Panin oma robbe SILENCE-i peale moonori ja lennuk lendab päris hästi.
Saab hulga kauem lennutada. Ei pea enam kummiga üless tõmbama.
Mootor on ka nii pandud ,et maandumisel ei saa sellega midagi juhtuda.
Algajale väga hea.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=_pdCGgQBpyY
robbe SILENCE
robbe SILENCE
Calmato trainer 40
SILENCE
MX-12 kanal 79
SILENCE
MX-12 kanal 79
Mingit terasplaati seal küll pole. Algul oli mootori kinnitus ka ühest tukist aga kuna mootori nurk oli vale pidi ühenduskoha tegema nii ,et saaks hiljem mootori nurka reguleerida kui selleks vajadust on. Seiamaani on see ilusti vastu pidanud. Kere ühenduskoht on ka tugevdatud sealt kus mootori kinnitus hakkab ja lennu ajal ei tohiks see küll koost laguneda. Kuna lennuki kere on raskem sai ka tiibu tugevdada ,et tiivad liiga palju ülevalt kokku ei läheks.
Last edited by lemps on Thu Apr 03, 2008 17:18, edited 1 time in total.
Calmato trainer 40
SILENCE
MX-12 kanal 79
SILENCE
MX-12 kanal 79
Prop on 17,5x7,5cm ja mootor peaks olema speed 280 ,aku on seitsme purgine NiMH 8,4V/1300 mAh ,lennuaeg u. 7-10min. Eks parema mootori ja kergema akuga oleks ka kindlasti parem.
Milleks eleronid? Pöördetüür kallutab ka lennukit. Mull kõrgustüür ja pöördetüür ka ühe kangi alla pandud ,et oleks parem juhtida.
Milleks eleronid? Pöördetüür kallutab ka lennukit. Mull kõrgustüür ja pöördetüür ka ühe kangi alla pandud ,et oleks parem juhtida.
Calmato trainer 40
SILENCE
MX-12 kanal 79
SILENCE
MX-12 kanal 79
Kellele ema, kellele tütar (järgnev on jutt "maitse asi" teemadel), kuid aileronide pooldajad väidavad, et juhtimine pidavat olema vahetum ja reaktsioon kiirem. Põhjenduseks see, et jõud hakkavad mõjuma vahetult peale kontrollpinna liikumist, mitte ei pea ootama ahelat külgkõrvalekalle, pikisuunaline õhuvool, erinev tõstejõud.lemps wrote: Milleks eleronid? Pöördetüür kallutab ka lennukit. Mull kõrgustüür ja pöördetüür ka ühe kangi alla pandud ,et oleks parem juhtida.
PS. Ka minul on aileronideta mudelitel tüüpiliselt Aileron->Rudder mix reeglina peal.