Katsetasin Sprinteri kiiremat mootorit, 190g ja 1200p/V (mõõdetud), 3S akuga.
Toas, st. režiimis STAND.
Esimene prop oli 12x11 Aeronaut 42mm. Õnneks koormasin lühiajaliselt, muidu oleks kogu kupatus maha põlenud (max111A):
Näha on ka mootori ülekoormamisest kehva efektiivsus.
Järgmine prop 12.5x7.5, max. vool 87A, peaaegu OK, kui arvestada, et lennus see langeb:
Prop 10x8 max. vooluga 58A:
Motocalc andmeil tõmme ca. 1850g, kiirus 104 km/h, efektiivsus 70.3%
190g mootori ja 58A juures polegi eriti hull tulemus.
Põllul alustame katseid just selle viimase, 10x8 propiga.
Kiirem mootor Sprinterile
Sprinter on normaalne Tsehhi toodang – üldisemalt rahuldav. Nagu kõik poe mudelid, vajas pisemaid täiustusi. Uus on mootoriraam, kere siseossa liimisin söeliiste. Tiiva-kere ühenduskoht vajab sobitamist jne.
Leian. et selle raha eest on mudelit küll. “Päris” hotlinerid on kõigest 2x kallimad, kuid esimeseks käib Sprinter küll.
St. - soovitan
Leian. et selle raha eest on mudelit küll. “Päris” hotlinerid on kõigest 2x kallimad, kuid esimeseks käib Sprinter küll.
St. - soovitan
Sul ehk on aeg hakata ka inrunnereid katsetama,kuna otrunneri piirid on enam vähem kusagil 800-1300 pööret per volt.
Inrunneritel aga on kuni 3500 pööret,ehk saad asja veelgi särtsakamaks ajada.
Inrunneritel aga on kuni 3500 pööret,ehk saad asja veelgi särtsakamaks ajada.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Ta ei salli väikseid proppe, kuna neil on natuke madalam effektiivsus.
Last edited by mart63 on Mon May 19, 2008 22:45, edited 1 time in total.
Sai proovitud 1200p/V mootorile proppi 12.5x7.5.
Max. näitajad: I =112.7A (järsul gaasi põhja keeramisel), muidu alates 88A,
1057W, 10608 RPM, 165km/h (pikeerimisel), min. U=9.25V.
Igapäevalennutamiseks paljuvõitu, ESC on ametlikult kõigest 80/100A.
Kiirusmõõtja näitab aiateibaid. Maandumiskiiruseks näitas 30km/h, mis oli ilmselgelt vähe.
Üks vertikaalse tõusu I ja kiiruse (kiirenduse) graafik. Ei julge eriti kõrgele lasta.
Max. näitajad: I =112.7A (järsul gaasi põhja keeramisel), muidu alates 88A,
1057W, 10608 RPM, 165km/h (pikeerimisel), min. U=9.25V.
Igapäevalennutamiseks paljuvõitu, ESC on ametlikult kõigest 80/100A.
Kiirusmõõtja näitab aiateibaid. Maandumiskiiruseks näitas 30km/h, mis oli ilmselgelt vähe.
Üks vertikaalse tõusu I ja kiiruse (kiirenduse) graafik. Ei julge eriti kõrgele lasta.
Vastutuul maandumisel oli vahemikus 6-9.5 m/s.
EasyGlider maandus tõesti kiirusega 25-30 km/h.
Sprinteri tiivad niitsid maandumisel võililli, nii et õied lendasid meetri kõrgusele.
Ei julge maa lähedal kiirust väga alla lasta.
Tõusu ei oska hinnata, “suure” propiga julgen vaevalt 10 sek. lasta.
Aleksandr küttis kord 14sek. Minul kadus asi vähemalt 10 sek silmist, peale maandumist tunnistas ka Aleksandr, et tühikud olid nägemisel sees.
Peab hankima kõrgusmõõtja ja kiirusmõõtja kalibreerima.
Seniks tõus silma järgi, endal kogemusi pole.
Järgmine kord võib ju vaatama tulla…
EasyGlider maandus tõesti kiirusega 25-30 km/h.
Sprinteri tiivad niitsid maandumisel võililli, nii et õied lendasid meetri kõrgusele.
Ei julge maa lähedal kiirust väga alla lasta.
Tõusu ei oska hinnata, “suure” propiga julgen vaevalt 10 sek. lasta.
Aleksandr küttis kord 14sek. Minul kadus asi vähemalt 10 sek silmist, peale maandumist tunnistas ka Aleksandr, et tühikud olid nägemisel sees.
Peab hankima kõrgusmõõtja ja kiirusmõõtja kalibreerima.
Seniks tõus silma järgi, endal kogemusi pole.
Järgmine kord võib ju vaatama tulla…