Diisel MK-17

Koht kus hea-ja-parem kraam leiab endale uue omaniku!
Post Reply
User avatar
MadDriver
Posts: 63
Joined: Mon Apr 07, 2008 1:22
Location: Viljandi

Diisel MK-17

Post by MadDriver »

Pakuks välja 30 aasta taguse vene ohika mootori. Kas keegi tunneb huvi?
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

sellel on mingi väärtus siis, kui ta on karbi sees, kõik paberid ja propellerid ja mutikad olemas ja pole koduste vahenditega üritatud käima panna (kruustangide ja drelli jäljed)

ehk siis tuttuus :)
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
MadDriver
Posts: 63
Joined: Mon Apr 07, 2008 1:22
Location: Viljandi

Post by MadDriver »

Kurb küll, sest ei karbist ega paberitest ei ole midagi järel. Kruustangide jälgi küll ei ole, aga puudub ka propeller ja selle kinnitus - ühesõnaga mootor lõpeb esimese laagriga (võll ka muidugi).
Eks ma seda enam-vähem arvasingi, et pean ta lihtsalt minema viskama.
martc
Posts: 394
Joined: Tue Jan 08, 2008 21:47
Location: jüri

Post by martc »

Krt, ära minema küll viska , kui viskad, ütle mulle kuhu.
User avatar
MadDriver
Posts: 63
Joined: Mon Apr 07, 2008 1:22
Location: Viljandi

Post by MadDriver »

Hea küll, ma siis ei viska minema.
Mootorist veel niipalju, et omal ajal sai ta juhendi järgi sisse töötatud kaasas olnud väiksema õhudüüsiga ja siis kruvitud lennuki külge (oli mingi kahetiivaline, imeõhukesest vineerist). Aeg läks edasi ja lennutamiseni ei jõudnudki. Alles hiljuti lugesin, et ohimudelid ei olegi päris kadunud maa pealt.
martc
Posts: 394
Joined: Tue Jan 08, 2008 21:47
Location: jüri

Post by martc »

Selle MK 17 olla üldse niuke lugu ,et kõik eksemplarid ei pidanudki käivituma.Minul nooruses oli just shiuke eksemplaar............. vihastasin aga kuskil on veel alles.Nii,et Sul on vähemalt töökorras masin :)
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

mina sain poest korras mootori omal ajal

sõber aga samast partiist sai praakmootori.
sellel oli puudu karteri tagaseinal düüsisiibri kettal see auk kuhu pidi vända ots minema, seega siiber oli vales asendis kogu aeg ja kütuse sissetõmme oli tuksis


mõnda aega hiljem see mootor siiski sai ka käima :)

niisama nalja pärast saab neid vahest veel kräunutada kui viitsimist tekib
kogun vanu vene lennukimootoreid
Post Reply