1750mm hotliner Srinter kats

Arutelu kõigi raadioteel juhitavate plaanerite teemal...
Post Reply
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

1750mm hotliner Srinter kats

Post by vana »

Katsetasin eile oma “hotlineri” propi, mootori ja aku kominatsiooni:
Image
On näha, et antud kombinatsioon, 190g, 770p/V välisrootor, 3S 3200mAh 30-50S PQ, ja Aeronaudi 42mm 16x10 propiga langeb esialgne vool 62A tõenamvähem vertikaalsel tõusul peale kiirendusfaasi 50 amprini. Antud mootor töötab 60A ja 10V juures ca 70% kasuteguriga.
Nii, et lõppvool võiks 60A juures olla.
Järgmiseks proovin proppi 14x 12
Last edited by vana on Tue Apr 29, 2008 22:51, edited 1 time in total.
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Kui see hotliner Srinter on tõesti see Sprinter, siis minu poolt kummardus!
http://www.youtube.com/watch?v=E0Bdss5k ... re=related
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Sama Reichardi Sprinter jah.
Kahjuks ei mahu sinna paksuse poolest üle 3S aku - suuremal pingega saaks suurema efektiivsuse. Proovin veel 14x12 ja 17x11 proppe.
Kui mudel terveks peaks jääma, katsetan sama mootori kiiremat varianti (12 pooluse asemel 8, e. 1000p/V), mis lubab 10V ja 60A juures üle 80% kasutegrit.
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Sain nüüd graafiku ka lõpuks toimima
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Proovisin uut proppi: 14x12 Aeronaut.CAM carbon.
Lennutamisel tundus, et max. kiiruse saavutab liiga kiiresti, kiirus võiks suurem olla Kahjuks läksid loggerdamisel mootoripöörded kaotsi, ka kiirusega mingi kala Max kiirust näitas 156…?
Image
Image
Näha, et mootor 770p/V on liiga aeglane 3S akule ja14x12 propile, olgugi max võim. 760W on enamvähem sobib
Mudeli kaal on: tiivad – 420g, kere tehnikaga – 690, aku PQ-3200XQ 3S 30/50S – 270g. Kokku – 1380g
Tänud Alesandrile abi eest.
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Aleksandri piloteeritud tõus ja pikee, PROP 16X10
Image
Image
Arusaamatu, miks tõuseb tarbitav võimsus peale 535 sekundit, samal ajal kui pöörded langevad? Mingi efektiivsuse langus?
Post Reply