Soovin täiskomplektset ja hästi lendavat Kyosho mudelit Piper. Asi võiks olla vähe kannatada saanud ja töökorras.
Raha pakun 1000-1500, olenevalt kere seisukorrast.
O: Piper
Off-topic aga sa ise ju müüd sedasama lennukit Hobikeskuse poes...
1590.- eest saab uhiuue pakendis Graupneri Piper J-3 täiskomplektse lennuki, veidi suurem mõõtudelt kui Kyosho oma.

1590.- eest saab uhiuue pakendis Graupneri Piper J-3 täiskomplektse lennuki, veidi suurem mõõtudelt kui Kyosho oma.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Selline kummaline lugu küll jah, et mina nüüd siin foorumis niimoodi kuulutan...
Aga vaese tudengina ei julge erilist varandust panna millegi sellise alla, mis niikunii taevasse ei jää:D Samas peab asi olema kvaliteetne oma hinda väärt.
Niisiis, veidi offtopic, aga nt Graupneri mudeli tiiva siruulatus on küll kirjade järgi 6mm pikem, kuid lennumasina mass selle eest ~20% suurem.
Pole küll asjaga eriti kursis, aga minu arusaama järgi üritab tootja ikkagi võimalikult kerget lennumasinat ehitada, et see paremini õhus püsiks.
Vastuväiteid?
Aga vaese tudengina ei julge erilist varandust panna millegi sellise alla, mis niikunii taevasse ei jää:D Samas peab asi olema kvaliteetne oma hinda väärt.
Niisiis, veidi offtopic, aga nt Graupneri mudeli tiiva siruulatus on küll kirjade järgi 6mm pikem, kuid lennumasina mass selle eest ~20% suurem.
Pole küll asjaga eriti kursis, aga minu arusaama järgi üritab tootja ikkagi võimalikult kerget lennumasinat ehitada, et see paremini õhus püsiks.
Vastuväiteid?
Lennuki massi tasub võrrelda tiiva pindalaga - saad väärtuse g/dm2 (grammi ruut-detsimeetri kohta) - nimetatakse pinnakoormatuseks. Mida suurem on pinnakoormatus, seda suurem peab olema lennukiirus, et lennuk lendaks (väga lihtsalt öeldes). Tiivaulatus üksi ei mängi mingit olulist rolli, tähtis on tiiva pindala suhe lennuki massiga.
Graupner Piper J-3
tiiva pindala: 13.7 dm2
mass: 655g
pinnakoormatus: 47,8g/dm2
tootja pakutud lennukiirus: 7 m/s
Kyosho Piper J-3 kohta kahjuks andmed puuduvad... eks algajale on hea jah, kui pinnakoormatus väike ja seeläbi ka lennukiirus väiksem ja reageerimisaega rohkem lennuki juhtimiseks.
Graupner Piper J-3
tiiva pindala: 13.7 dm2
mass: 655g
pinnakoormatus: 47,8g/dm2
tootja pakutud lennukiirus: 7 m/s
Kyosho Piper J-3 kohta kahjuks andmed puuduvad... eks algajale on hea jah, kui pinnakoormatus väike ja seeläbi ka lennukiirus väiksem ja reageerimisaega rohkem lennuki juhtimiseks.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Huh. täitsa teadus..
Miskipärast ma arvan, et kuna tiivaprofiil on Kyosho omal suht sarnane, on ka tema tiivapindala enam-vähem sarnane Graupneri omaga. Järelikult on ka pinnakoormatus väiksem ja lennuk sobib minusugusele rohkem
Aga kuna Graupneri pinnakoormatus on suurem, on tal siis ka võimsam ja kiirem mootor peal, on keegi testinud?
Miskipärast ma arvan, et kuna tiivaprofiil on Kyosho omal suht sarnane, on ka tema tiivapindala enam-vähem sarnane Graupneri omaga. Järelikult on ka pinnakoormatus väiksem ja lennuk sobib minusugusele rohkem

Aga kuna Graupneri pinnakoormatus on suurem, on tal siis ka võimsam ja kiirem mootor peal, on keegi testinud?
Okei, sellelt aadressilt siin http://www.kyosho.com/jpn/products/rc/d ... _id=100284 leiab numbri 13dm2, niiet see mõistatus on minu jaoks lahendatud..