Mina vist ei saa tulla, vähemalt 12 mitte. Kell 1 on üks teine asi.
Kui siis mingi 10 oleks platsil ja 12 paiku lahkuks. Keegi varem ei viitsiks tulla?
Põllud on alles paksu lume all,Kollasele arvatavasti asja ei ole.Kui äkitselt Piibel on lund lükatud ,saaks seal ehk lennutada.Mul endal liiga pikk tee tsekkama minna.Kui keegi on kohal võiks mulle helistada 5153928.Kui olud on talutavad ,oleksin käpp.
Vihma kollasel muidugi ei sadanud, Mart unustas lihtsalt kalossid jalga panna.
Muidu oli tõesti kõik väga kena: ka kaks uhiuut tegelast lendamas.
Ja kõik pea terve. 110KV elektriliin sai küll pisise nätaka, kuid ühtki posti pikali ei kukkunud...
Piibel oli täna nii õnne kui õnnetust: sai lendu ja maandutud lõpuks Cuprumi hävitaja (retracti ja flapsidega - super ilus, ja muidugi ainulaadse mootoriga), kuid oli palju crashe ja isegi plekimõlkimist. http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album67
Ervin2 wrote:Nii et Volääri kere sai ära peenestatud ja aku ka,mis siis juhtus?
Pult...
Peale starti umbes paarikümne meetri kõrgusel hakkas mudelit julmalt ühte külge kiskuma ja nii jäigi. Ei mingid kangid enam ei aidanud. Põõreldes ja täisgaasiga emakese maa poole.
Alles peale pauku sain mahti pulti vaadata - see tõbrik siis näitaski kogu aeg ekraanil et "TRIM 50%" ning kui teda siis toitelülitiga sai korrale kutsutud - ikka paari hetke pärast sama seis. Kodus siis kui poiss peale lahkamist uuesti pisut koostöövalmidust ilmutas, siis jah nägin, et tu 50% trimm justnimelt ruderi oma oli.
Lahkamise tulemused: Kahjuks ei mingit konkreetset jälge (puru, oksiidikiht).
kollasel platsil oli muidu kena,aga maa vähe pehme,niiet suur Extra jäi maandumisel mudasse kinni ja lõhkus propi.Muidu oli kõi ilus.Katsetasin bensumootoril pikka summutit,aga ei saanud asja päris ilusti käima.Mingil hetkel ei tahtnud gaas maha tulla,arvasin,et servo on vigane.Kodus lahkamisel selgus,et servo korpuse juurest oli juhe nii katki,et servo lennuki küljest eemaldamisel juhe kukkus lihtsalt küljest ära!Seega võib öelda,et vedas,sest ei kujuta hästi ette,kuidas seda suurt kolli oleks oldud võimalik ühes tükis alla tuua,kui gaas oleks näit.1/3 peale pidama jäänud - ei taha nagu hästi õhus seista ja alla tulemiseks ka hoog liiga suur.Seega lõppes kõik väga õnnelikult.