enne fööni või kuumapuhuriga umbes 50-70C peale üles (mõõdetuna küünlalt) ja siis alles käivitad. Et mootor soe püsiks (umbes 90-120C) tuleb fooliumi või alumiiniumteipi jahutuspea ümber mässida. Kui lased mootoril jahedamalt tiksuda, siis kulutad kepsusilmad ära keps ise ka kõvasti haiget saab, sest mootor (kolb ja hülss) käivad tihedalt ning ka need kuluvad üleliia. Kui mootori seisma jätad või seisma jääb, siis veendu kohe , et kolb oleks Bottom Deat Centeris ehk siis olekus, kus kolb on ALL asendis, mitte hülsi sees üleval küünla juures. Selleks kruti näpuga hooratast.
Võta otsi mootorite kasutusjuhendeid tootjate kodukatelt, seal sissetöötamise kohta palju taolist inffi ja ka seadistuse kohta. Näiteks OS auto mootorite (.21 V-spec vist) manualis oli tore inff.
... ja mina lasin eile oma .28 offroad mootori täispööretel kokku. Edu
Töötemperatuuri saad lihtsalt nii mõõta, et lase tilk kütust või õli küünlale tilkuda. Kui aurustub hetkega, on liiga kuum. Kui läheb keema ja aurustub nii 2-3 sekundiga, siis on paras. Kui kauem, siis on liiga külm. Gaasi andes peab mõnusalt sinist suitsu tulema, siis on high speed nõel enamvähem õige. IR termomeeter on aga abiks. Auto mootor on palju kapriissem kui lennuki oma, mis töötab sisuliselt igal juhul...
Võta otsi mootorite kasutusjuhendeid tootjate kodukatelt, seal sissetöötamise kohta palju taolist inffi ja ka seadistuse kohta. Näiteks OS auto mootorite (.21 V-spec vist) manualis oli tore inff.
... ja mina lasin eile oma .28 offroad mootori täispööretel kokku. Edu
Töötemperatuuri saad lihtsalt nii mõõta, et lase tilk kütust või õli küünlale tilkuda. Kui aurustub hetkega, on liiga kuum. Kui läheb keema ja aurustub nii 2-3 sekundiga, siis on paras. Kui kauem, siis on liiga külm. Gaasi andes peab mõnusalt sinist suitsu tulema, siis on high speed nõel enamvähem õige. IR termomeeter on aga abiks. Auto mootor on palju kapriissem kui lennuki oma, mis töötab sisuliselt igal juhul...
Last edited by lauri on Thu Mar 27, 2008 14:59, edited 2 times in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mootor on soe,saab näppu 2 sek. peal hoida. kõik tundub nagu super,käima läheb laksust sumps suitseb ilusti mootor läheb ka kuumaks mitte küll 90 ega 110. ei oskagi kohe midagi kahtlustada.
...Kui mootori seisma jätad või seisma jääb, siis veendu kohe , et kolb oleks Bottom Deat Centeris ehk siis olekus, kus kolb on ALL asendis, mitte hülsi sees... vat see oli asi mida ma ei teinud :S
loodame et saame hakkama loen veel foorumeid
...Kui mootori seisma jätad või seisma jääb, siis veendu kohe , et kolb oleks Bottom Deat Centeris ehk siis olekus, kus kolb on ALL asendis, mitte hülsi sees... vat see oli asi mida ma ei teinud :S
loodame et saame hakkama loen veel foorumeid
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760